دستمال کاغذی مچاله شده!!!

1- دیروز واسه یه مصاحبه رفتم یه کارخونه که هیچ ربطی به رشته ی من نداشت اما یه نفر از رشته ی منو می خواست...منم فقط در مورد کارشون یه کوچولو تحقیق کردم دیدم واقعاً هیچ ربطی نداره

از اون خانومه هم که تماس گرفت یادم رفت بپرسم!!!خلاصه با کلی کلاس کاری رفتم کارخونه و تازه اونجا فهمیدم که این آقاهه ی رئیس کارخونه می خوان واسه پسرشون که تازه فوقش رو از بلادکفر گرفته و اومده یه کارخونه ی تولید آبگرمکن خورشیدی راه بندارن (یعنی راه می افتاد از اول بهمن) از اونجایی که خودش هم لیسانس تأسیسات داشت خودش مصاحبه می کرد!!!


منم از همه جا بی خبر فرمهای اولیه رو پر کردم و بعدش رفتم پیش این آقاهه!!!و اونجا بود که با خاک کوچه یکی شدم فهمیدم که هیچی، دقیقاً هیچی نمی دونم!!!البته خوب حق داشتم دیگه من سیالات خوندم الان هم تبدیل انرژی...2.5 سال پیش یه درس تأسیساتی 3 واحدی گذروندم ....خیلی کم یادم بود بالاخره اولین تجربه کاری من با شکست مواجه شد....


2- چند وقت پیش با یه خانومه همسفر بودم...داشت واسه show لباس دخترش می رفت دخترش طراحی لباس می خوند تعریف می کرد که الان همه واسه کارهاش سر و دست می شکونن!!!خودش هم خیاط بود و می گفت دخترش سه سال!!!پشت کنکور مونده بعد این خانومه دخترش رو برده فنی حرفه ای یه مدت کلاس رفته و کنکور داده...اول کاردانی حالا هم دیگه پروژش که دوخت چند تا لباس....!!!بود رو داشت انجام می داد....به من هم گفت دخترم که خیلی شاد و خوشه...شما که داری میکانیکی می خونی آخر می خوای جوشکاری یا تعمیرگاه بزنی!!!منم که حوصله توضیح نداشتم فقط خندیدم ....


- توصیه نوشت: دارم فک می کنم آقا چه کاریه دختر همون بهتر بره مُنجق دوزی و گلدوزی و آشپزی و.... یاد بگیره....اصلاً چی که بشینه تا نصف شب کُد نویسی کنه و درس بخونه واقعاً که....


- بعداً نوشت : یه عکس از دوقلوهای دخترخالم گیر آوردم...بچه ها خیلی دوست داشتنی هستن واقعاً 




* بعداً نوشت تر : اینم یه عکس از پارسال محرمشون...منو مسخره نکنین که چرا عکس میذارم...عاشقی بد دردیه دیگه


نظرات 29 + ارسال نظر
ایلیا چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:35 ب.ظ

به نام روزی دهنده

سلام

استاد مصاحبه منم

بعدا یک پست حسابی در باب فوت و فن استخدام میگذارم

ان شا الله هرچه زودتر میرید سر کار!

سلام

استاد پس زودتر پیستتون رو بگذارید تا من دوباره خرابکاری نکردم

ممنونم...حالا سوت چرا یعنی اینقد داغون بودم

من چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ب.ظ http://mitoonam.blogsky.com

سلام دوستم
عیب نداره منم گیر کردم تو این جور وضعیت.بهترین کار =
واااااااای فکر کنم بعد از این ترم به توصیت باید عمل کنم قول بده فقط تو هم بیای کمک
ایشالا یه کار خوب وعالی پیدا کنی

سلام دوست گلم

مرسی که همدردی می کنی
جدی !!!من که هنوز خودم یه نیمرو رو هم می سوزونم...اما روی کمک من حساب کن

مرسی...موفق باشی عزیزم

مقداد چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ب.ظ http://toranj-star.blogfa.com

آخ گفتیا!! همون بهتر که خانما برن منجق دوزی و ... یاد بگیرن
مکانیکی میخونی تو؟؟ تو مکانیکی هم باید کد بزنی؟؟؟؟؟؟؟

سلام

چی بگم والا!!! باشه...شما هم منو مسخره می کنین؟!!!

حمید پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ http://hamidshams.blogsky.com/

منم موافقم
چه معنی میده دختر درس نخونه
دختر باید بره دانشگاه
درساشو بخونه ولی دنبال کار نگرده

راستی
سلام
مرسسی که اومدی پیشم
بازم بیا

سلام
جل الخالق!!! عجب توافقی!!!پس این همه درس خونده که چی بشه آیا!!!

خواهش میشه...چشم

یک جهان سومی پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ب.ظ http://www.gerdane.blogsky.com/

ینی من عاشق ایناییم که هیچ تصوری از مکانیک ندارن و فقط حسن مکانیک سر کوچهَ شون رو میشناسن.
قیافت جلو زنه دیدنی بود!!!

کوجا میخونی الان؟

سلام آقای جهان سومی

ینی این دیگه نهایت بدجنسیه دیگه!!! در یک ولایتی در همین نزدیکی ها می خونم...دارقوزآباد سفلی - (فردوسی & شاهرود )

ویکی پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ب.ظ

چه خوشگلن این دوتا...!
نمیشه ما یه مدت بریم سرد خونه فریز شیم..؟! برای کاندید شدن موقعی که این دوتا دم بخت میشن...!
هه هه
درباره رشته و اینا گفتی...!
آره چقدر سخته که واسه درسی که خوندی بری و با سوالا بپیچی توهم و بفهمی که هرچی درس خوندی به اندازه یه سال کار تجربی فایده نداشته.حالا تو که دختری ما که پسریم با این یکی باس سر بذاریم بمیریم.! فکر کنم ما هم بریم منجوق دوزی بهتر باشه

سلام
مرسی از لطفتون...این دیگه تصمیم خودتونه دیگه

آره واقعاً عمق فاجعه اینجاست دقیقاً....نه دیگه منجق دوزی ما رو کساد نکنین دیگه

یک جهان سومی جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ب.ظ http://www.gerdane.blogsky.com/

ینی اون وخت فردوسی و شاهرود آیا؟

الان فردوسی هستی قبلا شاهرود یا الان شاهرود قبلا فردوسی؟

قبلاً فردوسی بودم...اما ترم 7 رو با بی خیالی هر چه تمام تر درس خوندم و قراربود سال بعد کنکور بدم...اما نمی دونم چی شد که سر از شاهرود در آوردم

شازده کوچولو جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:08 ب.ظ http://yekpesar.blogsky.com

سلام

بازم سوتی دادی ، کی میخوای درست بشی

اصلا اگه میخوای مکانیک بشی ، دیگه چرا اینهمه چول خرج میکنی و درس میخونی ، برو مغازه اصغر میکانیکی سرکوچتون
ظرف یک ماه دستت راه میوفته ، تازه یه درآمدی هم واسه خودت داری

خشگلن هر دوتاشون ، ما هم یه خوشگلترشو داریم

سلام دوست خوبم

والا این سوتی از من جدا نمی شه وگرنه من چند وقته تقاضای طلاق دادم

شما هم!!! گناه دارم آخه

جدی!!!پس خوش به حالتون کلاً من معصومیت نگاه بچه ها رو دوست دارم زیبایی هم جای خودش رو داره البته

تارا (تاراسبز) جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ب.ظ http://tara-sabz.blogsky.com

سلام برخانومی خووووووووووووووووووبم
مرسی جونم از لینک خوشملت امیدوارم دوستای خوبی باشیم

ممنون و درورد

سلام تارا خانوم گل

منم کلی خوشحال شدم...موفق باشی دوست گلم

دلتنگی های یک مرد زمینی جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ب.ظ http://www.dyrooz.blogsky.com


حالاچرا دستمال کاغذی مچاله شده؟
سلام
الانه پول توبازار آزاده داداش...بیزینسی هم خوبه ...ولی نه همون جوشکاری هم خوبه.
می دونم عاشقی بد دردیه....این دوقلوها همون دوقلوهای افسانه ای نیستند؟
کودکان چه معصوم وپاکند...حسودیمان شد بسی!
========
ترک های پایم ازعشق نیست
دویده ام ،
آنقدر
درپی زندگی
که خرده های عشق
پایم را می خراشد
کاش،
قهرمان دو می شدم...

سلام

چون مچاله شدم دیگه

جدی؟شما هم میگین من جوشکارم دیگه

آره خیلی کودکی دوران قشنگیه

مثه همیشه قشنگ بود...موفق باشید

تارا (تاراسبز) شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ق.ظ http://tara-sabz.blogsky.com














* n
* n+1

n----->∞

امین 17 ساله شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ب.ظ

ابجی خیلی خوشگلن.خودتم مثل اینا خوشگلی

سلام

مرسی...بیشتر معصومیت بچه ها رو دوس می دارم من من!!!ما به هم شبیهیم

مرتضی یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ق.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

میگم شما که ارشد میخونی بهتره درستو ادامه بدی و بری استاد دانشگاه بشی!
جدی

سلام

مرسی واسه پیشنهادتون....اما اصولاً واسه مکانیک ترجیحاً استاد مرد می خوان و منم اصلاً اعصاب درس دادن رو ندارم نمی دونم والا

نگین یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ب.ظ http://www.toranj-star.blogfa.com

سلام
خوبی بیتا جان
منم میگم برو استاد شو
هر دانشجویی هم بهت گفت بالا چشت ابرو، حذفش کن خیال خودتو راحت کن
ترنج اپه
منتظرم
یادم رفت بگم تو هم مثل من همیشه در حال کد زدنیا!!!
با چه زبانی کد میزنی؟؟

سلام نگین عزیز
ممنونم...شما خوبی؟
نمیشه خب اینطوری؟آخه من زیاد جبروت استادی ندارم

چشم میام...آره والا کلاً شبیه if شدم با matlab بیشترتر

امین 17 ساله یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:10 ب.ظ

ابجی اون کامنتو که گفتم ترشیدی رو ناراحت شدی.معذرت

سلام

نه بابا من هیچ وقت ناراحت نمی شم...مطمئن باشید
همیشه شاد و موفق باشی

مقداد یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:54 ب.ظ http://toranj-star.blogfa.com

واااااااااااااااااای، چقدر این دوتا خوشگلن حتما واسشون اسفند دود کن ترنجم آپه، حتمنی بیا

سلام
مرسی...چشم مامانشون اسپند باید دود کنه...
موفق باشید

من دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:39 ب.ظ http://mitoonam.blogsky.com

سلام دوست گلم
این بچه ها چه ماهند.من عاشق بچه هام.خیلییییییییییییی دوسشون دارم .خوش به حال مامانشون.خدا حفظشون کنه برای پدر و مادرشون.
از طرف من ببوسشون

سلام دوست خیلی گل ترم

مرسی...چشم...همیشه شاد باشی

ماتادورتنها سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ http://gh87.blogfa.com/

چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد

چه نکوتر آنکه مرغی ز قفس پریده باشد

پر و بال ما بریدند و در قفس گشودند

چه رها چه بسته، مرغی که پرش بریده باشد

سلام
خیلی قشنگ بود اما غصه ناک هم بود چرا اینقد بدجنسن...این که نهایت عذابه
من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید.....قفسم برده به باغی و دلم شاد کنید

غریب سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ب.ظ

گاهی برای سقوط
باید دیکتاتور شد

ممنونم از حضورت بیتای عزیز
به حرف این بی سواد ها هم گوش نده
فقط به موفقیتت فکر کن
سربلند باشی

سلام

نمی شه سقوط نباشه اصلاً خواهش میشه...ممنونم واسه آرزوی قشنگتون

لیدوما سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:19 ب.ظ http://azdablogfa.javanblog.com

آره واقعا واسه رشته های فنی و پایه فقط واحد عملی به درد می خوره واحد تئوری چه فایده؟ فقط باید یه مشت مطلب قلمبه سلمبه روبکنی تو مخت جون چقدر نازن این دوتا من عاشق بچه هام

سلام دوست خوبم

آره واقعاً اما نمی دونم چرا هیچ کی هیچ کاری نمی کنه

مرسی عزیزم راستی نتونستم وارد وبلاگت بشم پس چرا؟

امین 17 ساله سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ب.ظ

ابجی واست کامنت گذاشتم اومدم بزنم ثبت بشه برق رفت

سلام
حالا چرا اینقد ناراحتی...همین که میای اینجا کلی خوشحال می شم...ممنونم...موفق باشی

تارا چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ب.ظ http://tara-sabz.blogsky.com

کجای دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام تارا جان

من اینجام که!!! ممنونم دوست خوبم...چرا وبلاگت ناراحته و نمی تونم بازش کنم

امین 17 ساله چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ

ابجی خانم اگه دلتون میخواد یک اپی بکن

سلام آقا داداش چشم

الی چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:02 ب.ظ http://manbarayekhodam.blogfa.com/

یه بار یه داروخونه آگهی زده بود به یه لیسانس اقتصاد نیازمندیم.رفتم اونجا واسه مصاحبه
میگه ما داروهای گرون قیمتمونو چه جوری بفروشیم

سلام
جالبه واقعاً..مملکته داریم؟!!!

مسعود گل محمدی پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.arshkebriya.blogfa.com

سلام . نشستن وقتی بهانه مشود که اوبخواهد اگر نخواهد التماس هم معنی ندارد . قسمت اول را بذار برا خودم . قصدم بی ادبی نیست حق داری متوجه نشی اخه مال خودمه . ممنونم

سلام

قطعاً همینطوره....چشم...خواهش می کنم...موفق باشید

هادی پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 ب.ظ http://www.station.blogsky.com

سلام
همینه دیگه وقتی سیالات میخونی باید بری جوشکاری دیگه!
دختر خاله های بانمکی هم داری خدا حفظشون کنه .

سلام

شما هم گناه دارم خب اینقد نزنین تو سرم دیگه
ممنونم...موفق باشید

امین 17 ساله شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:46 ب.ظ

کجا بودی اینقدر دیر تایید کردی.شیطون راستشو بگو

سلام
من خواهر بزرگترم...قرار نیست آمار منو بگیرید
رفته بودم سفر

نگین شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ب.ظ http://www.toranj-star.blogfa.com

سلام
خوبی
ترنج اپ شده
من که روز و شبمو بیکار باشم کد میزنم
البته اگه درس حفظیاتی نداشته باشم اوقاتم با کد زدن میگذره.
راستشو بخوای من مطلب بلد نیستم اما معمولا با سی شارپ، یا سی پلاس پلاس و احیانا asp کد میزنم.

سلام نگین عزیز
ممنونم...شما خوبی؟
آفرین خانوم کوشا
مطلب یه زبون برنامه نویسیه که بیشتر جنبه ریاضی داره...توابع کتابخونه اش در دسترس ترن...قواعد آسونتری از سی داره.. اما پایه ش زبان سی و برنامه maple هستش...امکانات بهتری هم واسه رسم نمودار و مدل سازی داره.....
"موفق باشی"

غریب یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ق.ظ

بعدا؛ متوجه میشی
(گل)

سلام
باشه...پس منتظر می مونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد