دوره جوش

سلام 


یه مدت مرخصی بودم دوباره ظاهر می شویم


آقا یه دوره بازرسی جوش رفتم چهار روزه...پسر دایی(عمه) بنده که عمران خونده گفت این دوره هستش و مفیده واسه رشته تون....منم گفتم می رویم دیگه...حالا یه چیزی که یاد می گیرم دیگه


خلاصه چشمتون روز بد نبینه قرار نبود کلاسا اینجوری نباشه که!!!من گفتم حتماً داخل دانشگاهی جایی هستش!!!حالا نگو که اینا جمعیت ثبت نامیشون شده 200  نفر جاشون رو تغییر میدن...آقاهه می گفت ما هر جا رفتیم چون شما بیشترتون دانشجویید و الان دیگه کسی به دانشجو جماعا جا نمی ده...چون اصولاً این قشر خطرناک می باشند.......محل برگزاری تقریباً یه مجتمع بود که یه آمفی تئاتر داشت و کلاسها اونجا برگزار می شد و منطقش هم پایین شهر بود..ساعتش هم از هشت صبح تا شش عصر...تقریباً غش زده می شدم و کلاً زود می خوابیدم ....اینترنت بازی هم دیگه نتونستم


امکانات اطرافش 0 بود و من که می ترسیدم از اونجا چیزی واسه ناهار بخرم (طبق دستور خواهرم البته) کلاً خیلی فاجعه ناک بود


آهان مهتمرین معضل هم این بود که ما فقط 3 تا خانوم بودیم...یه نفر که شاغل بود و با همکارش 2 روز اومد...یه نفر که کلاً یه نصفه روز اومد و دقیق نفهمیدم کی بود....


و من بودم و من میون این همه برادر...نمی دونین چقد چپ چپ نیگا می کردن....انگار من یه ناخالصی بودم...و صد البته خیلی هم پر رو بودن...میومدن می پرسیدن شما از کجا اومدید دیگه؟!!!چی می خونی و ...منم کلاً به هیچ کی نگفتم کجا می خونم


بالاخره خیلی سخت بود...اما من کلی تو این کلاس اعتماد به نفسم رفت بالا...چون کسی نبود باهش حرف بزنم کلی گوش می کردم و جوابای استاد رو هم من می دادم این برادران هم دیگه در نقش......


کلاً خوب بود....خدا رو شکر....دیگه زین پس جایی جوشی چسبی خواستین من در خدمتم

نظرات 24 + ارسال نظر
یه ضعیفه یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:20 ب.ظ

بیتا کلا یه بار دیگه بگو کوجا رفتی ... ما متوجه نشدیم
نیس سوادمان نم دارد ... واسه خاطر همون

سلام دوست گلم

این چه حرفیه!!! رفته بودم دوره بازرسی جوش...واسه جوش مخزنها و خیلی چیزهای دیگه که مثلاً اگه عیب داشت بفهمی چی شده...یهو بعد یه مدت همه چی از هم نپاشه

شاد و پیروز باشی

یاس وحشی یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:41 ب.ظ http://yaasevahshi.blogsky.com

درود دوست مهربانم ... خوبین؟
امیدوارم با تمام این احوال پربار بوده باشه و خاطرات خوبی از این روزها برایتان بماند ...
موفق و سلامت و پیروز باشین.

سلام

ممنونم شما خوبین؟

امیدوارم...البته یه صحنه خیلی ناراحت شدم....

مرسی که اومدین

شاد و پیروز باشید همیشه

مسعود گل محمدی یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.arshkebriya.blogfa.com

سلام
تازه اخرشو که خوندم فهمیدم چی شده !
منو جوش بده به اخر اسمون اون جائی که فقط خودمو ببینم و یه عالمه شگفتی از پروردگار تا بتونم از اون شگفتیها بیشتر به تعجب برسم و بنویسم تا بدونم دنیا جائی بهتر دیدن پروردگاره .
ممنونم

سلام

خوشحالم که خوندین تا آخر

این چه حرفیه...شما خودتون خیلی قبل تر از اینها جوش داده شدین...

اما نوع جوشش سربالاست و عمودی

ممنون واسه نظر قشنگتون

شاد و پیروز باشید

ویکی یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ب.ظ http://4tik5.mihanblog.com

اینم جاس که تو میری؟!
من نمیدونم منجوق دوزی چش بوده که تو به این روز انداختی خودتو؟!
هه هه ....!

ممنونم که بم سر میزنی.
احتمالا میام یسر مشهد اونجا بیام همتونو صدا میکنم شیرینی میدم.وگرنه اگر خودتون از کرج تهران اصفهان گلپایگان اهواز یا اطراف این شهرا رد شدین بگین شاید بودم و بتون سرویس دادم.

سلام

آره دیگه...شباهتش با منجق دوزی زیاد بود باور کنین

خواهش می کنم....ای ول...شما در همه نقاط ایران هستین پس

ممنون....شیرینی اساسی می خوایم ما...همین جوری الکی نمی شه!!!


شاد و پیروز باشید

یه ضعبفه یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ب.ظ

اینجا چرا آیکون بوس دادن نداره عزیزم

اش کال نداره / اینم ماچ بوس
مقسی

سلام

مرسیییییی

خواهش می شه دوست خوبم

شاد و پیروز باشی

ایلیا یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ب.ظ

به نام خدا

سلام

من فقط از یه جوش سر در میارم: جوش الکتریکی!!!


یه جوشم هست که از من سر در میاره: جوش چرکی


این جوش شما هرچی بوده برای ما که خیری نداشته که هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ!!!
کلی ضررم داشت

سلام

خیلی خوبه پس....جوش چرکی!!!!وای

بازم عذر می خوام...ببخشید..

همیشه شاد و پیروز باشید

کسرا دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ق.ظ

خیلی خوبه
خوشحالم از این موفقیتت
خدا کنه همیشه موفق باشی
الان بلدی توربین زیر دریایی رو با الکترود ۱۷۶۰ جوش بدی؟!!

سلام

مرسی ممنونم شما هم همینطور
!!!!چه همه خارجی با 1630 شاید پس شما هم این کاره هستین پس....خوشحال شدم

همیشه شاد و پیروز باشید

نسرین دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:56 ق.ظ http://cloudy2010.bogsky.com

سلام مهندس ماهر جوشکار که ازاد نبوده
خانم باور کنید ازاد اون چیزی نیست که شما تو ذهنتونه.
بنده هم تجربه دولتی رو داشتم و هم ازاد... و الان هر چی دارم از ازاد با استادهای تاپم دارم...تفاوت اطلاعاتی بین دانشجوی ازاد و .... نیست.
کلا موفق باشید در هر حرفه و مقطع و دانشگاه ورشته ای هستید...
شما هم مثل من وقت کردید یه کم دیرتر اپ کنید

سلام خانوم مهندس گل

باور کنید منظورم این نبود....اگه اینطوری برداشت کردین عذر می خوام....الان اصلاح می کنم که اینطوری دیگه برداشت نشه...منظورم فقط هم دانشگاهی نبودن بود...آخه یه جوری بودن!!! مطمئنم دانشگاه چمندان مهم نیست این دانشجویه که باید تلاش کنه وگرنه همه جا مثه همه....

ممنونم...همینطور شما....شاد و پیروز باشید

نسرین دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:01 ق.ظ http://cloudy2010.bogsky.com

سلام بیتا خانم مهندس جوشکار حرفه ای.که البته هم ازاد نخونده. نمیدوم چرا این ذهنیت رو راجع به ازاد دارید....کامنتم نرسید... یه عالمه بود....حیف شد

دوباره سلام

اون کامنتت اومده.....مرسییی

فری دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ق.ظ http://fffery.blogsky.com/

یه لحظه فکر کردم پسری! بعد فهمیدم نه، دختری رفتی سراغ کلاس نرینه ها. (این نرینه ها رو جایی خوندم ، خوشم اومد)

سلام

مرسی خب همش تقصیر ایناست خب دیگه

شاد باشی

محدثه**al (آلاله) دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ http://w-phoenix-d.blogfa.com

با تلخ ترین پستم آپم...
آخرین پست 89
حقیقتی تلخ...
طعم تلخ نوروز 90 مبارک...
.......
از ما گذشت خوب و بد اما تو روزگار
فکری به حال خویش کن این روزگار نیست...

سلام محدثه جان

چشم میام

چی شده

مرسی که خبر دادی

بی سرزمین تر از باد دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:32 ب.ظ http://bisarzamintarazbad.blogsky.com/

عجب کلاسی بوده!!!

سلام

آره والا...کلاس که چه عرض کنم

شاد باشی

نونوچه سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ق.ظ http://nonoche.blogsky.com/

یووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووو به بیتا جونم
ای شیطون تو هم که غیبت داشتی؟!
تعطیلات خووووووووووووووووووووووش گذشت؟
هه هه هه هه پیش پیش... پس و پیش عید رو به تو جوجه ی خوشملم تبریک میگم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام نونوچه جونننننننن

هوش اومدی....خوبی شما؟

مرسی....منم بهت تبریک می گم بسییییی


همیشه شاد و پیروز باشی

ماتادورتنها سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:35 ب.ظ http://gh87.blogfa.com/

سلام
حال شما خوبه
مرسی که حال ماراجویایی همیشه
راستش چند روزیه کارام زیاد شده و دوروبرم حسابی شلوغ
یه مسافرتم پیش اومد
دیگه باید ببخشین

سلام

ممنون...شما خوبین؟
خواهش می شود

امیدوارم هر جا هستین موفق و پیروز باشید

محدثه**al چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ق.ظ http://w-phoenix-d.blogfa.com

سلام
اومدم ازت عذر خواهی کنم که ناراحتت کردم...
تو رو خدا منو ببخش...
الان فهمیدم که همه ی اون اتفاقات یه بازی کثیف نتی بوده...
تو رو خدا منو ببخش.
بگو که بخشیدیم
پست جدید گذاشتم در رابطه با همون ماجرا...
بازم عذر میخوام.

سلام محدثه جان

خودت رو ناراحت نکن عزیزم...تقصیر شما نبوده که

ممنون...امیدوارم همیشه شاد باشی

ماتادورتنها چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ب.ظ http://gh87.blogfa.com/

ما معمولا عید را به همراه ماهی ها از بازارچهء سر پل تجریش به خانهء مان می آوریم. آنجا عید زیاد گران نیست، همینطور همه جا ریخته است و مردم با شاخه های سنبل و کیسه های ماهی قرمز لای حال و هوایش وول می خورند. بعضی از مغازه ها هم عید را گران می کنند و لای روسریهای رنگارنگ می پیچند تا هر کس آنها را هدیه بگیرد و بپوشد سرش پر از عید بشود. دستفروشها عید را در رنگها و سایزها و طعمهای مختلف درهم و برهم می چینند تا هر کس از جلویشان رو شود مست بی نظمی بساطشان شود و حواسش پرت شود و همهء پولهایش را به آنها بدهد تا نیم مثقال عید بخرد. سر پل تجریش حتی داخل گوجه سبزها هم پر از عید است، درست مثل وسط هستهء تلخ بادامهایی که از بس تویشان عید ریخته اند سبز و چاق و تپلی شده اند. آنجا عید سر و صدای قشنگی هم دارد. صدای چروک خردن یک اسکناس نو که با یک سیب سرخ معاوضه می شود به فریاد لبوفروش پیری که برای محصولات زرشکی و آبدارش تبلیغ می کند گره می خورد و روی همهمهء جمعیت نو نوار مشتریها می رقصد. هر سال سر پل تجریش عیدها حراج است : زندگی ارزان است. بخرید و و بخورید و ببرید.

چند روز قبل از عید هیچ کس وقت ندارد. بانکها پول ندارند؛ تمام پرواز ها تاخیر دارند و هیچ چیز سر جایش نیست. آسمان گیج است و وسط روزهای آفتابی تگرگ می بارد. حتی خورشید هم گاهی حواسش به کارش نیست. آخر او هم می داند که این همه زندگی دیگر نیازی به تلاش و حرکت و حرارت ندارد. درختهای حیاط ما همینطور هول هولکی تمام شکوفه هایشان را می ریزند وسط کوچه و جوب برای اینکه به همهء آنها آب برساند همیشه سر ریز است.

اینجا عید هم گران است، هم نایاب است. جنسش هم مرغوب نیست. نه طعم دارد و نه رنگ و نه بوی سر پل تجریش را می دهد. یادم باشد اینبار که به خانه آمدم مقداری عید بیاورم، برای زندگی لازم است. عید، یعنی زندگی.

سلام

چه متن قشنگی....برای ما هم از این عیدهای قشنگ بیارید

خیلی خیلی زیبا بود بسی وحشتناک

شاد و پیروز باشید

ستاره جون! چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ب.ظ http://SWEET3.BLOGFA.COM

سلام جونم!
خوبی؟
بی اجازه لینکت می کنم
سال نو رو پیشاپیش همراه با آرزوی شادکامی تبریک می گم!

سلام ستاره خانوم گل

مرسی ممنون منم شما رو لینکیدم....خوش اومدین

مرسی ...همینطور شما

شاد و پیروز باشی با یه آسمون پر ستاره مثه خودت

مقداد پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:05 ق.ظ http://toranj-star.blogfa.com

چه دوره خطرناکی! تک و تنها چطور دووم آوردی میون این همه برادر اخوی!! آخرش اون پسر داییت بود یا پسر عمت؟! دو تا سمت دارن ایشون؟ از حقوقش راضیه؟!
شاپرک آپه

سلام

چرا خطرناک؟!!!آیا؟!!!

هر دوتاش!!!عمه و داییم با هم مزدوج شدن آخه...

چشم میام حتماً

شاد و پیروز باشید

پرهام کوهکن زاده پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ب.ظ http://www.meandmyself.blogsky.com

شما کلاً خیلی شجاع بودین که تو این دوره دووم آوردین،راستی ببینم هیچ کدوم از اون اخوی ها تلاشی برای برقراری یک رابطه دوستانه نکرد؟مثلاً من از شما خوشم اومده و از این حرفا

سلام

پس چی فکر کردین پس من دختر آقای شجاعم

ای بابا این حرفا چیه برادر نمی دونم شاید

شاد و پیروز باشید

مقداد پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ب.ظ http://toranj-star.blogfa.com

یه خورده زودتر اومده بودی من تو فیس بوک بودم. حالا که اومدم بیرون پیامت رسید به میلم،الانم تعجب نکن با موبایل اومدم.
مرسی بابت پیامت، هرجا مشکل داشتم بهت پیام میدم.
در ضمن، شاد و پیروز باشیدت منو کشته!(-:

سلام

ببخشید....حتماً بپرسید پس خوشحال می شم کمکی انجام بدم

خب دوست دارم این جمله رو

شاد و پیروز باشید

هادی جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ق.ظ http://station.blogsky.com

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!
مگه برادرا چشون بود که جوابشون رو نمیدادی؟!!!
ولی به هر حال اینم یه مدل تجربس دیگه
موفق باشی
راستی سلام یادم رفت
سلام

سلام

والا چی بگم....برادران خوشجالی بودن کلاً

ممنونم همینطور شما بسی زیاد

سلامٌ علیک و رحمة الله و برکاته

شاد و پیروز باشید

غریب جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ب.ظ

سال نوی شما هم پیشاپیش مبارک باشه
آرزوی بهترینا رو دارم براتون
با صد تا شاخه گل سوسن سفید

سلام

ممنونم....خیلی مرسی

شاد و پبروز باشید

مسعود گل محمدی شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:59 ب.ظ http://www.arshkebriya.blogfa.com

سلام
سال جدید پیشاپیش مبارک

سلام

ممنونم بسی زیاد....سال نو شمل هم پیشاپیش مبارک تر

شاد و پیروز باشید

pink دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.togetherlife.blogsky.com

چه مسافرت دلچسبی

سلام

مسافرت....نه بابا دلچسب نبود که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد