تولد:)

سلام


بدین وسیله رویش بیست و چهارمین جوانه از یک عدد سیب زمینی را به اطلاع همه ی صنوف چیپس و سیب زمینی خلالی و چی پلت و .... می رسانم


         


-------------------------------------------------------------------------------


آقا دیروز متولد شدیم .......



نمی دونم باید خوشحال باشم یا ناراحت!!!!


بسی خوشحالم چون فهمیدم یه عالمه دوست دارم...یه عالمه.....کل دیروز در حال مرسی ممنون گفتن بودم!!!!نمی دونم آخرش دیگه نمی دونستم چی بنویسم ....کلی هم شرمنده شدم


اما ناراحتم چون واقعاً به نظرم دارم الکی زندگی می کنم....واسه خودم خوشم همین جوری...باور کنین!!!!همون سیب زمینی بهترین توصیف می شه از وضعیت من


------------------------------------------------------------------------------


همین جا!!!من یه عدد سیب زمینی خسته اعلام میدارم که زین پس می خوام بهترتر زندگی(دقیقاً زندگی) نمایم (حالا ببینیم و تعریف کنیم)




نظرات 11 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام بیتا جان تولدت مبارک.
امیدوارم هر لحظه زندگیت بهتر از لحظه قبلی باشه.
با ارزوی یک دنیا شادی

سلام دوست گلم

ممنونم بسی زیادددددد

منم برات یه دنیا پر شادی آرزو می کنم و موفقیت

یه ضعیفه پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ

با با بیتی جان جان بسی فبها خیلی خیلی آمدنتان به این دنیا را تبریک می گوییم
تولدتان صد ها صد ها بار مبارک
انشالله تولد ۱۲۰ سالگیتان را جشن بگیری دختر عزیز جان
عذر ما رو بپذیر که در دسترس نیستیم واسه هدیه دادن

دختر چرا قدر خودتو نمی دونی داری ربشته ی خوبی می خونی تو بهترین مقطع تحصیلی هستی / ان شالله اگه خدا بخواد دکترا هم قبول می شی
شووهر هم ان شالله جور نگران نباش

دختر این روزا ما رو یادت نره
التماس دعا
بازم تولدت شادو سبزو سر بلند و مستدام

سلاممم

خوبی شوما؟

ممنونم بسیی زیاد......خواهش می شه ،خودت کادو هستی دیگه ای بابا

مرسی ممنونم...شوهر می خوام چی کار الان خب!!!!

چشم حتماً حتماً

بازم دستت خیلی مرسی....

شاد و پیروز باشی

فری پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:51 ب.ظ http://fffery.blogsky.com/

به به ، تولدت مبارک.

سلام

مرسیییی بسییی زیاد

شاد باشی همیشه

مسعود گل محمدی پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ب.ظ http://www.arshkebriya.blogfa.com

سلام
تولدت مبارک
از راه دور لبخند تنها هدیه ایست که می تونم برای یک عمر به شما هدیه کنم . پذیرا باش و بقیه سالهای نیک زندگیت را با شادی بسر کن .
تولد یعنی امید پروردگار به اینکه بنده های خوب هنوز وجود دارند برای همدلی و هرچه خوبیست .
شادی را در اسمان می افشانم با اندک نسیمی انرا حس خواهی کرد . می توان وسعت این فاصله ها را کم کرد .
ارزوی سلامتی برایتان دارم .

سلام

ممنونم بسیی زیاد

تعبیر قشنگی بود...مرسییی

امیدورام همیشه شاد و موفق باشید و به تموم خواسته هاتون برسید

نگین جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ق.ظ http://toranj-star.blogfa.com

تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااارک

مرسیییییی

زیتون(روان شناسی ازدواج ) جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ق.ظ http://zatun2000.persianblog.ir

سلام

مرسی ممنونم

مقداد جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ق.ظ

یه بار دیگه بهت تبریک میگم بهترینهارو واست أرزو میکنم.
پس من و تو با هم همسنیم مبارکه

سلام

مرسی ممنونم بسی.... احتمالاً
امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشید

ایلیا جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ

به نام خدا

سلام ببخشید دیر متوجه شدیم

منم اینروز بزرگ رو به دنیا تبریک میگم
و امیدورام سر منشاء تحولات بزرگ تو این کره ی خاکی باشید

بازم تبریک

سلام

ممنونم بسی زیاد

تحول که نه اما انفجار شاید بشه یا خرابکاری

شاد باشید

مسعود گل محمدی جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 ب.ظ http://www.arshkebriya.blogfa.com

سلام
یادم رفت یه مطلبو برای شما بنوسم الان می گم :
می دونستی هر ۸۲۳سال یکبار این اتفاق می افته که اگر شما سن خودتونو با تاریخ تولدتون جمع کنید میشه سالی که در ان هستیدیعنی ۹۰!!!!!!!!
واین اتفاق برای همه مردم صادقه .
شادی ازان شماست که بهتریند.

سلام

مرسی...چه جالب ناک

امیدوارم همیشه شاد باشید

یک جهان سومی یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ http://gerdane.blogsky.com

مبــــــــــــــــــــارک است. مبارک است. مبارک است.....

شما هم کم سن و سال هستید هااااا..... مث من توو کلاس و دانشگاه از همه کوچیکتر هستید یحتمل! با این سن من که اینطوریم.

سلام استاد گرلمی

ممنونم بسی زیاد

نه بابا!!!ما که پیر شدیم دیگه...جووونیییییی کجایییی

آری همین گونه است....من در نقش جوجه جضور فعال دارم اینجا

شاد و پیروز باشید

ماتادورتنها پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ

تولدت مبارک باشد ... همیشه شاد و سلامت باشید

مرسییی....ممنونم بسی زیاد...شما بیشترتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد