قاطی پاتی

سلام به همه 


این روزا نمی دونم چم شده؟!!!کلاً همه ی سیم پیچی ها قاطی شدن با هم


- نتایج آزمون فردا میاد.....نمی دونم چی می شه...اصلاً مهم نیست واسم نمی دونم چراا؟!!!


- خواهرم واسه طرح پزشکیش افتاده یه شهر دور...خیلی تلاش کردیم تا بهتر شه مکانش لااقل ...اما همه چی دست یه آدمه بدجنسه....نمی دونم خودش بچه نداره؟!!!آخه خواهرم متاهله....سخته خب...نمی فهمه اون آقاهه بد جنس اما


- رفتم کلاس آمادگی واسه تافل...اونجا یه سری بچه دبیرستانی هم بودن!!!هر چند به من هم نمی خوره پیرزن باشم...اما خودم رسماً آب شدم از شرمندگی


 - بارسلونا به حقش رسید...هر چند من منچستر رو هم دوست داشتم...مخصوصاً پدربزرگ فرگوسن رو اما کلاً این روزا بارسلون یه چیز دیگه ست


- ویژه نوشت: برای اون دوست گرامی که از من چند بار گلایه کردن که چرا به وبلاگشون نرفتم...باور کنید قسمتی که باید کد رو وارد کنم واسم نمایش داده نمی شه با دوتا browser هم امتحان کردم نشد....چون بسی شرمنده بودم از آدرس ایمیلی که گذاشته بودین استفاده کردم....امیدوارم دلایلم قانع کننده باشه.ممنون

نظرات 24 + ارسال نظر
مقداد چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ب.ظ http://shaperak.blogsky.com

منم سلام
برو سیم پیچیاتو عوض کن، ی وقت دیدی اتصالی کرد آتیش گرفتا ایشالا که نتیجه آزمونت خوب میشه، ازین به بعد باید خانم دکتر صدات کنیم دیگه
این جور آدما هیچی سرشون نمیشه، تا ی اتفاق مشابهی واسشون نیفته نمی فهمن! باور کن اگه دختر خودش بود تمام زمین و زمانو میریخت به هم
نکنه میخوای بری خارج آیا؟! تافل! پیرزن چیه خانم جان؟! شما که تازه اول جوونیته
منم خودم منچستریم ولی بارسلون واقعا خوب بازی کرد. به نظر من اگه روند نیمه اول ادامه پیدا میکرد شاید منچستر میتونست از پس بارسا بربیاد، خدا رو چه دیدی!
از ویژه نوشتت ی غلط گرفتم: brower نوشتی، s یادت رفت بزاری

سلام

ای بابا...عوض نمی شه که...اینجوری باید کچل بشم اول
نه دیگه خوب نشد دیگه

آره والا دقیقاً هیچی سرشون نمی شه.....ای بابا الان همه یه مدرکی دارن خوب...منم گفتم از قافله مدرک داران عقب نمونم

منم جوون بودم منچستری بودم....اما خدا وکیلی بارسا الان خیلی خوب تر شده

ممنونم...چشم درستش می کنم پس

شاد و پیروز باشید

محدثه**al چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:14 ب.ظ http://w-phoenix-d.blogfa.com

سلام

موفق باشی عزیز دلم

سلام

ممنونم دوست گلم...شما بشترتر

نسرین چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ http://cloudy2010.blogsky.com

سلام خانم دکتر
احوال شما؟
امیدوارم نتیجه آزمون برات خوشایند باشه ...
حل می شه همه چی ! توکل به خدا کن
آب شدن نداره که دختر! همین که دنبالشی خوبه ...
تو که کلی دکتر مهندسی برای خودت ... اونا باید آب شن

سلام عزیزم

نه دیگه خانوم دکتر نیستم فعلاً دیگه

ممنونم واسه آرزوهای قشنگت

امیدوارم همه چی درست شه....اما خدا وکیلی ما نسبت به بچه هاب این دوره خیلی عقب تریم

شاد و پیروز باشی

رضا چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ http://manam.blogsky.com

یعنی قاطی الآن؟!

درگیری؟!

سلام

آری دیگه...یه چی بدتر از اون حتی

شاد و پیروز باشی

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ

سلام قاطی پاتی بابا قبولی قصه نخور . لاغر می شیا اون وقت باید بترشی تو خونه
ارادتمندت سمیرا

سلام عزیزم

خوبی شما؟

نه دیگه غصه مه نمی خورم اما کلاً حالم خوش نیست زیاد

ممنونم

شاد و پیروز باشی

ویکی پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ق.ظ

همه چیو باهم گفتیا.
الحق که تیترش لایق متن بود.
حالا من باید درباره کدومشون حرف بزنم؟
بذار از دغدغه خودم بگم .منم مثل تو سرم دیگه رسیده به قوزک پام از شرمندگی بچه های بلاگفایی مخصوصا.هرچی میرم نمیتونم بشون سر بزنم.هی جاخالی میدن.
امىدوارم آزموتت باب میلت جواب بده.

سلام آقای ویکی

چه میشه کرد خب...هدفمندی باید نمود

شما هر چی بگید قبوله کلاً....ای بابا...چه همه دوست دارید شما...خوشا به حالتون بسی

ممنونم...باب میل خودم که بود..اما بقیه نه

شاد و پیروز باشید

یاس وحشی پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ق.ظ http://yaasevahshi.blogsky.com

درود بسیار ....
خوبین؟
شما بیایید و نیاید فرقی ندارد ... ما دوستتان داریم و خدمتتان می رسیم .
VIVA BARCA!
خداییش خوب بازی کردن ... خیلی عالی .
ایشالا تافل را هم می ستانید !!

درود بسیارتر

ممنون...شما خوبین آیا؟
مرسی..ممنونم بسی

خدا وکیلی خوب بود زیاد

ممنونم....امیدوارم

شاد و پیروز باشید

نونوچه پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

چلا واست مهم نیست؟؟!!
این همه زحمات آدم بی نتیجه بمونه خیلی بده ها!!!
من خودم تدریس به بچه ها رو بیشتر ترجیح میدم
دبیرستانی ها واسه من غولین واسه خودشون
فقط نونوچه ها!!!!

سلام دوست گلم

چی بگم والا...به خاطر پاره ای مسائل

تدریسم خوبه ولی من جدی اعصابش رو ندارم

بلی بلی

فقط نو نو چه گان

شاد و پیروز باشی

من پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام دوست من.برات ارزوی موفقیت دارم.باید خیلی سخت نگرفت.گرچه کمی سخته
همیشه شاد باشی

سلام دوست گلم

ممنونم بسی

شاد تر باشی همیشه

نسرین پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ب.ظ http://cloudy2010.blogsky.com

مجددا سلام
چی شد نتیجه آزمون ؟
استاد ما امروز تو آزمونشون قبول شدن کلی حال به ما دادند
دنیا همواره منتظر دیدن موفقیت های شماست ... وقت بسیار است.
----
عقب چیه ؟
هر کی اینو بگه شما که نباید بگی دیگه خانم...

سلام نسرین جان

قبول نشدم دیگه

ای ول...خوش به حالتون پس.....ممنونم زیاد

شاد و پیروز باشی همیشه

مقداد جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ق.ظ http://shaperak.blogsky.com

ای بابا، این ویژه نوشتتو که درست نکردی خانم دکتر!(:

سلام

ببخشید بسی....ممنون واسه یادآوری...الان درستش کردم

شاد و پیروز باشید

[ بدون نام ] جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ب.ظ

بیتی جان جان من چطوره ؟؟
این آزمون دکترا رو چه کردی ؟بیتا بیتی
الان علی ای الحال دکتر شدی رفت ؟؟؟؟؟ به امید خدا دیگه
بوس بوس بوس

سلام خوبی شوما؟چرا بی اسم اومدی حالا

قبول نشدم


نه دیگه ...ممنونم بسی

شاد و پیروز باشی

مسعود گل محمدی جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ http://www.arshkebriya.blogfa.com

سلام
من که اصلا سیم ندارم که بخواد قاطی بشه منتظرم یکی بیاد ویه سیم برام بیاره بلکه به بالا وصل بشم کلا سوختم یادته میگفتی چینی بند زن اومده من به اون احتیاج دارم چون خیلی قاطیم .
راستی از خدا میخوام که قبول بشی .
دیدی بهت کفتم شک نکن بارسا قهرمان میشه اونشب از خوشحالی خوابم نمیبرد .
ارزوهای زمین دست یافتنی است و برایت بهترین ارزوها را دارم
موفق باشی

سلام

نمی شه که...حتماً سیم دارید...اصلاً بدون سیم نمی شه...باور کنین....

ممنونم بسی

آری بارسا واقعاً خوب بازی می کنه این روزا.....

مرسی...منم همینطور

شاد و پیروز باشید

رضا جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ب.ظ

پس مواظب این آمبولانس قرمزا باش!

سلام

چشم جتماً

یه ضعیفه جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:01 ب.ظ

هه هه
نه بابا یادم رفت اسمم رو بذارم
حتما فک کردی دارم خیلی حفاظتی کار می کنم
باب ای ول یعنی مجازم نشدی
عجب روحیه ای .. می خنده
آفرین دختر .. الهی همیشه ت به خنده باشه

سلام دوباره

فهمیدم خب خودتی دیگه

نه بابا دیگه در اون حد

خب بهترتر...ترجیحاً فعلاً نمی خوام بخونم خب...اما مجبورم خب

شاد و پیروز باشی

خرابه تر از وجود من کجاست؟ شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:09 ب.ظ http://saare90.blogsky.com

اشک می ریزم و

نمی فهمم

برای کدام یک
از غصه هایم

سلام

ای بابا....غصه چرا خب؟!!!این همه دلیل واسه شادی خب

شاد و پبروز باشید

ویکی شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ http://4tik5.mihanblog.com

بینم باب میلت بود یعنی چی؟
قبول شده باشی باید شیرینی بدیا...!
جدی میگم بخدا اونور ایرانم که باشی میام میخورم برمیگردم...!
منو نشناختی...!
خلاصه ما تا اینجا اومدیم حیفمون اومد هیچی نگفته برگردیم...1

آره بود دیگه....نه شیرینی قبولی نه...اما شیرینی باب میلی رو چشم حتماً


ممنونم بسی

شاد و پیروز باشید

ماتادورتنها یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام
خوبی شما؟
برا خودتون وابجیتون ارزوی بهروزی موفقیت داریم
بیخیال چو میگذرد غمی نیست
قاطی بودنم بدنیست راستش ماهم عمریه قاطی هستیم
تافل هم چیز شاقی نیست حل میشه
شوما هم اول جونیتونه کو تا پیری؟؟؟؟؟

سلام

ممنونم...شما خوبین؟
مرسی من واسه شما بیشترتر.....

شما که نه دیگه.....

امیدوارم.....نه دیگه...خودم قیول دارم دیگه پیر شدم خب

شاد و پیروز باشید

مقداد دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ق.ظ http://shaperak.blogsky.com

خیلی عذر میخواما ولی هنوز درست نشده! انقده میرم و میام تا درست شه. ی سر پیش ما هم بیا، شاپرک منتظرته ها(:

سلام

مرسی ممنونم بسی....خسته نباشم واقعاً...

فکر کنم درست شد دیگه

شاد و پیروز باشید

ایلیا دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ب.ظ

به نام خدا

سلام

میبینم که آبی اناری پوشها قرمزهارو سوراخ نمودند!
برای دکتری هم بهتون تبریک میگم....
چون منکه دیگه حالم از درس
ولی مجبوریم ادامه بدیم

سلام

ای بابا....خب آبی اناری ها فعلاً همچنان می تازند...حقشون بود خب دیگه

مرسی ممنونم بسی

آری گاهی مجبوریم

شاد و پیروز باشید

مقداد چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ب.ظ http://shaperak.blogsky.com

تبریک میگم بهت، بالاخره تونستی درستش کنینتایج نیومده هنوز؟

سلام

خدا رو شکر

قبول نشدم دیگه

نسیم از بهشت جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ http://nasime.mihanblog.com/

سلااااااااام خوبی؟
خیلی خیلی ...دوست دارم
راستی اگه میخوای بیار سیم پیچی هاتو درست کنم .

سلام

ممنونم بسییی

مرسی...فکر کنم دیگه درست بشو نیستن

شاد و پیروز باشید

مقداد یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ق.ظ http://shaperak.blogsky.com

یعنی چی قبول نشدی!!!!!!!!!!!!!!!!! یعنی بهت نگیم خانم دکتر؟

سلام

یعنی قبول نشدم دیگه....نه دیگه نباید بگین

شاد و پیروز باشید

یه ضعیفه یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ب.ظ

نیستی و نمی نویسی
کی میشه این مشقت ( پایان نامه ت ) تموم شده به لطف خدا
عاشختم ... بوس / ماچ / بغل

سلام دوست گلم


ممنونم بسی که یادم هستی امیدوارم مرسیییی

شاد و پیروز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد