:)

سلام


بالاخره عضو نظام مهندسی شدم


دیروز وقتی رفتم درخواست بدم آقایی که اونجا بود میگه واسه خودت که نمی خوای دخترم اصلاً بهت نمی خوره....مگه متولد چندی شما؟!!!!بعد تا وقتی اونجا بودم کلاً بهم نیگاه می کرد و لبخند می زد


سر چندتا ساختمون هم رفتم و با تاسیساتشون آشنا شدم....تموم لباسهام خاکی شد اما در عوض کلی چیزی یاد گرفتم...آقایی که مسئولش بود کلی مهربونی به خرج داد و قرار شد چندتا نقشه واسه شروع بهم بده بسی خوشحال شدم اونوفت من



دیروز از فیس بوک فهمیدم یکی از دوستام ازدواج کرده...یعنی دوره زمونه ای شده ها!!!خب نمی شد قبلش  یه حور دیگه خبر می شدم خب!!




نظرات 16 + ارسال نظر
ستوده سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام عزیزم .
تبریک میگم .
شیرینیش کو خانمی .
ناراحت اون دوستت هم نباش شاید از بس خوشحال بوده یادش رفته بهت بگه

سلام خانوم معلم گل

ممنون...هنوز در حد شیرینی نیستم که

سوغاتی ما فراموش نشه خواهشاً

شاد و پیروز باشید

ستوده سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ

اگر میخوای شیرینی بدی به من یک آپارتمان دست ساز خودت بده

ساختمون!!!!!بعد یعنی شما جرات می کنین وارد ساختمونی بشید که منم توش دست داشتم

ممنونم بسی

یاس وحشی سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ http://yaasevahshi.blogsky.com

درود بسیار ...
به سلامتی ایشالا ... مبارک باشد . موفق باشید همیشه.

درود بسیارتر

ممنونم....همینطور شما بیشترتر

شاد و پیروز باشید

یه ضعیفه سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ

موفق باشی عزیزم . . .

سلام دوست گلم

ممنونم بسی

شاد و پیروز باشی

نسرین سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ http://cloudy2010.blogsky.como

:) :)
خسته نباشی
سلام .... مبارکا باشه بیتا جان
امیدوارم همیشه خبرهای خوب بدی مهندس جوان
بلاگ اسکای گل نداره ... وگرنه گل باران می کردم این کامنت رو

دوستتون هم خواسته غافگیرانه باشه ... یه هویی!‌
زمونه ست دیگه ...


سلام

ممنونم نسرین خانومه گل

مرسی دوست گلم.......شرمنده می کنی بسی

شاید نمی دونم والا

شاد و پیروز باشی همیشهههه

زیتون سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:32 ب.ظ http://zatun3013.persianblog.ir

مبارک است انشاالله همانطورکه ما مهندس ودکترمیشویم داخل ادم تر(ترـ راتاکیدکردم نگی این کردی )هم بشویم چون کشورما مهندس ودکتروایت الله زیاددارد ولی هرروزعقب رفت میکند ومتحجرترمیشود
غصه نخوریه دفه ازدواج کرده فرصت نکرده توهم تلافی کن خبرش نکن

سلام

ممنونم بسی زیاد.....

این درد بزرگیه متاسفانه...اخلاق فراموش شده این روزها به شدت

شاد و پیروز باشید

مقداد چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ http://shaperak.blogsky.com

سلام خانم مهندس
ازین به بعد به جای خانم دکتر باید بهت بگیم خانم مهندس(: تبریک میگم بهت، ایشالا بری جام جهانی(: هروقت اولین ساختمونتو ساختی واسه افتتاحش مارو هم دعوت کن(:
بسی شاد و بسی پیروزتر باشی(:

سلام

شما هر طور دوست دارید بگید

ممنون

شاد و پیروز باشید زیادد

متینا چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:14 ب.ظ http://aghamooon.blogsky.com/

افلیییییییییییییییین.مبارکت باشه

بیانت خیلی قشنگه

سلام

ممنونم بسی فراوان

شاد و پیروز باشی

نونوچه پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

مبارکه عزیزم

سلام بر نونوچه گل

ممنونم دوست خوبم

یک جهان سومی پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ http://gerdane.blogsky.com

تبریک میگم.
ایشالله یه کار توووووووپ با پووووووول توپ تر......

سلام

ممنونم استاد

امیدوارم

شاد و پیروز باشید

مقداد شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ق.ظ

اگه ی روز بهت بگن دیگه نمیتونی شاد و پیروز باشین رو بگی جاش چی میگی؟! بلدی؟

سلام

خب یه کاری می کنم دیگه اونوقت!!! هنوز که نشده که شاید بشه پیروز و شاد باشید

مقداد یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ

کجایی پس؟ تو هم که سرت داره شلوغ میشه

من؟!!!!اینجام که

ممنون بسی که سر می زنین اینجا

شاد و پیروز باشید

مقداد سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ

اگه اینجایی پس چرا پیدات نیس؟! آپ نمیکنی؟!

سلام

خب چیزی به ذهنم نمی رسه خب مغزم منفجر شده

شاد و پیروز باشید

مقداد چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ب.ظ

از کار مهندسیت منفجر شده مغزت؟! ساختمونا در چه حالین؟

سلام

نه...کلاً منفجر شده...سلام می رسونن

شاد و پیروز باشید

ستوده چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام بیتا جان .
من حاضرم با جان ودل وارد ساختمان دست ساز شما بشم .
از ساختمون خودمون حتما بهتره .

سلام بر خانوم معلم گل

سفر بخیرررر.....ممنونم بسی فراوان

شاد و پیروز باشید بسی

لیدوما چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ب.ظ http://azda.mihanblog.com

مبارک باشه

سلام دوست خوبم

ممنونم بسی

شاد و پیروز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد