کاش...

دلم نمی خواد بزرگ شم...کاش می شد هنوز هم همون بیتا کوچولو می موندم


نزدیک خونه مون یه مدرسه ابتدایی هستش همیشه با دیدن بچه ها بهشون حسودی می کنم...با لباس های فرم رنگی ، کیف های عروسکی....یه عالم حسهای قشنگ....دوست دارم آبنبات چوبی دستم بگیرم از اون پیچ پیچی گنده ها  و تو خیابون لی لی کنان راه برم....اما


از یه طرف وقتی خواهر بزرگه هستم و تمومه مسئله های مشکل حساب و فیزیک داداش کوچکترت رو بدون فکر کردن حل می کنم!!!فقط اونوقته که وقتی قیاقه داداشم رو می بینم و بعدشم کلی کارایی که حاضره واسم انجام بده از وضع موجود راضی می شم....


اما بعدش هزار ویک افسوس که کاش هنوز هم ....


*بعداً نوشت: این مسئله هیچ ربطی به پست نداره...اما امروز واسم یه چیز خیلی جالب بود نتونستم ننویسم...اونم اینه که دختر بودن چه مزایایی داره ها!!!....باورم نمی شد اما


نظرات 18 + ارسال نظر
کسرا دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ق.ظ http://www.amirkasram.blogfa.com

چقدر شبیه منه احساست
منم همیشه همین طورم
حتی در مورد خواهر و برادر کوچیکترم

راسی تو چقد مورد بی معرفتی من قرار میگیری!

موفق باشی همیشه

سلام
جدی

ببخشید مرسی شما هم همیشه موفق باشید

ماتادورتنها دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ب.ظ http://gh87.blogfa.com

خیلی احساس لطیفیه
منم گاهی واقتا چنین حسی دارم

سلام

خیلی خوبه که هنوز این حس تو وجود همه زنده ست....
موفق باشید همیشه

امین 17 ساله دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام نه بابا بزرگ شدی حال کن

سلام

نه بابا بزرگ شدن اصلاً حال کردن نداره....باور کن

JEEF دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ب.ظ http://www.jeefco.blogfa.com

____________________$$$$___$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$___________$$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$___________$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$$

سلام

این الان شما هستین؟!!آیا

خیلی جالب بود مرسی

فاطیما دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ب.ظ http://autumal7fatima.blogsky.com

بیتای عزیز سلام...
آره ای کاش همیشه بچه می موندیم و هیچ وقت بزرگ نمی شدیم ای کاش!

سلام فاطیمه عزیزم

آره والا....باور کن اینقد دلم بچگی می خواد....

غریب سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ق.ظ http://www.amirkasram.blogfa.com

سلام
ممنونم از حضور سبزت بیتای گل
نیمه ی پر را هم می بینم عزیز
اما سهم من نیست
این را هم می بینم

سلام

خواهش می شه
چرا سهمتون نیست؟!!!دیدن که کافی نیست...درک کردن و عمل کردن مهم تره...باور کنین

من سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ق.ظ http://mitoonam.blogsky.com

سلام دوستم.خوبی دلم تنگ شده بود برای بیتا خانوم.آره دنیای کودکی خیلی دوست داشتنی ولی هزاران بار خدارو شکر به خاطر این که با این که ما نمیتونیم برگردیم به اون زمان ولی همین خواهر برادرای کوچولو و همه کوچولوهای نزدیکمونو گذاشته که با اونا همون لذت بچگیرو ببریم.من که وقتی با بچه هام از دنیای بزرگا بیرونم خیلی کیف میده

سلام دوست گلم...

خوشحالم که دوباره برگشتی...کلی دلم فشرده شده بود
آره با بچه ها بودن پر از حسای قشنگه.... مرسی که اومدی

مقداد سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ http://toranj-star.blogfa.com

دقیقا منم همین حسو دارم. همش دوس دارم بچه میموندم چون: چون به شدت به شیرین زبونی بچه علاقه دارم، چون اون موقع ها همه مارو دوست داشتن، چون خودم خیلی دوران بچگی رو دوس دارم. چون... چون... چون...
خیلی چونهای دیگه وجود داره که همه دوس دارن برگردن به بچگی.
مرسی بیتا جان، پست قشنگی بود. راستی پروژت به کجا رسید؟

سلام

خیلی خوبه که همه هنوز این حس قشنگ رو دارند

خواهش می کنم...پروژه که فعلاً منو خیلی اذیت می کنه امیدوارم یه فرجی بشه ممنون

مقداد سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ب.ظ http://shaperak.blogsky.com

راستی وقت کردی یه سر به شاپرک هم بزن

چشم

نگین سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.toranj-star.blogfa.com

سلام
من هم دوست دارم یه وقتایی به بچگیم برگردم
همه ی آدما این حس رو دوست دارن. تو تنها این حس رو نداری ، همه دارن
آپم زود بیا

سلام دوست خوبم

می دونم یه حس مشترک چشم اومدم

هادی سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:00 ب.ظ http://www.station.blogsky.com

سلام٬
وای خیلی جالب بود
فقط از اخلاقه داداشت سوء استفاده نکنی!
وضع منم تو خانواده مثل داداش کوچیکه‌ی تو بود

سلام

خواهش می شه

نه دیگه کل خوبیه ماجرا همون سوء استفاده بعدشه دیگه

خوبه دیگه حل المسائل پخش مستقیم داشتین دیگه

هادی سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:37 ب.ظ http://www.station.blogsky.com

راستی خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم

منم همین طور...من لینکتون کردم

خوش اومدین

امین 17 ساله سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ب.ظ

چه خوبی دختر بودن بیتا

نخیرم...شما هیچ وقت درکش نمی کنین

هاشم ضیای افغانی سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.hashem261.blogfa.com

سلام جالبه شما اینو میگین من میگم کاش نبودم دراین دنیا وانفسا قبول داری

سلام

چرا اینطوری فکر می کنید؟ نفس آدمی شریف ترین چیز تو این عوالمه...حیف نیست؟!!!

شازده کوچولو سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ب.ظ http://yekpesar.blogsky.com

سلام

همه همینطور هستن ، حسرت گذشته رو میخورن ، ولی ای کاش میشد زندگی کرد تا آینده رو ساخت ، فارغ از گذشته و زندگی در اینک

مرسی که سرزدی و به یادم بودی

سلام دوست خوبم

شما مرسی

اگه بخواین حتماً میشه...مطمئنم موفق باشید

امین 17 ساله چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ب.ظ

سلام ابجی بیتا جونم خوبی گلم

سلام ...مرسی خوبی شما؟

لیدوما پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:13 ب.ظ http://azdablogfa.javanblog.com

راستی سلام
منم بچه هارو که می بینم همین حسو دارم اما چه فایده اونا هم باید همین مسیرو برن زمان واسه هیچکس وانمیسهدختر بودن مزایا داره ولی دردسراش بیشتر از مزایاست

سلام

آره واقعاً اما الان که بچه هستن نمی فهمن اونام....

راست می گی ...اما کلاً بعضی وقتا خیلی جالب می شه

ستوده یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:08 ق.ظ

دختر بودن مسولیت سختیه که خدا به ما محول کرده .
اما من بر عکس شما همیشه دوست داشتم پسر باشم نه اینکه از دختر بودنم بدم میاد نه به خاطر اینکه میدیدم پسر ها خیلی کار ها را میکنند که ما نمیتونیم بکنیم .
اما الان دیگه این آرزو را ندارم .
پس از زندگیت لذت ببر

آره والا....آخه خیلی واسم جالب بود یه کمک می خواستم چند نفر از بچه ها همون روز ایمیل زده بودن و .....

واسه همین خنده م گرفته بود

ممنون چشم لذت می برم زین پس بیشتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد