زندگی


برای طولانی زیستن، لازم نیست به روزهای زندگی ات اضافه کنی،
تلاشت این باشد که "زندگی" را به روزهایت اضافه کنی .

چند روز پیش یکی از دوستان خیلی خوبم از ما خواست یه فایل صوتی در مورد زندگی واسش بفرستیم...

ایده ی خیلی جالبی بود....همین جا دوباره ازش تشکر ویژه می کنم و می گم دستش بسی مرسی


فایلی که واسش فرستادم رو دوباره روی اون زندگی دومی آپلود کردم 


کیفیتش پایینه اما من این شعر سهراب رو بسی دوست می دارم


امیدوارم زندگی تون پر از شادی و سرسبزی باشه همیشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

نظرات 14 + ارسال نظر
یاس وحشی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ http://yaasevahshi.ir

درود بسیار ...
چه ایده ی خوبی... از آن جملات اول پست هم خیلی خوشم آمد...

درود بسیارتر

آری بسی ایده ی خوبی بود....

خیلی خوشحالم که خوشتون اومد

شاد باشید و پیروز

نگین ( همین حوالی) دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

زندگی رو به روزهامون اضافه کنیم!!
چه جالب!
تا حالا زندگی رو با این معنی ندیده بودم!


سلام بر نگین خانوم گل

چه خوب....خوشحالم بسی

شاد باشی و پیروز

نگین ( همین حوالی) دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ

یه سوال فنی:

بیتا صدای خودته؟

آری

بسی فاجعه ناک بود آیا؟!!

ماتادورتنها دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام
ابجی خانم
شرمنده بخدا
اینقدر غرق روزمرگی شدم که خودمم فراموش کردم
دمتون گرم بخدا که همیشه یادم میکنی بخدا خیلی بامعرفتین

سلام بر آقای ماتادور

خواهش می شود

امیدوارم همیشه کارهاتون بر وفق مراد باشه....

وظیفه مون هستش....خواهش میکنم بسی

شاد باشید و پیروز

ویکی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com

سلام...
مرسی..
نظر لطفتونه... و البته باعث افتخارمونه...
شومام که زده بودی به سهراب و ...
این شعرشو نه سال ÷یش زمزمه میکردم.ممنونم که یاد آوری کردین///

سلام

خواهش می شود....

بلی دیگه خب ما این سهراب رو دوست می داریم

خوشحال شدم

شاد باشید و پیروز

نسرین سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ق.ظ http://cloudy2010.blogsky.com

بسی شرمندگی ...
من باید از شما متشکر باشم که همراهم شدید
و باید ببخشی اگر تند نوشتم اون روز ...


شنیدن صوت مهربان شما بسیار مشعوفم کرد بیتا جان
جدا خوشحال شدم

پستت هم در عین کوتاهی اما خواندنی بود ... ممنون

موفق باشی ... و خسته هم نباشی مثل همیشه
راستی سلام هم دوباره فراموشم شد ... سلام

سلام بر نسرین خانم گل

خواهش می کنم....من ممنون ترم از شما

خوشحالم کردی مثل همیشه

شاد باشی و پیروز دوست گلم

نسرین سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ق.ظ http://cloudy2010.blogsky.com

دوست محفلی عزیز شاد باشی و زندگی کنی

ممنونم خانم مهندس

یه ضعیفه سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ

دو خط پستت رو دوس داشتم

سلام بر دوست گلم

ممنونم خیلیییی

ستوده سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

زندگی باید کرد اونم از نوع خوبش .
سلام بیتا جان .
البته با عشق زندگی کردن صفایی دارد

سلام بر خانوم معلم گل

کوچولوهای شیطونتون خوبن؟

کاملاً موافقم

شاد باشید همیشه

لیدوما سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:10 ب.ظ http://azda.mihanblog.com

فعلا که زندگی داره مارو رو انگشتش می چرخونه!
سلام
ما هم امیدواریم!

سلام بر دوست خوبم

خیلی عالیه...خب گهی زین به پشت و گهی پشت به زین!
اما باید سعی کنیم اون اولی کمتر و کمتر و کمتر بشه

شاد باشی و پیروز

نگین( همین حوالی) چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ق.ظ

صدای شما که عالی بود استاد

سلام دوست گلم


شاد باشی و موفق

الیسا چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.negahemannegaheto.blogsky.com

چشم
زندگی هم اضافه میکنیم به روزهایمان اگر......

سلام

ممنونم...اون اگر رو ما می سازیم دوست عزیز

شاد باشی

ویکی جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com

خوب حیفه تا اینجا اومدم یه سلامی ندم و برم.


سلام...!

سلامٌ علیک و رحمة الله و برکاته

خوبین؟بسی ممنون که لطف دارید به ما

شاد باشید و پیروز همیشه

مسعود گل محمدی شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ق.ظ

سلام
وگاهی لازم نیست اما ضرورت دارد که چیزی از خودمان کم کنیم و به زندگی دیگران اضافه کنیم تا بتوانیم زندگیمان را بیشتر و بهتر معنی کنیم .

سلام

خوبین؟

چقد قشنگ نوشته بودین...مفهوم زندگی گاهی وقتا خیلی پیچیده می شه....

شاد باشید و پیروز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد