چکاپ!!!

 
 
 به کلینیک خدا رفتم تا چکاپ همیشگی ام را انجام دهم، فهمیدم که بیمارم ...
 خدا فشار خونم را گرفت، معلوم شد که لطافتم پایین آمده.
 زمانی که دمای بدنم را سنجید، دماسنج 40 درجه اضطراب نشان داد.
 آزمایش ضربان قلب نشان داد که به چندین گذرگاه عشق نیاز دارم، تنهایی سرخرگهایم را مسدود کرده بود ...
 و آنها دیگر نمی توانستند به قلب خالی ام خون برسانند.
  به بخش ارتوپدی رفتم چون دیگر نمی توانستم با دوستانم باشم و آنها را در آغوش بگیرم.
 بر اثر حسادت زمین خورده بودم و چندین شکستگی پیدا کرده بودم ...
 فهمیدم که مشکل نزدیک بینی هم دارم، چون نمی توانستم دیدم را از اشتباهات اطرافیانم فراتر ببرم.
 زمانی که از مشکل شنوایی ام شکایت کردم معلوم شد که مدتی است که صدای خدا را آنگاه که در طول روز با من سخن می گوید نمی شنوم ...!

خدای مهربان برای همه این مشکلات به من مشاوره رایگان داد و من به شکرانه اش تصمیم گرفتم از این پس تنها از داروهایی که در کلمات راستینش برایم تجویز کرده است استفاده کنم :
 هر روز صبح یک لیوان قدردانی بنوشم
قبل از رفتم به محل کار یک قاشق آرامش بخورم .
هر ساعت یک کپسول صبر، یک فنجان برادری و یک لیوان فروتنی بنوشم.
زمانی که به خانه برمیگردم به مقدار کافی عشق بنوشم .
و زمانی که به بستر می روم دو عدد قرص وجدان آسوده مصرف کنم.
 
امیدوارم خدا نعمتهایش را بر شما سرازیر کند:  
 
رنگین کمانی به ازای هر طوفان ،
لبخندی به ازای هر اشک ،
دوستی فداکار به ازای هر مشکل ،
نغمه ای شیرین به ازای هر آه ،
و اجابتی نزدیک برای هر دعا  .
 
جمله نهایی :  عیب کار اینجاست که من  '' آنچه هستم ''  را  با  '' آنچه باید باشم '' اشتباه می کنم ،   خیال میکنم  آنچه  باید باشم  هستم،  در حالیکه  آنچه هستم نباید  باشم....

"زنده یاد احمد شاملو"


نظرات 32 + ارسال نظر
امین 17 ساله پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ب.ظ

ابجی تو چند سالته و از کجایی

الان من آبجی شما هستم؟؟!!!

می گم خب یه نیگاهی به مطلبی که گذاشتم هم بنداز....یه نظری بده ممنونم

روانشناس جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ق.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلام بیتای عزیزم
عجب قرص های خوشگلیخوشمزه هم به نظر میادمنم میخوام
برم یه سر به کلینیک خدا بزنم
عجب متن قشنگیه
آخی اجمد شاملوچقده من دوسش دارمچه حرف خوشگلی گفته
دستت طلا بیتا جووووووووووووونم

سلام دوست عزیزم

حتماً یه سر بزنید اما من مطمئنم شما نتیجه ی بهتری از من می گیرید

خواهش می کنم....شاملو رو خیلی دوست می دارم

نونوچه جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ق.ظ http://nonoche.blogsky.com

یووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو به بیتا جونم
مرسی از اینکه تفلدم رو تبریک گفتی
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

خواهش می کنم نونوچه جان کمترین کاری بود که می تونستم انجام بدم...همیشه شاد و موفق باشی

بشارت باران جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ http://besharatebaran.blogfa.com

درود

خدا را شکر که در پایان روز از خستگی از پا می افتم.این یعنی توان سخت کار کردن را دارم.

خدا را شکر که باید زمین را بشویم و پنجره ها را تمیز کنم.این یعنی من خانه ای دارم.

خدا را شکر که در جائی دور جای پارک پیدا کردم.این یعنی هم توان راه رفتن دارم و هم اتومبیلی برای سوار شدن.

خدا را شکر که سرو صدای همسایه ها را می شنوم. این یعنی من توانائی شنیدن دارم.

خدا را شکر که این همه شستنی و اتو کردنی دارم. این یعنی من لباس برای پوشیدن دارم.

خدا را شکر که هر روز صبح باید با زنگ ساعت بیدار شوم. این یعنی من هنوز زنده ام.

خدا را شکر که گاهی اوقات بیمار می شوم. این یعنی بیاد آورم که اغلب اوقات سالم هستم.

خدا را شکر که خرید هدایای سال نو جیبم را خالی می کند. این یعنی عزیزانی دارم که می توانم برایشان هدیه بخرم.

آری همیشه باید قدر دان خدا بود
اما افسوس که ما نمی دانیم

درود

چه متن زیبایی...خیلی ممنون...این یعنی همیشه نیمه پر رو دیدن...همیشه موفق باشید

خدا رو شکر که وبلاگی دارم و دوستانی که با نظراتشون کلی منو خوشحال می کنن این یعنی من خیلی خوش به حالم هستش

هادی جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.station.blogsky.com

سلام؛
ممنون فوق العاده بود ولی دیگه کار ما از دکتر رفتن گذشته !

سلام

خوشحالم که خوشتون اومد هیچ وقت واسه هیچ کاری دیر نیست مطمئن باشید

امین 17 ساله جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ب.ظ

یعنی ابجیم نیستی.من همه مطالبتو میخونم

سلام

چرا ناراحت شدین؟من دوست ندارم کسی ازم ناراحت شه...من نگفتم این حرف رو...منظورم این بود خوشحال میشم نظرتون رو راجع به مطلبی که گذاشتم بدونم...باور کنین داداش خوبم

کسرا جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:10 ب.ظ

ممنونم از حضور مهربونت و از این همه مطالب جالب
همیشه همینطور سربلند و پاک باشی
و شرمنده به خاطر اینکه آهنگه برات قشنگ نبوده

خواهش می کنم
ممنونم شما هم همیشه سربلند باشید...من نگفتم خوشم نیومد که...گفتم اون بخشش از بقیه قشنگ تره....بازم ممنون

ستوده شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ب.ظ http://saba055.blogsky.com

سلام دوست گلم .
خیلی زیبا بود امیدوارم که همه ما بتوانیم به این دستورات عمل کنیم .
موفق باشی گلم

سلام خانوم معلم گل
امیدوارم
ممنونم شما هم موفق باشید بیشترتر

لیدوما شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ http://azdablogfa.javanblog.com

به عجب نسخه ای!!

سلام لیدوما جان...آره نسخه عجیبیه

امین 17 ساله شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ب.ظ

ببین من هر روز بهت سر میزنم وللی تو خیلی نامردی

سلام...ممنونم دوست خوبم...میشه لطف کنی این دفعه یه آدرس بذاری تا دقیقاً بدونم کجا باید بیام...ممنونم

شازده کوچولو شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ http://yekpesar.blogsky.com

سلام

شربت صداقت و قطره راستی و واکسن وفا رو فراموش کردی

سلام

خوشحالم که اینجا می بینمتون چشم....راست می گین ممنون که یادآوری کردید

ویکی شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ب.ظ http://4tik5.mihanblog.com

تو همونی هستی که باید باشی اگر همه بخوان یجور باشن که دیگه معنی نمیده.
سلام علیکم.خیلی حال دادی سری بمن زدی.
گفته بودی گزینه‌ی اول اما من مخالفم.همه چی بهم ریخته اما نه به قیمت اون گزینه.
امیدوارم روزات بهترین روزا باشه.البته خودت بسازی نه منتظر کس دیگه ای باشی.شعار زیاد دادم نه؟!

سلام آقای ویکی

خواهش می شود...شما نیز ما را مشعوف نمودین بدین وسیله

چی بگم والا گزینه اول فعلاً پیشنهاد میشه تا یه کوچولو همه چی عادی شه مثله همیشه

خب همه می تونن از اینی که هستن بهتر شن همه مثه هم که نمی شن که

محمد یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ب.ظ http://in-my-place.blogsky.com

میگم هزینه اش چقدر شد؟
نکنه اونجا هم بدون یارانه باشه؟

رایگان؟!!!!!!!
مگه میشه؟!!!

اخرین چیزی که رایگان گرفتم برگه های تبلیغاتی دم در دانشگاه بود.

نه گمون نکنم...مطمئنم اونجا خبری از هزینه نیست....
چقد از این تبلیغات دم در دانشگاه اعصابم خرد میشه

دعوت مدارس اهل سنت به مناظره یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ب.ظ http://www.iranmazhabi7.blogfa.com

سلام



با دو مطلب در خدمت شما هستم.


عمرتان طولانی و سرشار از ششششششششششششششششششادی باد.


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&



1. قرآن و اعداد:


در این کتاب آسمانی:


کلمه « شهر » به معنی ماه 12بار

کلمه « یوم » به معنی روز 365بار

کلمه « ساعه » 24بار آمده است.

همچنین کلمات زن و مرد به تعداد مساوی می باشد و ...


لطفا « اعجاز عددی قرآن » را در گوگل سرچ کنید.





2. تحقق وعده الهی :



- به راستی از کجا می توان فهمید که در 14 قرن گذشته هیچ

تغییری در قرآن رخ نداده است و این کتاب دچار تحریف نشده

است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


هر چند در این خصوص دلایل متعددی وجود دارد، اما ساده ترین

آنها « عدم وجود تفاوت در بین قرآن های موجود در نقاط مختلف

دنیا » می باشد.


برای مثال: اگر قرآن در امریکا دچار تحریف و تغییر می شد،

امروز حداقل باید دو قرآن متفاوت در دنیا وجود داشت. و قرآنی

که مورد قبول مسلمانان آن کشور می باشد، باید با قرآنی هایی

که در ایران و سایر نقاط دنیا وجود دارد – حداقل در یک آیه –

تفاوت می داشت.


حال آنکه اگر دقت نمایید متوجه خواهید شد که بعد از گذشت

چهارده قرن از ظهور اسلام و علی رغم تعدد مذاهب اسلامی و نیز

دسیسه های بدخواهان این دین آسمانی، تنها و تنها یک قرآن مورد

توجه و اتفاق تمام مسلمین جهان می باشد.


و باید گفت که:

« خداوند به وعده خود، در خصوص عدم تحریف کتاب

آسمانی اش عمل کرده است.»



&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&




http://www.iranmazhabi7.blogfa.com/







با خدا باشیم تا خدا با ما باشه.

اللهم عجل لولیک الفرج

یاحق


سلام
ممنونم واسه دعوت

دعوت مدارس اهل سنت به مناظره یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.iranmazhabi7.blogfa.com

سلام خانوم

بعضی ها می گن زن یعنی تن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

زن باید مثل ششششششششششششششششششیر باشه.

مثل زهرا که نترسید و در مقابل دشمنان علی ایستاد.

مثل زینب که در کربلا نترسید و بالاخره همه دشمنان رو اسیر شجاعت خودش کرد.


عمرتان طولانی و سرشار از ششششششششششششششششششادی باد.



اللهم عجل لولیک الفرج

یاحق

سلام

باز هم ممنونم

مقداد یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:26 ب.ظ http://www.toranj-star.blogsky.com

سلام بیتا خانم ارشدی
خیلی خیلی قشنگ بود، استعداد خوبی تو این زمینه ها داری. واسه ما هم دعا کن که بتونیم طبق دستورالعمل دکتری که رفتی پیشش عمل کنیم

سلام
ممنون...شما هم واسه ما دعا کنید...
موفق باشید

نونوچه یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:52 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو به بیتاااااااااااااااااا جونم
من از شاملووووووووووو خوشم میاد
تو مدرسه اذیتم نکرد ولی امان از دست حافظ که دلم خونه

سلام نونوچه عزیزم

خیلی خوبه....اما حافظ هم که دوست داشتنیه که
همیشه شاد باشی

امین 17 ساله دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام خوبی گلم.من وب ندارم ابجی متاسفانه

سلام
ممنون شما خوبی؟پس چرا به من گفتی نامرد پس که؟؟!!!

ماتادورتنها سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ق.ظ http://gh87.blogfa.com/


سلام
خوبی؟
مرسی که ببه ما سرزدی
کشته مرامتم

سلام
می بینم که غیب گو هم شدین مطالبتون خیلی زیبان...من که همیشه بسی مستفیذ می شم
موفق باشید

نگین سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ق.ظ http://www.toranj-star.blogfa.com

سلام بیتا جان
من تو قشنگی این متن موندم
خیلی زیباست
به ترنج ما هم سر بزن دوباره
یه اپ جدید دارم.

سلام نگین جان
خواهش می شه...چشم اومدم

امین 17 ساله سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ق.ظ

ابجی چند سالته

سلام

داداشی یه نصیحت هیچ وقت سن خانومها رو نپرس

مریم سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام بیتا جون. بابا دمت گرمخیلی قشنگ بود

سلام مهندس
ممنون که اومدی....خواهش میشه

دل تنگی های یک مرد زمینی پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.dyrooz.blogsky.com



تو که یک گوشه ی چشمت غم عالم ببرد

حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد.

==================
ای بابا ؛
سازمخالف میزنی حرف از عواطف میزنی....
سلام دوست نازنینم
امید که دواهارو سروقت بخوری .کاش این دواهای خوب،باعث نشه دیگران بگن : چه ساده ست؛بابا فکر نون باش که ....،ایناچی یه می گی؟مگه میشه؟چقدر ایده آلی!تو واقعیت زندگی کن...بچه بازی رو بذارکنار ؛هنوز بزرگ نشدی؟....بازم بگم؟
امید وارم نگی : بی خیال ،مردم هرچی می خوان بگن!
( یه شوخی: به ارشد بودن وباسوادیت شک می کنم!)
امام علی: تعامل بامردم نصف عقل است.
تازشم به جای چندین گذرگاه عشق،بهتره یه گذرگاه درست وحسابی باشه ؛تاچندتا....
===============
بروزم با: ببین ساده می گویم....

سلام

ممنونم واسه این شعرهای زیبایی که همیشه به نوشته هاتون attach می می کنید

همه باید سعی کنیم یه جورایی مهربونتر بشیم و از این دوا درمون ها استفاده کنیم...اگه همه تلاش کنن دیگه این حرفا هم پیش نمی یاد

شوخی تون هم خیلی جدی بود...آخه خودم هم همین شک رو دارم

منظور عشق به همه چیزه...اینکه عاشق همه چی باشی با تموم وجودت...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام بیتاجونم.خیلی باحالی یروژت به کجارسید؟؟؟ایشالله بیست بشی

سلام

هر چند بی نام هستش اما من که می دونم کی هستی خانوم مهندس گل مرسی عزیزم...داره یه جورایی پیش میره...امیدوارم نتیجه ش استاد رو راضی کنه...واسم دعا کن

روانشناس پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بیتا جون
رفتم به کلینیک خدا یه سر زدممشتری پر و پا قرصش شدم
یه عالمه از این دارو های خوشدله هم بهم داد
فکر کنم زیاد مریض بودم
ببخش که دیر اومدم
3-2روز نبودم آخه

سلام به دوست جون خوبم

خیلی عالیه خوش یه حالت پس که خواهش میشه عزیزم..همیشه شاد باشی

ویکی جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ب.ظ http://4tik5.mihanblog.com

سلام خیلی حال دادی با این کامنت گذاشتنت...!
دمت گرم یه چیزی تو مایه های اعتدال بود که من همیشه از طرفدارای پرو پا قرصشم...
در مورد مطلبت بگم که اینطوری میشه زندگی کرد اما گاهی این زندگی ...
میدونی اینقدر خوب میشی که...!
البته اینا اگر فقط در ارتباط با خدا باشه خوبه اما من تجربه کردم اگر زیاد خوب باشی مردم سواری میگیرن...

سلام خواهش می شه
آری!!!اعتدال یعنی موفقیت....

نمی دونم اما کاش مردم (یعنی خودمون) اینجوری نبودن...کاش

امین 17 ساله شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی

سلام ممنونم خوبی شما؟

پرهام کوهکن زاده یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.meandmyself.blogsky.com

دییییییییییییرییییییینگ،دییییییییییریگ،دیییییییرییییییییییییینگ،از کیلینیک خدا تماس می گیرم جواب ازمایشتون اشتباه شده،فرا دوباره تشریف بیارید خدا حتماً می خواد ببینتتون

سلام دوست خوبم

بس خرسندم از حضورتون

نه دیگه حرف اول راست....

چشم اما خدا جون همیشه که هستی همه جا من کجا بیام که نباشی

هاشم ضیای افغانی سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ب.ظ http://www.hashem261.blogfa.com

سلام خواهر من غوغا بود انشا الله درهرجا که هستی سلامت با شی خدا نگهدار

دوباره سلام

ممنون...غوغا بود دقیقاً یعنی چی ؟!!

شما هم موفق باشید

تارا (تاراسبز) جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ب.ظ http://tara-sabz.blogsky.com


سلام وبلاگ خوبی داری عزیزم
اگه دوست داشتی برای تبادل لینک به من سر بزن
منتظر حضور سبزت هستم

سلام تارای عزیز

چشم سر زدم..ممنونم که به من اجازه ورود به خونه ی قشنگت رو دادی...
"موفق باشی"

مسعود گل محمدی جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 ب.ظ http://www.arshkebriya.blogfa.com

سلام خیلی زیباست. خدا شاهد من وشماست. زیبائیها را خالق باش و زیباترین هارا شاهد باش

سلام

ممنون واسه نظر قشنگتون
"موفق باشید"

مسعود گل محمدی جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ http://www.arshkebriya.blogfa.com

یک بار سلام یعنی همیشه سلام . راستش منتظر خواندن شعرها بودم از طرف شما. حقیقت اینکه هیچکدام از شعرها را بدون احساسی که از طرف خدا بهم دست می داد نمیتونستم بنویسم نمی خواهم مثل بعضیها بگویم برای هر نوشتن هم باید وضو می گرفت یا گرفته ام من از گناه به این شعرها رسیده ام. در وبلاگم نوشتم احساس لبخند خداست به انسان . ومن از این لبخند چند دهم ثانیه بهره بردم شاید هم یک هزارم ثانیه ولی حافظ و مولانا ساعتها بلکه روزها وماهها و سالها بهره بردنند. منتظر خواندن شما هستم نظر بیشتر وخیلی بیشتر برایم مهم است . سپاسگزارم

چشم...سر میزنم..قشنگ گفتین...احساس لبخند خداست....

امیدوارم همیشه موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد