یاد ایام

سلام


امروز بازی پرسپولیس - استقلال می باشد؛ خب اولش بگم که من کلاً طرفداره پرسپولیس هستم


اما نمی دونم چی شده..قبلاً فوتبال رو بیشتر دوست داشتم اما الان دیگه واسم جذابیتی نداره!!!مخصوصاً این بازی های  خنده داره داخل...گذری می بینم حتی بازی های بارسلونا و منچستر که بسی دوسشون داشتم همیشه....فکر کنم اثرات پیر شدنم باشه..نمی دونم والا؟!!


یادمه بچه که بودم همیشه توی حیاط خونه بابابزرگ با بچه ها فوتبال بازی می کردیم و همیشه این توپ بود که بی اجازه می پرید وسط باغچه و گل های اطلسی رو قتل عام می کرد و دوباره دعواهای بابابزرگ که هیچ وقت جدی نبود و  روز از نو......


جام جهانی 98 رو هم بسی یادمه....اینقد ذوق داشتم که تموم بازی ها و نتایجشون رو توی یه دفتر نوشته بودم و اون دفتر رو کلی نقاشی کرده بودم....پر از نقاشی های جام جهانی (اون موقع تابستون کلاس پنجم بودم)


همه چی خیلی زود می گذره...خیلی زودتر از اونی که فکر می کنیم....امیدوارم قدر لحظه هامون رو بیشترتر بدونیم دوستان گلم

نظرات 9 + ارسال نظر
ارتمیس جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ http://raya4u.blogsky.com

خوبه

سلام

ممنونم

یه ضعیفه جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 ب.ظ http://zaiiife.blogsky.com/

بازی فقط بازی های میلان
با درخشش گتوزو
ولی الان میلانم اون میلان قدیما نیس
حالم از بازی های داخلی بهم می خوره از بس که بی خود شدن
از منچستر هم متنفرم
آبی اناری هارو هم با اجازت اصلا نمی پسندم
منم پرسپلیسیم ... به چه تفاهمی بیتا
بیتا به خاطر این تفاهم به این مُهمی زنم میشی ؟
استقلال س...خه بیتا

سلام دوست گلم

بلی بلی آره الان دیگه همه چی فرق کرده....

ای بابا چرا آخه؟!!

پرسپولیسی هستی پس...بسی خوشحال شدم

جل الخالق

شاد باشی و پیروز

ایلیا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ق.ظ

به نام خدا

سلام

نمیتونستم از تسلیت گفتن بگذرم!
همدردی میکنم
ان شاالله سال دیگه میاین لیگ برتر غصه نخورین
منم جای شما بودم از فوتبال زده میشدم
آخه اینم تیم بود طرفدارش شدین؟؟؟؟
هنوزم راه برای توبه هست
همیشه میشه استقلالی شد
و یه عمر با آبی بودن افتخار کرد

سلام

ممنونم....ایشالا غم آخرمون باشه....

بلی تیم خوبی است بسی

من همیشه طرفدار پرسپولیس باقی خواهم ماند

شاد باشید و پیروز

مسعود گل محمدی شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام
از احوال پرسی شما خوشحال شدم .بسیار لطف کردید .ممنونم.
خب منم پرسپولیسی هستم ولی دیگه زیاد بقول شما مثل ۹۸ طرفدار فوتبال نیستم چون سیاسی بوده و بدتر م شده دیگه میلی بهش ندارم اما بی خبر هم نمی مونم .

سلام

خواهش می شود....پس شما هم طرفدار قرمزها هستین...بسی خوشحال شدم...آره واقعاً الان دارن همه چی رو با سیاست قاطی می کنن و این یعنی فنا شدن ارزشها...

شاد باشید و پیروز

یک جهان سومی شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ http://jahan3vomi.blogsky.com

میگن استقلال سوراخه، راست میگن؟

اوهوم... جام جهانی 98 هم بسی یادمان است.
ما نیز جام جهانی 98 ، تابستان پنجم بودیم....

سلام

بلی بلی...ما که همیشه قبول داریم این حرف رو

اون جام خیلی خاطره انگیز بود.....

پس شما هم سن ما باید باشید استاد گرامی

شاد باشید و پیروز

ویکی شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com

دیدی چه بلایی سرمون اومد؟!
دیگه رسما به سرم زده آبی شم...
بابا من از زمانی که یادمه قرمز بودم و باختشو دیدم..
خسته م کردن روحیه م داره معکوس میدوه...@اینام که دیگه شدن قوز بالاقوز...حالا شایدم غوز خوب چه میدونم...!
بینم تو ر وچه به فوتبال آخه؟
کارایی میکنینا...
ما بچگی هامون یادمونه همیشه فوتبالمونو جمع میکردیم که دخترا وسطی بازی کنن...
خونشونو میذاشتن میمکیدیم که جای ما رو به زور و گریه میگرفتن

سلام بر آقای ویکی

این چه حرفیه؟خب همیشه پستی بلندی هست...مهم اینه که دووم بیاریم...خواهشاً دووم بیارید

خب من فوتبال دوست می داشتم و الان هم دوست میدارم اما با دُز کمتر...

اما من که با بچه ها فوتبال بازی می کردم..وسطی چیه اصلاً

طفلی دخترای هم سن و سالتون....

شاد باشید و پیروز

سیاوش یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ق.ظ http://www.boy19.blogfa.com

تق تق.....[لبخند]
کسی خونه هست؟؟؟[عصبانی]
یاالله...من که اومدم تو....[نیشخند]باباخره بعد ازمدتها داش سیا ابیده.....[شیطونک]

[شیطونک]زودبیا[شیطونک]

سلام

چشم ما هم می آییم ببینیم چه حبر است آیا؟

سیاوش یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ http://www.boy19.blogfa.com

تف تق....
کسی خونه هس؟؟؟؟؟؟؟؟[خونسرد]
صابخونه؟؟؟؟یاالله......[شیطونک]
داش سیا بالاخره بعداز مدتها ابیده....

[شیطونک]زودبیا[شیطونک]

نگین ( همین حوالی ) سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ

فک کنم باید تیممو عوض کنم.
پرسپولیس دیگه پرسپولیس ِ قدیم نیست

بابت باختمون تسلیت میگم

سلام بر نگین خانوم گل

آره مثه قدیم نیست اما هر چی باشه تیممونه....باید صبر داشت...مطمئنم روزها می گذرند....


شاد باشی و پیروز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد