تعطیلات عید

سلام به همه


امیدوارم از تعطیلاتتون نهایت استفاده رو برده باشید و کلی انرژی گرفته باشید واسه کل سال نود (نمی دونم چرا تا میگن 90  فردوسی پور میاد جلو چشمم)


امسال تا جایی که می تونستم خونه ی همه رفتم (برعکس هر سال که کلی بهونه میاوردم ).مخصوصاً خونه ی بزرگترها (یعنی خیلی بزرگترها)...خیلی هاشون منو اشتباهی می گرفتن!!!


یه کار جدید هم انجام دادم....با بچه های فیس بوک که توی یه گروه ثبت نام کرده بودیم رفتیم خونه ی سالمندان....من تا حالا نرفته بودم اینجور جاها...خیلی متأثر می شه آدم...باور کنین تجربه ی جدیدی بود...هم با آدم هایی که برام مجازی بودن آشنا شدم(البته یه دو نفری شون از قبل حقیقی بودن!) و کلی دوستای جدید پیدا کردم، و هم آینده خودم رو مجسم کردم!!!!


خیلی سخته...نمی دونین چقد خوشحال شدن، با خیلی هاشون نشستیم صحبت کردیم و کلی گل گفتیم و گل شِنُفتیم قراره زین پس بیشترتر برم از این جور جاها...حتی اگه کسی نبود تنهایی....به شما هم پیشنهاد می کنم هر از چند گاهی یه سر به این مراکز خاص بزنید...خیلی حس خوبی به آدم میده...خیلییی


- پی نوشت 1: خیلی بده بعد مدتها بشینی فیلم ببینی،بعد سی دی آخر مشکل داشته باشه و آخر فیلم که قسمت مهم و حساس هستش رو از دست بدی


- پی نوشت 2: نوزدهم آزمون جوش!!!!دارم...جزوه ش بسی زیاده حوصله خوندن ندارم


- پی نوشت 3 : بیست و پنجم آزمون دکتراست...رفتم جزوه های پارسه رو گرفتم و ورق زدم....هر چی فکر می کنم دیگه حوصله درس خوندن ندارم....از طرفی پدر گرامی مدام می گن کی قراره آزمون بدی و .....


- پی نوشت 4 : سیب زمینی ما از خسته هم خسته تر شده این روزا...براش دعا کنین...مرسی

نظرات 28 + ارسال نظر
امین 17 ساله سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام ابجی جون سال نو مبارک ازما خبر نداری خوشحالی

سلام

مرسی ممنونم....سال نو شما هم مبارک...امیدوارم سالی سرشار از موفقیت داشته باشی

شما دیگه از ما خبر نمی گیری ...آدرس وبلاگ هم نداری خب من چی کار کنم اونوقت؟

همیشه شاد و پیروز باشید

مسعود گل محمدی سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ http://www.arshkebriya.blogfa.com

سلام
وقتی اینه را برعکس بگیری می بینی خودمون هم سالمند شده ایم فقط تا سالمندان چند قدمی فاصله است در دنیا چیزی مهمتر از شاد کردن دیگران نیست حتما یه روزی کارهای خوبی انجام دادای تا این فرصت طلائی برات فراهم شده تا لبخندی به لبان جونوای قدیم بیاری و باعث شادی اونا بشی به این فکر کردی که اونروز پرودگار چقدر ازت راضی و خشنود بوده
فرصتی که نصیب همه نمیشه هر چیزی لیاقت میخواد .
خدا خیلی دوستت دارد مواطب احوال خودتان باشید

سلام

چه حرف جالبی زدین....
مرسی...نمی دونم امیدوارم اینجوری باشه امیدوارم
ممنونم بسییی

شاد و پیروز باشید

یاس وحشی سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ب.ظ http://yaasevahshi.blogsky.com

درود بسیار بانوی مهربان ... خوبین؟
امیدوارم امسال برای شما سالی پر از برکت و سلامتی باشه ...
چه کار خوبی کردید که به این مراکز تشریف بردید ... ایشالا برای شما توشه ای از ثواب و بابی برای عدم تنهایی در پیری تون باشه ...
بخونید که امتحان مهمیه ... دعا می کنم که خستگی ها همه به در بشن و به زودی موفقیتتون رو به گوش ما هم برسونید ...

درود بسیارتر

مرسی..همینطور واسه شما بیشترتر

امیدوارم اینجوری باشه...خدا وکیلی خیلی به اینکه ازشون خبر بگیریم نیاز دارن....

چی بگم والا...مرسی برای دعاتون بسی نیازمندم

شاد و پیروز باشید

محدثه**al چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ق.ظ http://w-phoenix-d.blogfa.com

سلام عزیزم...خوبی؟

چقدر خوب...
منم امسال توی عید به یه سرای سالمندان سر زدم..
خیلی هاشون خیلی تنهان

پ.ن1:
پ.ن2:
پ.ن3: تصمیم با خودته...آخرش چی؟؟ وقتی دکترا رو گرفتی میخوای چیکار کنی؟ برنامه ریزی داری؟
به نظرم دنبال یه کار باش موازی با دانشجوی دکترا بودن
پ.ن4: حتما عزیزم

سلام محدثه عزیز

ممنون...شما خوبی؟

چه کار خوبیخوشحالم کردی بسییی

مرسی

ج پ.ن1:

ج پ.ن2:

ج پ.ن3:نمی دونم والا...واقعاً هنگ کردم

ج پ.ن4:مرسی دوست گلم

فری چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ http://fffery.blogsky.com/

می بینم که تو هم مثل من پدر گرامت گیر داده واسه دکترا بخونی. بی خیال ۲۵ همه چی تموم میشه. راستی با طرز جدید آزمون دکترا جزوه های پارسه به چه دردت می خوره؟ واسه هوشش چی کار کردی؟ خلاصه هرگونه راهنمایی رو به دیده منت قبول می کنیم.

سلام دوست خوبم

چی بگم والاخدا کنه تموم شه

آخه پارسه وایه این آزمون هم جزوه منتشر کرده....واسه هوش هم یه جزوه داده...اما تقریباً همه ی مباحثش مربوط به دبیرستان می شه دیگه نمی دونم قراره چی بشه....امیدوارم موفق باشی دوست خوبم شما هم بسیییی

سالی جون چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ

سلام بیییییییییییییییییییییییییییییییییتی
چطوری تو؟
آفرین بر تو که رفتی خونه سالمندان یادم باشه واسه جبران این حرکت انسان دوستانت ْپیر که شدی و بچه هات!!!!!! بردنت خونه سالمندان یه سر بهت بزنم
تو هم با این فیلمای خش دارت حالا چی میدیدی؟؟
واسه آزمون دکترام میشینی درس میخونی ها من یه دوست خانوم دکتر میخوام آخه چجوری حالیت کنم دختذ؟
اگر بفهمم کم کاری کردی وای به حالت!
منم واست میرم حرم دعا میکنم
دوست دارم جیگر

سلامممممم دوست جون من

مرسی...شما خوبی؟بهترتر شدی؟

دیگه چه می شه کرد...گفتم پیر شدم مگه تو بیای دیدنم دیگه
فیلمش اسمش تعطیلات رومی بود...تقصیر من نبود که...سی دی بدجنس بود

نمی دونم چی میشه....می دونی که خودت بگه خانوووووم

مرسی واسه دعاهای قشنگت بسی

من بیشترتر

شاد و موفق باشی

یکی چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ب.ظ http://cloudy2010.blogsky.com

سلام
کار انسان دوستانه و پسندیده ای کردید...
از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم براتون مهندس دکتر عزیز
توکلتون به خدا باشه و سعی تون رو کنید. ان شاءا.. هر چی به صلاحتون هست پیش میاد

سلام بر خانوم مهندس گرامی

مرسببب ممنونم بسیییی

شاد و پیروز باشی

یه ضعیفه پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ

وای شه ژالب
البته یه سری چیزیایی که نمی تونم بگم /
کمر همت ببند / توکلت به خدا باشه / درس میشه
زمان همه چی رو حل می کنه
آفرین که رفتی اون جا حسه خوبت از رفتنت به اون جا به منم منتقل شد
موفق باشی آبجیه گلم / برای همه ی جوونا / خودت و خودم دعا می کنم / بوس

سلام دوست گلم

چی یعنی آیا؟من که از کنجکاوی مردم که.....

خدا کنه...

خوشحال شدم بسی....ممنونم واسه دعای قشنگت

شاد و پیروز باشی

ویکی پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ب.ظ http://4tik5.mihanblog.com

دورود و عرض ادب و مبارک باد نوروز.
چطوری؟
میگم سیب زمینی جان تو آخه من نمیدونم این چه رسمیه.جوش و جوشکاری رو به تو میگه چه آخه؟!
خوب من هم اگر منجوق دوزیس میخوندم بعد از چند سال از درس خوندن که سهله از باسواد بودنم بدم میومد.
برو دنبال یه چی که لاقل با روحیه ات بخونه حالا جسم رو کاری نداریم.
والا من که برقکارم از جوشکاری بدم میاد تو رو نمیدونم با چیش حال کردی.
چه میمون اتفاقی بوده اون آشنایی با مجازیون.
کاشکی مارم صدا میکردی.
خیلی دوست دارم آدمای مجازی دورو برمو یروز ببینم.

درود و صد درود
ممنونم.....سال تقریباً جدید شما هم مبارک بسی

خب گفتن لازم میشه...بد نیست برید اونجا...خب منم رفتم دیگه

حالا منجق که یه نماد دیگه اما جدی جدی کار بدی هم نیست هااااا.....

چشم...اینم می خوره به روحیم کمی تا قسمتی ابری

دیگه...ما هم بسی خوشحال می شویم چنین اتفاق های فرخنده ای رخ نماید.....

شاد و پیروز باشید

محدثه**al پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ب.ظ http://w-phoenix-d.blogfa.com

سلام...
بهترین دوستم یه وبلاگ زده ... به اصرار من!
حتی اینترنتشم کم سرعته با کامپیوتر من آپ کرده!!!!!!!!!!

تا بعد از کنکور که ای دی اس ال بگیره.......

اومدم دعوتت کنم بهش سر بزنی اگه دوست داشتی...
تا بعد

آدرس:
http://man-nazila.blogfa.com

سلام دوست گلم

چشم حتماً سز می زنم...ممنون

شاد و پیروز باشی

لیدوما پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:44 ب.ظ http://azda.mihanblog.com

سلام
همیشه فکر می کنم پدر و مادرامون اینهمه به پدر و مادراشون احترام می ذاشتن بچه هاشون ما شدیم خدا به داد ما برسه با بچه های آیندهآزمون دکترا هم که سراسری شده بس که پارتی بازی کردن ایشالا که موفق بشی خدارو چه دیدی

سلام

آره والا....بچه های کوچیک این دوره رو که می بینی کی تونن پدرپدرپدر بزرگ ها رو هم قورت بدنخدا کنه ما رو نبرن خونه سالمندان

ممنون دوست خوبم...تا خدا چی بخواد

شاد و پیروز باشی

من شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ http://mitoonam.blogsky.com

سلام دوست گلم.
چه کار باحالی کردین آدم همیشه فکر میکنه دلش میخواد بره اینجور جاها ولی من شخصا همتشو ندارم یا شایدم نشده که پیش بیاد.
میتونم تصور کنم چقدر از دیدن تو و دوستانت شاد شدند.
امیدوارم امسال رو با شادیو واتفاقای خوب پر هیجان سپری کنی

سلام دوست گل ترم

ممنون....آره خیلی خوشحال شدن...خیلی وقت بود بچه هاشون بهشون سر نزده بودن و همش گلایه داشتن

مرسی...همینطور شما

شاد و پیروز باشی

نسرین یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ق.ظ http://cloudy2010.blogsky.com

سلام دوست گرامی
پست بدرود به رسم دوستی آخرین پست بنده
با رمز na1104
پیروز باشید
نمی دونستم برای شما باید کجا خصوصی پیغام بگذارم بیتای عزیز

سالی جون دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ق.ظ

سلام سلام
خوبی عزیزم؟ هفته قبلو با وجودی که کلاس نداشتم ولی اومدم مشهد واسه دیروز که امتحان میان ترم داشتیم اونم با کی؟ فارسی
حالا باید منتظر باشیم تا هفته دیگه ببینیم چه گندی زدیم
چه خبرا تو؟ خوش میگذره؟ مبینم که این هفته کنکور داری و برای سومین و انشالا آخرین بار تو زندگیت میخوای کنکور سازمان سنجشی شرکت کنی انشالا بهترین نتیجه رو بگیری و بیای پیش خودم سال دیگه طبقه بالا!
دوست دارم بوس بوس

سلام دوست گلم

مرسی....خوبی شما؟

ان شاله که خوبه...موفق باشی عزیزم

من که دیگه خسته شدم دیگه

همیشه شاد باشی

مقداد دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:41 ب.ظ http://toranj-star.blogfa.com

پس امسال بر خلاف سالهای قبل بهت خوش گذشته ها اتفاقا کار خوبی کردین که رفتین خونه سالمندان، با این کارتون دل خیلی ها رو شاد کردین
ایشالا که حوصله ت برمیگرده و تو آزمونت موفق میشی
شاد و پیروز باشید

سلام

بد نبود خدا رو شکر....به شما هم که خیلی خوش گدشته دیگه

مرسی....امیدوارم اینجوری باشه ...ممنونم

شما هم همینطور

شادتر و پیروزتر باشید

نگین سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ http://hobaaab.blogsky.com

سلام به سیب زمینی خسته تر از همیشه
خوبی؟؟
جزوات پارسه رو حتما بخون. منم واسه کارشناسی از همین جزوات دارم میخونم.( قربون کاردانی)
بسی سخت است کارشناسی بیتا جان
مارو هم دعا کن لطفا

سلام

مرسی...شما خوبی؟چشم حتماً....امیدوارم موفق باشی دوست خوبم

چشم...شما هم همینطور بسی

شاد و پیروز باشی

مقداد چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ق.ظ http://shaperak.blogsky.com

سلام به سیب زمینی خسته دست و پا بسته
شاپرک آپه

سلام

چشم اومدم


حالا چرا دست و پا بسته اونوقت؟!!!

یاس وحشی چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ب.ظ http://yaasevahshi.blogsky.com

درود ... این اطلاعاتی که خواستید :

اسم این آهنگ Hotel California از گروه Eagles هست . مشخصا در سال 1976 ساخته شده .
برای توضیحات تکمیلی و شناخت بزرگی این ترانه این لینک رو بخونید :
http://shahintehrani.blogfa.com/post-80.aspx

سلام

مرسی....ممنونم بسی

شاد و پیروز باشید

ماتادورتنها چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام
مرسی ازلطفتون
اپیدیم
منتظرتم

سلام

مرسی چشم...ممنون...میام الان

شاد و پیروز باشید

یه ضعیفه پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:55 ب.ظ

امروز تو هم امتحان داشتی بچه
بابا پس این دفعه چن تا شیرینی افتادیم

سلام

آره

نه بابا....شیرینی کجا بود

مرسی دوست خوبم همیشه شاد باشی

غریب شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ب.ظ

[گل][گل][گل]

سلام

مرسی...ممنون بسی

سپـهر شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ http://GreenDream.BlogSky.Com

سلام من امروز با وبلاگت آشنا شدم . خیلی وبلاگت با حال و ،، و یا حال و ،، ، باحال بود در کل.

سلام

ممنونم از لطفتتون....

شاد و موفق باشید

شازده کوچولو شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ب.ظ http://yekpesar.blogsky.com

سلام

امیدوارم سال خوبی داشته باشی

دیگه سر نمیزنی

سلام

ممنونم....همین طور شما بسی.....شما هم که سر نمی زنین که....

ببخشید

شاد و پیروز باشید

نونوچه یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو بیتا جونم
الهی... منم چند تا آزمون دارم
درس نمی خوونمش... حس هستشا... حالشم هست... ولی وخت نمی کنمش

امیدوارم کسالتت بهتر تره ترتر شه نانا

سلام به نونوچه عزیز و پر انرژی

مرسی دوست گلم

امیدوارم امتحان ها رو هم خوب بدی....به هدفت فکر کن...حتماً حسه بر می گرده

همیشه شاد باشی و موفق

هادی دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ http://www.station.blogsky.com

سلام
بهترین کارا رو کردی
اگه دوست داشتی منم تو دوستانت اد کن
www.facebook.com/profile.php?id=100001806505826

نگین دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ http://hobaaab.blogsky.com

سلام به سیب زمینی خسته
خوبی بیتا جان؟؟
بیتا خانم گل ، حباب آپه
منتظرم
اگه میشه آدرس حباب رو توی خبرنامه تون اضافه کنید، مرسی

سلام به نگین عزیز

مرسی...شما خوبی؟

چشم اومدم...من خبرنامه ندارم که اما لینکت می کنم عزیزم

شاد و پیروز باشی

محدثه**al سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ق.ظ http://w-phoenix-d.blogfa.com

سلام

مرسی دوست گلم

مقداد سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ب.ظ http://shaperak.blogsky.com

نیستی آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام

من که اینجا هستم که...ممنون که فراموش نکردین


شاد و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد