بدون عنوان

سلام به همه دوستان بهتر از جان


خب آزمون دکترا هم تموم شد....دیگه بهونه ای ندارم واسه عقب انداختن نوشتن مشق های پایان نامه م


ساندیسش رو نخوردم ...یه نصفه کیک خوردم اما خدا وکیلی کیکش بد نبود پشت سرم استاد آزمایشگاه دوران کارشناسیم نشسته بود....بس که آلزایمر دارم نشناختمش و با پررویی پرسیدم ببخشید شما قیافتون واسم آشناست!!!!اونم گفت من شما رو یادمه فلانی بودین(گمونم بس که سوتی می دم کلا) بعد من رسما از خجالت آب شدم دیگه


سوال ها کلاً جالب بود....سوالهای هوشش رو دوست داشتم...درک مطلب زبانش هم خیلی جالب بود....فک کنین باید عین کلمه رو بر می داشتی تو خونه ها می نوشتی!!!!


یه متن تو یه وبلاگ خوندم که در ادمه مطلب می ذارمش....بسی قشنگه پیشنهاد می کنم بخونین و یه سر هم بهش بزنین


- پی نوشت 1: بازی رئال و بارسلون اون چیزی نبود که فکر می کردم...من که تو خوابگاه بودم و اصولاً نتونستم ببینم...


- پی نوشت 2: نمی دونم چرا این روزا این جوریه...رسماً نمی شه کاری انجام داد....


- پی نوشت 3: عاشق اینم موقع نماز صبح پنجره اتاقم رو باز بذارم ...بعد برم زیر پتو و یخ بزنم (مربوط به ادامه مطلب)

ادامه مطلب ...

تعطیلات عید

سلام به همه


امیدوارم از تعطیلاتتون نهایت استفاده رو برده باشید و کلی انرژی گرفته باشید واسه کل سال نود (نمی دونم چرا تا میگن 90  فردوسی پور میاد جلو چشمم)


امسال تا جایی که می تونستم خونه ی همه رفتم (برعکس هر سال که کلی بهونه میاوردم ).مخصوصاً خونه ی بزرگترها (یعنی خیلی بزرگترها)...خیلی هاشون منو اشتباهی می گرفتن!!!


یه کار جدید هم انجام دادم....با بچه های فیس بوک که توی یه گروه ثبت نام کرده بودیم رفتیم خونه ی سالمندان....من تا حالا نرفته بودم اینجور جاها...خیلی متأثر می شه آدم...باور کنین تجربه ی جدیدی بود...هم با آدم هایی که برام مجازی بودن آشنا شدم(البته یه دو نفری شون از قبل حقیقی بودن!) و کلی دوستای جدید پیدا کردم، و هم آینده خودم رو مجسم کردم!!!!


خیلی سخته...نمی دونین چقد خوشحال شدن، با خیلی هاشون نشستیم صحبت کردیم و کلی گل گفتیم و گل شِنُفتیم قراره زین پس بیشترتر برم از این جور جاها...حتی اگه کسی نبود تنهایی....به شما هم پیشنهاد می کنم هر از چند گاهی یه سر به این مراکز خاص بزنید...خیلی حس خوبی به آدم میده...خیلییی


- پی نوشت 1: خیلی بده بعد مدتها بشینی فیلم ببینی،بعد سی دی آخر مشکل داشته باشه و آخر فیلم که قسمت مهم و حساس هستش رو از دست بدی


- پی نوشت 2: نوزدهم آزمون جوش!!!!دارم...جزوه ش بسی زیاده حوصله خوندن ندارم


- پی نوشت 3 : بیست و پنجم آزمون دکتراست...رفتم جزوه های پارسه رو گرفتم و ورق زدم....هر چی فکر می کنم دیگه حوصله درس خوندن ندارم....از طرفی پدر گرامی مدام می گن کی قراره آزمون بدی و .....


- پی نوشت 4 : سیب زمینی ما از خسته هم خسته تر شده این روزا...براش دعا کنین...مرسی