یادداشت های آشفته

- محرم رو دوست دارم...امشب رفتم مسجد دانشگاه اما کلی حرص خوردم....نمی دونم چرا یه عده از این ماه از فرصتی که پیدا می کنن تا صحبت کنن سوء استفاده می کنن...متأسفم واسه خودشون،افکارشون،اهدافشون و ...با خودم گفتم برم بحث کنم ببینم چی می گه اما دیدم ارزش همون رو هم نداره!!!


- امروز امتحان سیالات پیشرفته داشتیم،این درسهای ارشد همون درسای لیسانسه با یه پسوند پیشرفته!!!کلی هم ریاضی قاطی شده!!! بابا ما رو چه به ریاضیات!!! سر امتحان مجبور شدم کلی معادله n  متغیره حل کنم ...آخرش دیگه مغزم سوت می کشید

این دیگه آخرین درس این دوره از درس خوندنمه....خدایا یعنی تموم میشه دیگه



- یکی از استادا می گفت آدم وقتی بزرگتر میشه دیگه از واژه "نمی دونم " خجالت نمی کشه...فکر که می کنم می بینم راست میگه...قبلتر ها وقتی یه جواب رو نمی دونستم کلی داستان سرهم می کردم و طرف و هر جور بود قانع می کردم،اما الان دیگه نه...خیلی راحت می گم " نمی دونم "




- امروز فهمیدم اگرچه گفتن کلمه "نه " سخته،اما دیگه مکافات کشیدن نداره....آقا یه " نه " بگو و خودت رو خلاص کن...بعدش می بینی چه حسه خوبی بهت دست می ده....امتحان کنید...ضرر نمی کنید






نظرات 15 + ارسال نظر
مقداد سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ق.ظ http://www.shaperak.blogsky.com

فکر کنم که اول شدم(-:
حرفتو قبول دارم. هرچی آدم بزرگتر که میشه راحت تر میتونه بگه نه و نمیدونم!!
ولی این جمله در مورد استادای دانشگاه صدق نمیکنه، جون به عزراییل بدن نه نمیگن..

سلام
قطعاً اول شدید
استادها که نمی تونن بگن که!!!این جوری دیگه کسی به حرفشون نمی کنه...مجبورن طفلی ها

شازده کوچولو سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ق.ظ http://yekpesar.blogsky.com

سلام

آخ که گفتی ، ملت انگار که ... گذاشتنشون ، یه نه بگید خیال همه رو راحت کنید ، امیدوارم زودتر از خزعبلات ریاضی راحت بشی ، ما که ریاضی نداریم دلت بسوزه

سلام

شازده کوچولو که خبری ازش نیست مگه اینجا بتونیم پیداش کنیم

اِ!!! ریاضی ندارید؟؟اما در حد معمولش ریاضی شیرینه که

ستوده سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://saba055.blogsky.com

سلام گلم خسته نباشی .
واقعا خوشحالم که هیچ وقت نمیخوام امتحان بدم ودیگه حوصله درس خوندن هم ندارم .
من که خودم همیشه وقتی شاگردام ازم چیزی میپرسن که بلد نیستم راحت میگم نمیدونم .میرم مطالعه میکنم وبهتون جواب درست را میگم .
هیچ وقت از چیزی که خوشم نمیاد یا نمیدونم فرار نمیکنم .
برای من نه گفتن خیلی آسونه .
حالا بزرگتر که شدین شما هم یاد میگیرین که نه را راحت بگین .
موفق باشی دوست خوبم

سلام خانوم معلم گل
ممنونم از لطفتون
شما نمونه ی یه معلم به روز و کوشا هستین...بسی خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم...همیشه شاد و موفق باشید

ماتادور تنها سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ب.ظ http://gh87.blogfa.com

سلام
حق باشماست اما به هرکی وهرچی بتونی نهبگی ام به دلت نمیتونی نه بگی
هرچیم بکشی ازای دل واموندس

سلام
چرا به دلتون اینطوری می گید آخه!!! بستگی داره...گاهی به دل هم میشه گفت نه

امین 17 ساله سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام ابجی خوبی بابا نه گفتن خیلی سخته

سلام
اولش یه کوچولو سخته قبول دارم...اما باید تمرین کرد...آخه اگه فکر کنی می بینی سختی های که از نتونستن گفتن این " نه " دچارش می شی بیشتره!!!

جواد سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:59 ب.ظ http://www.allthings73.blogsky.com

سلام
خیلی راحت
یانگوم میاد ایران
و تو قهوه تلخ بازی میکنه

سلام
عجب!!!دیگه باید بازیگر شرقی هم وارد نُماییم

وحید سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ب.ظ http://zehnekhamush.blogfa.com

سلام
منم محرم رو دوست دارم ولی مجلسای اینارو نه

سلام
آره محرم کلاً فازش با بقیه ماه ها فرق میکنه....آدم یه حس دیگه داره
آخه اصلاً نمی دونن باید چی بگن...همه چی رو با هم قاطی می کنن...نمی فهمن ملت واسه اونا اینجا نیستن که

هادی چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ق.ظ http://www.station.blogsky.com

سلام
با حرفت کاملا موافقم !!!
من الان دیگه خوراکم "نه" و "نمیدونم" شده
موفق باشی
تو این روزا ما رو هم دعا کن

سلام
ممنون...چه خوب پس تبریک می گم
چشم شما هم واسه من دعا کنید
"موفق باشید "

رضا سپه وندی چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ق.ظ http://RSEPAHVANDI.WEBLOGGHAA.COM

دلم تنگه بارونه
دلت تنگه میدونه
بخواب ای گلم

شدی یک شبه مردی
به لشکر هم آوردی
عزیزه دلم لا لا
ای وای ای وای

آره ،میدونی کی من عادت کردن به نه مستقیم گفتن،یکی از فامیلامون دکترا روانشانسی داره،گفت مشکل جوونا ما اینه که نه نمییتونن مستقیم بگن،چندین ساله عادت کردم

سلام
چه زیبا بود....ممنونم از لطفتون

خیلی خوبه که به این کار عادت کردین...همیشه موفق باشید

امین 17 ساله چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام ابجی خوبی تو این روزا مارو دعا بکنی.راستی بچه کجایی

سلام
ممنونم...چشم شما هم منو فراموش نکنین
همه جای ایران سرای من است

من پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام خانوم گل هیچ لذتی بهتر از پایان امتحانات نیست.ادم نفس عمیق میکشه.
راست میگی ادم وقتی بزرگ میشه گفتن خیلی حرفا براش اسون میشه خیلی حرفا

سلام دوست گلم
آره یه نفسه عمیقه عمیق
موفق باشی

دلتنگی های یک مردزمینی جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ب.ظ http://www.dyrooz.blogsky.com


سلام دوست عزیز

این نه برام داستانی داره.......چه یادآوری شد.....





درگرمی بازارجهان یخ بستیم
دل درگرو جهان برزخ بستیم

چون دست بدامان شماهانرسید
درپای ضریح هرکسی نخ بستیم.
صادقی

سلام دوست خوبم
چه خوب شد که خاطره ای یاد آوری شد

شعر زیبایی بود ممنون

چون دست بدامان شماهانرسید
درپای ضریح هرکسی نخ بستیم.

کاش می شد فهمید و راه درست رو انتخاب کرد

شازده کوچولو شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ب.ظ http://yekpesar.blogsky.com

سلام

منتظر مطالب بعدیت هستم

سلام
ممنون که سر می زنید

روانشناس یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ق.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلام بیتای عزیز
خیلی شرمنده کردی که اومدی عزیز
چقدر بعضی با حرفایی که مفت هم نمی ارزه این شبا رو زیر سؤال میبرننتها اون دنیا شون رو نمیخرن بلکه همین دنیا شون رو هم از دست میدن.
میگم چی کشیدی ها با این حل مسائل ریاضی
من ریاضی رو دوست ندارمولی این ترم آمار دارم باید پاسش کنم
واقعا نه گفتن سخته
به هرکی رسیدی بگو نه
اما باید مواظب باشی خواستگار نباشه
شوخی کردم باید به همونم بگی نـــــــــــــه

سلام خانوم معلم گل
خواهش میشه شما که بیشترتر شرمنده می کنین که
واقعاً همینه حرفهاشون اثر معکوس داره بیشتر
اولش قبول دارم واقعاً سخته اما با تمرین درست میشه
چشم دوست گلم به اونم میگم نه

مقداد یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ http://shaperak.blogsky.com

اومدم یه مطلبی رو بهت بگم: من به اتفاق یکی از دوستای وبلاگیم یه وبلاگ مشترکی رو راه انداختیم. وبلاگای قبلیمونم حذف نکردیم و واسه یادگاری نگهشون داشتیم ولی دیگه آپشون نمی کنیم. میخواستم ازت تقاضا کنم که همونطوری که میومدی به وبلاگ شاپرک و مارو خوشحال میکردی دوس دارم پایه ثابت وبلاگ جدید ما باشی و با نظراتت مارو کمک کنی. اینم آدرس وبلاگ جدید ما: toranj-star.blogfa.com
لطفا مارو با اسم ترنج لینک کن

سلام دوست خوبم
چشم حتماً ممنون خوشحال شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد