سلام

این روزها خیلی خسته می شم...یعنی مصداق بارز کلمه ی سیب زمینی...اونم از نوع پخته !!!


صبح ها میرم یه پروژه...از این بافت فرسوده ها که دارن نو می شن مثلاْ...تا بعدازظهر اونجا کشته می شم....


زندگی سخت شده خیلی.....


یه مشکل بزرگ اینه که فعلاْ قسمت تاسیسات فقط منم که مونث!!!می باشم...بعد برادران خیلی با من مهربونن..البته منظورم برادزان همکار بود...اما برادران دیگه که کار می کنن خیلی....


نمی دونم اما کلاْ خیلی بدجنس می باشند...یه جورایی دارم می فهمم که واسه یکی مثه من تو این جامعه همچین رشته ای به درد نمی خوره...اما من فعلا تاسیسات رو دوس دارم و ادامه می دم تا ببینم کی خسته می شم؟!!!


- پی نوشت ۱: تایید رو بر میدارم


-پی نوشت ۲ : دختر خاله م که از من یه دوسالی کوچیکتره ازدواج کرد...خدا بخیر بگذرونه...نمی دونم چه مشکلی دارن ملت با اینکه آدم می خواد یه مدت واسه خودش زندگی کنه خب!!!دیشب کلی همه نصیحتم کردن که....(مطمئنم مامانم  واسشون از من شکایت کردن!!!خوش به حال آقایون در این مورد واقعاْ)


- پی نوشت مخصوص : ما بسی به دعا احتیاج داریم این روزا...خواهشاْ تو این شب های قشنگی تو راهن دوستانتون رو فراموش نکنین(شب احیا هم واسه ملت نمی دارن والا...خب من که الان مطمئنم اینا ماه دیدن بلد نیستن باید چی کار کنم آیا؟!!!)

نظرات 18 + ارسال نظر
مهشید سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ق.ظ http://mmb1376.blogsky.com

سلام عزیزم.خیلی وبلاگ باحالی داری.مطالبتم خیلی جالبه.خوشحال میشم به من هم سر بزنی.

سلام

ممنونم خیلیییی زیاد
چشم حتماً

شاد باشی و پیروز

یاس وحشی سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ق.ظ http://yaasevahshi.blogsky.com

درود بسیار ...
همیشه با این آدرس وبلاگتان همه ی خستگی ها را در می کنم... "خسته نباش بانو" ... خسته نباش.
امیدوارم کارها رو به راه شوند... ضمن اینکه چشم. اما شما هم در دعاهایتان مارا فراموش نکنید...

درود بسیارتر

خیلی خوشحال شدم....امیدوارم هیچ وقت هیچ وقت خسته نشید....

ممنونم بسی....چشم حتماً حتماً

شاد باشید و پیروز

مقداد سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ

پس تو هم تاییدو برداشتی، با این حساب من اولم دیگه

سلام

ببخشید...یه اشتباهی شده بود...اومدم درستش کنم دیدم نمی شه

یادم رفت دوباره تایید رو بردارم

مقداد سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ

خالی بند، تاییدو که هنوز برنداشتی
بابا مامانت راس میگن خب بالاخره که گرفتار میشی

آقا من خالی بند نیستم باور کنین

اشتباه شده بود

دست شما درد نکنه دیگه!!!شما هم ؟!!!

شاد باشید و پیروز

لیدوما سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ http://azda.mihanblog.com

خب مگه بده اینهمه آقاهای مهربون دور وبرتن؟! آقاهها حس نوع دوستیشون زیاده فکر بد نکن!
در مورد دختر خالت هم مشکلی نیست تو هم ازدواج کن مشکل حل میشه!!
فعلا به غیر از احیا چیزهای دیگه هم نداریم همه چی این مملکت پس و پیشه!

سلام بر دوست گلم

چی بگم والا!!!شایدم بد نباشه

مشکل من حل نمی شه اینجوری باور کن...میشه قوز بالا قوز

آره والا همه چی....

شاد باشی و پیروز

ویکی سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

خب مثل اینکه اول...!
میگم دعا میخوای چکار؟
برای این دعا کنیم که یکی با اسب سفید بیاد هم پولدار تر هم خوش تیپ تر هم باحال تر از اون که برا دختر خاله هه اومد؟!
تو اون محیطی که تو میگی هم دووم آوردن سخته ها...!
مثل این میمونه که مثلا من برم تو مدرسه دخترونه بخوام دوربین نصب کنم.
چه مزخرفه...
خب بیخی شو این همه کار..
اصلا اون گزینه ای هم که خاله ت اینا بت پیشنهاد کردنم خوبه ها...!
خونه داری!

سلام بر آقای ویکی

اول نشدین

ای بابا از این دعاها نمی خوام که دعا لازم دارم دیگه اونم بسی زیاد

آره خیلی سخته...اما اینکه فقط تو اونجا زن باشی یکم جالبناک می شه مزخرف نمی شه در اون حد دیگه......

دستتون مرسی نظرتون راجع به منجق دوزی و گلدوزی چیه آیا؟!!


شاد باشید و پیروز

تنهاترین سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ http://tanhatarin109.javanblog.com/

خدا نکند انسان معصیت کند!
و اگر کرد، خدا نکند معصیت اجتماعی بکند!
و اگر کرد، خدا نکند معصیتی بکند که اِضلال مردم در آن باشد!

آیت الله بهجت(رحمة الله علیه)


منتظرتون هستم

سلام

چشم میام حتماً...اما من دلیل این کامنت رو نفهمیدم پس چرا؟!!!

شاد باشید و پیروز

نسرین چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ق.ظ http://cloudy2010.blogsky.com

بیتا می شه این بار فقط حسم رو با یه شکلک بهت بگم ؟!

همین ... با اینکه حرف زیاد هست اما همین بسه
راستی سلام عزیز

سلام بر دوست گلم

چی شده

الان میام ببینم چی شده آیا؟

شاد باشی و پیروززز همیشه

آسمون هفتم چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ http://asemune7om.blogfa.com/

درود . این که کار میکنی ، کاری که دوس داری ، واقعن ستودنیه . این که واسه خودت زندگی میکنی و داری دست و پنجه نرم میکنی با واقعیت های زندگی ، به شدت تو رو جذاب میکنه . ازت انرژی گرفتم . مرسی .

سلام

ممنونم بسی

همیشه پر پر انرژی باشید خوشحال شدم خیلی

شاد و پیروز باشید

رضا چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ http://manam.blogsky.com

خسته نباشید!

سلام

سلامت باشید بسی

شاد و پیروز باشید

ایلیا پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ

به نام خدا

سلام

سلام

ممنون

شاد باشید و پیروز

مقداد جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ق.ظ

بله، منم من که میدونستم، میخواستی منو سر کار بزاری این شتره بالاخره میاد سروقتت، چه بخوای چه نخوای

سلام

به جان خودم سرکاری نبود

نخیرم شتر خوبی نیست اصلاً

شاد باشید و پیروز

نسرین جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ق.ظ http://cloudy2010.blogsky.com

مرسی عزیزم ...
اوه! ببخشید که ناراحتت کردم و متاسفم
بیتا جانم فقط یک آخرین بار بود نه اتفاق تازه ...

کلا تو مود خسته و اینا بودم و از اینکه در مورد رشته ت و محیط کاریت گفتی و اینکه خسته ت کردن ناراحت تر شدم

گفتم با یه شکلک همشو بگم که خراب کردم
آدمای بامعرفت دوست داشتنی اند بخدا ... نمی شه نگم دوستت دارم
من رو فراموش نکن لطفا هر لحظه که تو خلوت نزدیکی ت رو احساس کردی باهاش ... این شبا بهونه اند ... مگه نه ؟!

سلام بر نسرین خانوم گل

خواهش می شه.....امیدوارم هیچ وقت از اون شکلک ها استفاده نکنی..

ممنون که به فکر منم بودی

مرسیییی خیلی زیاد زیاد

چشم حتماً شما هم همینطور دوست خوبم

شاد باشی و پیروز

یه ضعیفه شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام
التماس دعا داریم
ما رو یادت نره خواهری
مشهدم که هستی
ما هر کار کردیم این سه شب هم مشهد باشیم نشد
ما رو یادت نره / هر وقت چشت به ضریح آقا افتاد بگو ضعیفه منتظره که بر گرده آقا
دوستت دارم / بوس

سلام

خوبی شوما؟ مگه میشه یادم بره آیا؟چشم...منم یادت نره پس

بازهم چشم...حتماً حتماً برمیگرده...دفعه ی بعد هم با من هماهنگ کنی دوست خوبم...بسی منتظرت می مونم

شاد باشی و پیروز

مقداد یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ق.ظ

سر و کلت پیدا نیس چند روزه، کجایی آیا؟!

ویکی یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

چه شلوغ شده سرت جدیداو....!
خوشحالم که خیلی هاشونو میشناسم...!
ما هم شدیم یه عده که انگار تو یه محله زندگی میکنن ها..!
مثل یه ده...!
حالا اگر بیان اینترنت ملی هم راه بندازن ما ازمون چیزی کم نمیشه.
مگه نه؟!

نسرین چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ق.ظ http://cloudy2010.blogsky.com

سلام عزیز
بیتا جان خوشحالم کردی نازنین ... خیلی
به یادت بودم

سلام دوست خوبم

خواهش می شود .....ممنونم خیلی بیشترتر

شاد باشی و پیروز همیشه

ستوده یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

سلام بیتا جان .
چرا خسته ای عزیزاونم از نوع سیب زمینی .
راستی کار خوبی کردی تایید را برداشتی نمیدونی چه حالی میده

سلام بر خانوم معلم گل

خب گاهی پیش میاد دیگه

آره اینجوری خیلی خیلی بهتره

شاد باشید و پیروز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد