کوهنوردی

به نام خدا


سیب زمینی خسته ی نادم هستم


یه مدت بود تصمیم داشتیم با پدر گرامی بریم کوه....حالا یهو دیشب بابا می گن فردا حاضری بریم کوه؟!!!منم گفتم آرییییییی


حالا دیشب از اون شب هایی شد که مگه خوابم میومد...نمی یومد دیگه....تا 3 حداقلش بیدار بودم


صبح ساعت 5 بابا اومدن میگن کوهنورد گرامی آماده باش...زشته آدم بدقولی کنی و .....


با هزار بدبختی بلند شدم...اما خدا وکیلی هوای صبح خیلی عالیه...بابا هم بدجنسی نکردن و 2 ساعت تموم من رو از این ور به اون ور کشوندن....وقتی رسیدیم خونه پاهام دچار توهم شده بودن...باورشون نمی شد دیگه نمی خواد حرکت کنن اما حتما امتحان کنید...خیلی خوب بود...من که قراره زین پس هر جمعه برم کوه..شما نمی یان؟!!!


- پی نوشت یک:این فایل رو از صحبت کردن دوتا بلبل با هم استراق سمع کردم....بسی دوسش می دارم


http://s1.picofile.com/file/6654707242/S0ng.amr.html

نظرات 14 + ارسال نظر
یاس وحشی جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ http://yaasevahshi.blogsky.com

درود بسیار ... پس حسابی خوش می گذرد !!
من که عمرا نمی آیم . در هفته اینقدر جانمان در می آید که جمعه غنیمت است!!!
صدای بلبل ها خوب بودند .

درود بسیارتر

ممنون بد نیست خدا وکیلی
چرا اونوقت؟!!!خوبه که باعث می شه اون ایام هفته فراموش بشه...باور کنین

مرسی...

شاد و پیروز باشید

دیوانه ی متفکر شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ق.ظ http://www.pensive-mad.blogfa.com

تعارف الکی نکن آدرس بده چرا نمیایم
من تو ۳باری که هیمالیارو فتح کردم ۳تا فایل صوتی از ۲تا کرکس ضبط کردم که منتظر بودن من سقط بشم منو فایل صوتیو با هم هاپولی کنن اما زهی خیال باطل!!!
آدرس کوه و ساعت حرکت فراموش نشه!!!

سلام

جدی چه جالب پس اون فایل ها رو به ما هم بدین پس

چشم...حتماً

شاد و پیروز باشید بسی

هادی شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.station.blogsky.com

سلام
نه ممنون از ما دیگه گذشته! همون شما جوونا برین

سلام

ای بابا!!!این روزا پیرمرد پیرزن ها بیشتر میرن کوه....جدی میگم!!!

شاد و پبروز باشید

سالی جون شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام بیتی جون
بالاخره رفتی کوه ها!
منم ۴ شنبه با استاد گرامی و بچه ها رفتیم سد دوستی خیلی باحال بود جات خالی بود خانومی
دفعه بعد مام هستیم ها
بسی خوش گذرد کوه و بسی خوش تر در مجاورت عزیزانی چون ما و الی جون

سلام دوست گلم

آره دیگه من نمی تونم یعنی

ای ول...باز که منو خبر نکردی که خوش گذشت بدون من؟!!!

چشم حتماً.....


شاد و پیروز باشی عزیزم

مسعود گل محمدی شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:04 ب.ظ http://www.arshkebriya.blogfa.com

سلام
اولین بار که کوه رفتم به بالاترین حدش که رسیدم هوا تاریک بود
وقتی خلوت کردم احساس کردم خداهم پیشم نشسته و دائم سرم را بالا می گرفتم و تصور می کردم دنیا مال من و خداست
هیچوقت انروزرا ازیاد نمی برم

سلام

چه ترسناک....کوه و تاریکی بسی ترسناکه که

روز قشنگی بوده پس

شاد و پیروز باشید

مقداد یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ق.ظ

پس بالاخره کوهنوردم شدی مبارکه، کم کم باید خودتو واسه فتح اورست آماده کنی
فایل استراق سمع شدتم گوش دادم، ما هم بسی خوشمان امد
شادتر و پیروزتر باشی

سلام

بلی بلی

من همه کارم دیگه...اما همش بی نتیجه ست
بسی خوشحال تز شدم که خوشتون اومد

شادترتر و پیروزترتر باشید

یه ضعیفه یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ب.ظ

بابا کوهنورد ...
تصیم به جاییه / آفرین

سلام

خوبی شوما؟
مرسی....

شاد و پیروز باشی

من یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام بیتا خانوم گل.
یه همچین اتفاقی برای من نیز افتاده پدرمون چنان ارتفاعاتی رو انتخاب کردن که دفعه بعد خودمون بگیم نمیایم مرسی شما برو به سلامت

سلام دوست گلم

ای ول پس شما هم

شاد و پیروز باشی

لیدوما دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ق.ظ http://azda.mihanblog.com

خسته نباشی کوهنورد جوان
خدا وکیلی پرنده ها حرفای بیشتری واسه گفتن به هم دارن تا ادم ها

سلام دوست گلم

آره والا....دوره زمونه ای شده ها

شاد و پیروز باشی

ماتادورتنها دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:23 ب.ظ

سلام
ایول چه صفایی میده کوهنوردی اونم صب زود
یادش بخیر عجب روزایی بود با رفقا میزدیم به کوه ودشت ولی خیلی وخته کوه نرفتم

سلام

آره بسی صفا می ده

روزهایی با دوستان خوب.....شاد و پبروز باشید

ایلیا دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ب.ظ

به نام خدا

سلام

کوه باشد
سکوت باشد
گیتار باشد

به دنیا میگویم خداحافظ
(متن تغییر یافته)



تو سکوت کوه تنها صدایی که میاد
صدای باده
باد میگه از دنیا
از آمدن و رفتن....

سلام

بلی بلی
می بینم که شاعر شدین

شاد و پیروز باشید

رندخرابات سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.rende-kharabat.blogfa.com

سلام رفیق چطوری؟؟ماکه تاحالا قسمت نشده با بابامون بریم کوهنوردی.میدونم که خیلی خوش میگذره!
وممنون که بیادم بودی.حتما برام دعاکن.خیلی...

سلام

مرسی خوبی شوما؟چه خبر؟کنکور خوبه آیا.... حتماً قسمت می شه...خودت هم می تونی تلاش کنی

خواهش می شه حتماً...شاد و موفق باشی زیاد

ویکی سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ب.ظ http://4tik5.mihanblog.com

سلام...
همدم بلبلان شدی که دیگه پیش ما نمیای یا بابات همونجا تو کوه یه چیزیت بت گفته که فهمیدی نباید پیش ما بیای؟
شایدم تو کوه یکیو دیدی و یه دل نه صد دل..!
خوب عیب نداره که ما هم فقط میایم تبریک میگیم چرا قایم شدی؟!

سلام

خوبین شوما؟!!!همدم بلبل کجا بود؟آیا؟!!!ما که همیشه میایم اونورا که

ممنون که اومدین...دستتون مرسی

من که هستم که....

شاد و پیروز باشید

ستوده پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

سلام بیتا جان .
خوبه حداقل تو رفتی کوه این که خوبه لاغر هم میشی ما چیکار کنیم که کوه دم دستمون نیست باید بریم بیابان

سلام بر خانوم معلم گل

آره...از این نظرش خوبه...خب شما هم برید پیاده رویفرقی نداره که

شاد و پیروز باشید بسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد