زن

زن که باشی درباره ات قضاوت می کنند.


درباره لبخندت

که بی ریا نثار هر احمقی کردی

درباره زیباییت

... که دست خودت نبوده و نیست

درباره تارهای مویت

که بی خیال از نگاه شک آلوده ی احمق ها

از روسری بیرون ریخته اند

درباره ی روحت...جسمت..

درباره ی تو و زن بودنت..عشقت.. همسرت..

قضاوت می کنند

تو نترس و زن بمان

نترس از تهمت دیوانه های شهر

که اگر بترسی

 رفته رفته

 زن مردنما می شوی...


نظرات 33 + ارسال نظر
مصطفی سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:27 ب.ظ http://lamheblogsky.com

ما که از مردی مردیم لااقل تو زن باش یه کم از اوون عطر غیرتت رو ما هم بپاش

سلام

ممنون از نظرتون...به نظرم جنسیت مهم نیست...مهم نفس آدمیته...باور کنید

به امید فرداهایی روشن....

الی سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ http://18esfande1387.blogfa.com/

بسیار عالی.خیلی زیبا.من ۵ شنبه کنکور دارم.یعنی میشه قبول شم که بتونم حقوق زنان بخونم و زن بودن رو بشناسم |...

سلام

خواهش میشه...مطمئنم موفق می شی...واست از همین جا آرزوی بهترین ها رو دارم

بی سرزمین تر از باد سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ http://bisarzamintarazbad.blogsky.com/

زن هایی در لباس مردانهُ جامعه مردانهُ سیستم مردانه...
زن موندن سخته...

سلام

واقعاً همینطوره...من از این بی عدالتی به تنگ اومدم....

ممنونم...موفق باشی دوست گلم

محدثه**al چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ http://w-phoenix-d.blogfa.com

تو نترس و زن بمان
......
سلام...
خیلی متن جالبی بود دوستم..

سلام محدثه عزیز

ممنونم که اومدی...

خیلی مراقب خودت باش...موفق باشی دوست گلم

یاس وحشی چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ق.ظ http://yaasevahshi.blogsky.com

درود بیکران بانوی هنرمند ... خوبید؟
سپاسگذار از حضور گرمتون در وبلاگم ... ممنون

سلام و درود

منم ممنونم....چقد اینجور صحبت کردن جالبه

موفق باشید

یاس وحشی چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ http://yaasevahshi.blogsky.com

در مورد پست هم باید بگویم ...
آنچه که هستید باشید و بمانید ... آنهایی را که نگاه می کنند و زهر می پاشند و فریاد سر می دهند ، تهی مغز و خالی اند ...
جنسیت مهم نیست ... این فکر ماست که مارا می سازد و معرفی می کند ...
پست خوبی بود.

ممنونم....چشم....توصیه ی خیلی خوبی بود

یاس وحشی چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:06 ب.ظ http://yaasevahshi.blogsky.com

درود دوباره بانو ...
از مطالبتان خوشم آمد و با اجازه ی حضرتعالی لینکتان نمودم ...

درود بر شما

ممنون....خوشحال شدم منم لینکتون می نُمایم...خوش اومدین

یک جهان سومی چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ http://gerdane.blogsky.com

موافقم باهات.

"قوی باش مثل یک زن"
حرف همیشگی من به کسایی که خودشون رو ضعیفه فرض میکنن یا به قول تو میترسن

سلام

ممنون...امیدوارم همه قوی باشن...همیشه

موفق باشید

مقداد چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:41 ب.ظ http://shaperak.blogsky.com

این بدترین درد جامعه مائه. چرا باید بین زن و مرد توی جامعه فرق گداشت؟مگه خون زنا رنگین تر از خون مرداست؟! به قول یاس وحشی، آنهایی را که نگاه می کنند و زهر می پاشند و فریاد سر می دهند ، تهی مغز و خالی اند ...

سلام

منم موافقم؟این یعنی چی اونوقت؟یعنی خانوما وضعشون بهتره؟آیا؟!!

ممنون.موفق باشید

امین 17 ساله چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام وبتون خیلی خوبه

سلام

خوبید؟چه خبر؟چه عجب از این طرفا؟
ممنونم...موفق باشید

زیتون 7روان شناسی رنگ لباس پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ http://zatun1001.persianblog.ir

ازغاده السمان اقتباس کردی

سلام

نمی دونم دقیقاً از چه کسی هستش...اما مضمون اشعار غاده هم معمولاً اینجوریه...

ممنون

امین 17 ساله جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام


ما که با هم دعوا نداریم...داریم؟!!!

مسعود گل محمدی جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ http://www.arshkebriya.blogfa.com

سلام
زن که باشی از تبار فاطمه ای . با افتخار قدم بردار که می توانی ازادی را به قلم بنشانی

سلام

ممنونم واسه نظرتون...اما با این جامعه منافق که اسلامم رو بد نام کرده اند چه کنم؟!!

مسعود گل محمدی جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ب.ظ http://www.arshkebriya.blogfa.com

سلام
سینه ام چاک چاک است برای کتاب خدا.
چقدر ساده و همه فهم است کتاب خدا.
کورت می کند انکه نخواهد بفهمی
سنگینت می کند تا هیچ وقت ندانی
----------------------------------------------------------------------هرکس فقط برای خودش مسئول است و انوقت که به درجه اکمال رسیدی می توانی همچون منصور انالحق سر بدهی و بیدارکنی وبر دارشوی .

سلام

من که دقیق نفهمیدم منظورتون رو خب الان روزگار بدیه...نمی شه در سطح من بنویسین...درسته هر کسی مسئول کار خودشه اما خب ما که تنها نیستیم داریم تو یه جامعه زندگی می کنیم...منصور هم نتونست تو جامعه ش فهمیده بشه نتونستن تحملش کنن و ....

ممنونم موفق باشید

محمود جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ http://jodki.blogsky.com

عالی نوشتی ممنون از اینکه به من سر زدی
متن خوبی بود
ادامه بده قلم شیرینی داری
موفق باشی
باز هم به من سر بزن
اگر وقت کردی مطالب قبلب هم بخون
مثل اینجا تهران و ...

سلام
ممنونم

خواهش می کنم بسی چشم

موفق باشید

رندخرابات شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ق.ظ http://www.Rende-kharabat.blogfa.com

سلام بیتا جون!!ممنون که بهم سر میزنی!
راستی شما درباره اینشتین اطلاعاتی دارین مگه؟
راستش استاد خودمون ارشد پرتوهسته ای داره هرچی ازش پرسیدم جواب درستو حسابی نداد!
یه چزایی درباره خمیدگی فضاوسرعت نور و اینا......
ممنون!

سلام

خواهش می شود....

من سال اول دانشگاه خیلی جوگیر بودم...کلی در این مورد کتاب خوندم و از استاد فیزیک 2 مون سوال پرسیدم اما اونم خیلی منو دلسرد کرد و بعدش هم درسای خودم وقتم رو گرفتن....

اما شما دنبال چیزایی که دوست داری حتماً برو و هیچ وقتم نا امید نشو...
نمی دونم کتاب های تاریخچه زمان و جهان در پوست گرددو از استفان هاوکینگ رو خوندیدن یا نه؟اگه نخوندین پیشنهاد می کنم یه نیگاه بندازید ...من دوباره کتابها و فایل هام رو نیگا می کنم ....خوشحال می شم در این مورد اگه چیزی دونستم کمکتون کنم.

موفق باشید

مسعود گل محمدی شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:20 ب.ظ http://www.arshkebriya.blogfa.com

سلام
واما منظور
روشنفکر کیه؟اونی که اگاهی میده به توده مردم یا اونی که بخاطر منافع خودش برای هرکسی علامت سوالی ایجاد می کنه ؟
پروردگار فرموده این کتاب(قران)را برای شما ساده بیان کردم تا همه بفهمند.
حال اشرف مخلوقات چه کسی هست ؟اونی که به این وان نگاه می کنه یا اونی که هر چه می خونه خودش برداشت می کنه چون باز پروردگار فرموده :ما از هرکس به اندازه توانش انتظار داریم .
پس هر کس هر چه از قران بخواند وبفهمد وبه ان عمل کند حد مسولییت انست و بیش از ان بازخواستی نخواهد بود.
و اما جامعه اسلام را خراب نکرده. چون جائی که دروغ از اب خوردن راحتتر باشد و بی اعتمادی و عدم اطمینان وجود داشته باشد کار به خرابی اسلام میکشد.
چقدر سعی کی کنیم به همه کمک کنیم ؟
ایا سعی کرده ایم اسلام را ازخودمان شروع کنیم بدون دروغ بدون کینه بدون حسدوبدون خیلی چیزهای دیگه.
ایاسعی کرده ایم به یکدیگر احترام بگذاریم در حالی که هیچ کاری باهم نداشته باشیم.
ایا شده که هر کس را دیدیم به دیده انسانیت به او نگاه کنیم نه به دیده جنسیت .
ان چیزی که به درد همه می خورد قلم پر مغز است نه قلم مخالفت چون خیلی چیزها سر جایش نیست و همینطور خیلی کسها.
پس اگاهی راه روشنگریست برای همه وانتخاب پس از ان با خوشان .

سلام

درسته روشنفکر باید به مردم آگاهی بده اما مردم چی؟مردمی که اینقدر توی زندگی و ...غرق شدن که گاهی حتی حاضر نیستن فقط یه دقیقه هم به سایر مسائل فکر کنند البته منم یکی از همون مردمم منظور بدی ندارم...اما باور کنین خیلی چیزا خیلی مشکلتر از اون چیزیه که فکر می کنیم...

من سعی کردم باور کنین راست می گم...اما نشد اونی که من از اسلام می بینم هزار بار بدتره از خیلی دین های....

من فقط امیدوارم روزی رو ببینم که اسلام به معنای واقعی داره اجرا میشه...فقط امیدوارم

ممنون به خاطر نظر خیلی جامعتون

موفق باشید

یاس وحشی شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ب.ظ http://yaasevahshi.blogsky.com

درود بانو ...
آمدم بگویم اگر از پستم رنجیدید و مکدر شد خاطر مبارکتان ، بسیار شرمنده ام ... شرمنده ...
دیگر نخواهم رفت ... می مانم ... ببخشید اگر بابت ناراحتی.

درود جناب یاس

ممنون...خواهش می کنم.شما گفتین آخه می خواین ببندین وبلاگتون رو واسه همون نوشتم

ممنونم...امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشید

ویکی شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ب.ظ http://4tik5.mihanblog.com

سلام...
فعلا که زن بودن افتخاریه...
بخدا..
من هربار که اون دختره که با لگد مامورای گاردی رو میزنه و بعدشم کلی باطوم میخوره رو میبینم بی اختیار آرزمی زن بودن میکنم.
سگتون شرف داره به بعضی از ماها...!
افتخار کن و زن بمان.
که افتخار مایی...
دلم تنگ بود برایت.

سلام آقای ویکی

ممنون واسه نظرتون...امیدوارم همه ی زن ها بدونن که می تونن فقط باید بخوان....

بازم ممنون...همیشه شاد و موفق باشید

نسرین شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ب.ظ http://cloudy2010.blogsky.com

سلام به بیتا خانم عزیز
یواشکی وبلاگتون رو پیدا کردم... کار بسیار بسیار دشواری بود... باور کنید!
زیبا بود... و قابل تامل
قضاوت ها مهم نیست ... اشتباهات تو قضاوت زیاده!
تو فقط یک زن باش با حفظ تمام ارزشها!!!!
خیلی وقته که خیلی از زن ها یادشون رفته چه ارزشی دارن! و خیلی از مردها ، مردانگی رو فراموش کردن!
حالا دنبال چه میگردند!.....ما هم نمیدانیم!
منم میگم بیشتر از جنسیت ، بزرگی روح و وجود مهمه !
اینکه نفس کشیدنمون تو دنیا بیهوده نباشه . چه زن باشیم و چه مرد
و بد نیست یه کمی بیشتر در مورد رفتارمون فکر کنیم ... چون ما هرکاری که می کنیم تاثیرش فقط روی خودمون نیست !

سلام به نسرین خانوم گل

ممنون...والا منم یه بار تلاش کردم نیافتم ممنونم بسی زیاد

آره متن جالبیه نمی دونم اما کی نوشته اینو

دقیقاً این روح آدمهاست که مهمه نه جسم و جنسیتشون

کاملاً موافقم

خیلی خوشحال شدم و لینکتون می کنم با اجازه

شاد و موفق باشید

نسرین یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ق.ظ http://cloudy2010.blogsky.com

آدرس خودتونو پیدا نمی کنید . ای بابا! خب آدرستونو همیشه بنویسید بذارید تو کیفتون دیگه!
ممنون که منو لینک کردید
با اجازه و البته افتخار منم شما رو لینک میکنم
تا بازم بیام پیشتون
خوشحالم که موافقید

سلام دوباره

نخیرم...آدرس شما رو

خواهش میشه...منم بسی خوشحالم دوست گلم

شاد باشید

لیدوما یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ق.ظ http://azdablogfa.javanblog.com

شاید سخت ترین قسمت زن بودن قضاوتهایی باشه که در موردش میشه از اول دنیا زن ها قربانی قضاوت های ناعادلانه بودن و من نمی دونم بالاخره روزی می رسه که روح یه زن ور ببینن نه جسمشو؟!

سلام دوست خوبم

آره واقعاً....امیدوارم یه روزی بیاد که معیار سنجش جنسیت نباشه...امیدوارم

ممنونم...موفق باشی

هادی یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ب.ظ http://www.station.blogsky.com

سلام
مرد بودن هم همینه!
خیلی فرقی نداره!
همین دشواری ها اونجام هست !!

سلام

نه باور کنین...خیلی وقتا اینجوری نیست یا حداقل خیلی کمتره...باور کنین

ممنونم

موفق باشید

ایلیا یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ب.ظ

به نام خدا

سلام متن زیبایی بود

ولی ....

سلام

ممنون....ولی!!!؟؟؟اگه راجع به مرداست که من موافق نیستم

موفق باشید

نسرین یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ب.ظ http://cloudy2010.blogsky.com

سلامی سه باره
آهاااااااان! فهمیدم
شوخی کردم .... متوجه شده بودم.

سلامی n باره

n------>∞


می دونم دوست خوبم...شاد باشی
ممنون

غریب دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ق.ظ

شما شاید هیچ وقت
ولی ما
یعنی من و کسرا
همیشه ...

تبریک میگم زن بودنتو زن موندنت رو
تو خانومی

سلام

ممنون....امیدوارم همه همون بتونیم به معنای واقعی انسان باشیم...بدون توجه به جنسیت....شما هم هیچ وقت مطمئنم

ممنونم خیلی زیاد

موفق باشید و شاد

محدثه**al دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ http://w-phoenix-d.blogfa.com

سلام دوست گلم...
منم دلم تنگ میشه....

ممنون که به یادمی

سلام دوست گل ترم

مرسی ....خواهش می شه منم بسی بیشترتر ممنونم

ستوده دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام بیتا جان .
خوبی عزیزم .
عیدت مبارک

سلام خانوم معلم گل

ممنونم

عید شما هم مبارک خیلی زیاد

موفق باشید

ستوده دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ب.ظ

متاسفانه این واقعیت جمعه ماست وباور غلط در مورد زنان

سلام دوباره

آری...کاملاً موافقم

ممنون

رندخرابات دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.rrende-kharabat.blogfa.com

سلام بیتا جون!!!!!!!!!!!
ممنون!!
تو میدونی چطور اینشتین به این نکته پی برد که فضا خمیدس؟
ممکنه سرعتی بالاتر از سرعت نور باشه؟
میشه روسرعت نور تاثیر گذاشت؟
را تو سیاه چاله ها زمان منفیه؟
بازم ممنون!!!!!!حتما اون کتابارو میخونم!!!!البته بعد از کنکور!

سلام

یه توضیح کوچیک که به نظرم میرسه رو میگم اما باید بیشتر فکر کنم آخه الان دارم واسه کنکور میخونم مثلاً و پایان نامه م هم مونده اما قول می دم خیلی زود به همش جواب بدم اگه تونستم...

خب کلاً نظریه نسبیت انیشتن دوتاست خاص و عام...و مهمه که بدونیم قوانین حاکم واسه ناظرهایی که به طور آزاد حرکت می کمم یکسانه...یعنی همه چیز نسبیه...هر کس اندازه گیریه خودش رو از زمان داره همون مثال دوقولو ها که یکی سوار سفینه میشه با سرعت نور و یکی رو زمین می مونه ...موقع برگشت اونی که رو زمینه پیرتره....

این نظریه خاص با قوانین حاکم به الکتریسیته و مغناطیس همخونی داره اما با قانون گرانش نیوتن نه...چون میگه اگه توزیع ماده تو یه ناحیه از فضا تغییر کنه باید دقیقاً (بدون فاصله زمانی)این تغییر تو میدان گرانشی توی هر نقطه از جهان احساس بشه...این هم به معنیه فرستادن سیگنالها با سرعت بیشتر از نوره و اینکه اون نسبی بودن زمان رو میبره زیر سوال...پس آقای انیشتن فهمید یه جا نظریه ش مشکل داره و یه رابطه هم بین شتاب و میدان گرانشی وجود داره!!!

اگه زمین تخت بود می تونستیم بگیم سیب مشهور به خاطر گرانش رو سر نیوتن افتاده یا زمین و نیوتن با هم به سمت بالا شتاب گرفتن...این هم ارزی روی زمین گرد کاریرد نداره چون در این صورت آدما رو کره ی زمین از هم دور میشن...پس انیشتن گفت اگه هندسه فضا زمان خمیده باشه و نه تخت (البته ما هنوز تخت فرضش می کنیم تو درسهامون ) این هم ارزی درسته....اون می گفت جرم . انرژی ،فشا و زمان رو پیچ و تاب می دن...چیزایی مثه سیبها و سیارات تلاش می کنن از بین فضا و زمان در طول یه خط راست حرکت کنن اما مسیرشون یک میدان خمیده ست چرا؟؟؟چون فضا و زمان خمیده ست....این نظریه که گرانش رو به خمیدگی فضا زمان نسبت میده ؛نسبیت عام نام داره که بعد زمان رو با 3 بعد فضا ترکیب میکنه..

سوال دوم هم که اگه بخوایم به نظریه انیشتن احترام بذاریم نه نمی شه اما فک کنم یه بار خوندم تو آزمایشگاه به یه سرعتی بیش از نور هم رسیدن...نمی دونم والا

این منفی بودن زمان تو سیاهچاله ها هم به مخروط نوری برمیگرده...یه مخروط بکش که ارتفاعش بعد زمان باشه...وقتی داریم به کهکشانها نیگاه می کنیم داریم به یه زمان قبل خودمون نیگاه می کنیم...چون سرعت نور محدوده...اگه از راس مخروط به سمت پایین حرکت کنی مثلا داری گذشته های دورتر رو می بینی!!!پس با پیگیری گذشته نتیجه می گیریم این مخروط ما از بین مقدار معینی ماده عبور کرده که برای خمیده کردن فضا و زمان کافیه پس پرتوهای توری گدشته ما به طرف هم خم می شن...اگه هنوز هم جلوتر بریم مقطع مخروط ما به یه بیشینه میرسه اما به خاطر خمیدگی دوباره کوچیک می شه (شبیه گلابی)
اگه بازم کارمون رو ادامه بدیم چگالی + ماده باعث میشه پرتوهای نور با شدت بیشتری به طرف هم خم بشن و مقطع مخروط ما در یه زمان محدود به 0 می رسه...یعنی تمام ماده تو به ناحیه که مرزش به 0 می رسه به دام میوفته...همین طوری هم می تونیم بگیم زمان،وقتی ستاره ها و کهکشانها زیر گرانش خودشون فرو می پاشن و سیاه چاله ها رو می سازن به پایان خواهد رسید


اگه ناقص بود ببخشید...فعلاً همین رو از من داشته باشید تا بعد

موفق باشید

پسر دلشکسته دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ب.ظ http://brokenheartedboy.blogfa.com

عالی نوشته بودی...پسرم و شاید درک نکنم ولی خیلی واضح اینو میشه درک کرد...من خودم این کاره نیستما... موفق باشی...

سلام

ممنونم...این متن از خودم نبود نویسنده ش نمی دونم کیه اما

مرسی که درک می کنین...بازم ممنون

شاد و پیروز باشید

مجتبی سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ق.ظ http://motavald-mehr.blogsky.com

بسیار شرمیگنم از این نگاه ها و دیدها
و بسیار زیبا بود پاسخ شما...

سلام

ممنونم....امیدوارم این نگاه ها اصلاح شن

موفق باشید

فری جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ http://fffery.blogsky.com/

که اگر بترسی

رفته رفته

زن مردنما می شوی...
خیلی قشنگ و دقیق. خیلی ها رو می شناسم که به همین معضل گرفتار شدن. خدایا کمکمان کن.

سلام

خوشحالم که خوشتون اومد...امیدوارن دچارش نشیم

ممنون

شاد و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد