روزهای سخت

سلام


بالاخره اولین روزهای تدریسم شروع شد


تا الان سه بار سر کلاس حاضر شدم!!!


اولین برخوردها خیلی ترسناک بود...اولین کلاسم خیلی نتونستم جدی باشم واسه همینم یه چندتا از دانشجوهای ذکور خیلی پسرخاله شده بودن!!!آحه اون کلاس نمی دونم چرا کلاً  دو تا خانوم داشت!!! 18 نفر جلسه اول اومده بودن و همه شون هم بسی شیطون...اما بازم خدا رو شکر تونستم کنترلشون کنم...از خیلی هاشون کوچیکترم...این گروه بچه هایی هستن که کارشناسی ناپیوسته هستن ترم 3...بعضی هاشون هم خیلی فنی هستن...منم قراره بهشون تاسیسات درس بدم چندتا از آقایون که تا آخر کلاس هم هنوز دچار شوک بودن


راستی یه تجربه از این سه تا کلاسی که رفتم به دست آوردم اونم اینه که تا جایی که می تونم از معادل های انگلیسی استفاده کنم و فرمول بگم دیروز و امروز که خوب نتیجه داد!وقت کلاس هم واسه توضیح دادن گرفته می شه...هیچ کی هم چی نمی گه...تازه کلی هم هاج و واج نگاهت می کنن و فکر می کنن چقد آدمی با اطلاعات بالا هستی


اما خدا وکیلی اگه می تونستم از قیافه های بچه ها توی لحظات سخت اول عکس بگیرم خیلی خوب می شد...فقط باید می دیدینشون

نظرات 15 + ارسال نظر
یاس وحشی سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ب.ظ http://yaasevahshi.ir

درود بسیار استاد
خیلی شاد می شوم وقتی می بینم دختران این سرزمین اینگونه می بالند و در بند خرافات و ماندن ها نیستند...
موفقت بیشتر شما آرزوی من است...

سلام بسیار

ممنونم خیلی زیاد....

شاد باشید و پیروز

ویکی سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ب.ظ

بمیرم برات...چه استرسی نه؟
ببین قدر بدون اونجایی که تویی آرزوی خیلی هاس...!
موفق باشی ببخشید نیستم میام

سلام بر آقای ویکی

کجایین شما؟کارها خوب پیش میره

ممنونم بسیشما بیشترتر

ویکی... سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

آخ دوست داشتم سر اون کلاس بودم...!

یه پوستی سرخ میکردم که بای و ببین...
من خوراکم استادایی مثل تو هستن...!
دمت گرم همینجوری باش شاید یه روز به پست هم خوردیم...!
اما خداییش بچه ها رو اذیت نکن.انتظار انیشتین و فیثاغورث ازشون نداشته باشو نسبت به اون جایی که قبول شدن ازشون بخواه.
هیچ وقت فراموش نکن اون استادایی رو که با پز روشنفکری میگفتن من اگر این دانشجو ها رو پاس کنم به اون درس خونا خیانت کردم و با این پزشون حال آدمو بهم میزدن...!
اینجا ایرانه به این نسل سوخته که خودتم روزگاری توشون بودی و حالا روبروشونی سخت نگیر

eeee

آقای ویکی شما هم؟ گناه دارن...نکنین این کارها رو

امیدوارم...اما بیشتر می ترسم پس

چشم حتماً.... ما هم فسیل شدیم تقریباً!

ممنونم بسی

راستی یه آپ هم داشته باشید بد نیست....خسته هم نباشید...

شاد باشید و پیروز

یک جهان سومی چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ http://jahan3vomi.blogsky.com

تبریک میگم. اصطلاحات انگلیسی رو خوب اومدی.

سلام

مرسی بسی این روش خیلی خوب جواب میده همیشه

شاد باشید و پیروز

نسرین چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام استاد صدا قشنگه
احوالات؟
بالاخره رفتی سر کلاس پ
مبارکا
خوبه ... همینطور معادل ها رو ادامه بده
بحثو سخت و غیرقابل هضم کن

برایت صبر و شکیبایی از دست پسرخاله های ... را دارم دوست من
تو می تونی ... فقط چای تعارف کردن بگو کلا چای خور نیستم.

سلام بر خانوم مهندس گل گلاب

خوبی شما؟آره دیگه خیلی سخت بود اولش خیلی

چشم مجبورم همین کارو انجام بدم...آخه بعضی ها خیلی شیطونن

ممنونم بسی....آره والا با این چایی هاشون

شاد باشی و پیروز

نسرین چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ

از احوالپرسی ت هم ممنونم
من خیلی خوبم ... شما هم خیلی خوبی

ممنونم دوست خوبم

خدا رو شکر...مرسی بسی

شاد باشی و پیروز

یه ضعیفه ( ساره آرایا منش ) چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ب.ظ http://zaiiife.blogsky.com/

سلام
بسیار بسی تبریک ... ه امید لحظه های شاد و روزگاری با موفقیت هر چه افزون تر
ایشالله همون جور میشه که بیتا دخمله می خواد
بگو ایشالله


الهی .... بیتا جون ساره واسه این دانشجوهات قرو فر نیای ها
اوف

یه بوس واسه اینکه خانوم استاد شدی
یه بوسم واسه اینکه خیلی نازی

سلام بر ساره خانوم گل

ممنونم خیلی زیاد.....شما بیشترتر خیلی موفق باشی

چشم...من و قر و فر آخه...مگه میشه خب

مرسی بسی....روزت مبارک دوست گلم...همیشه شاد باشی و پیروز

نسرین چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ http://cloudy2010.blogsky.com

بیتای عزیز
روزت مبارک دختر ناز

ممنونم نسرین جان


روز شما خیلی مبارک ترتر

مسعود گل محمدی پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ق.ظ

سلام
تبریک میگم و براتون ارززوی موفقیت دارم .
و درست گفتی اولین برخوردها ترسناکه چون واقعا ادم نمی دونه پشت اون قیافه های شیک و ظاهرا اروم و....چه بی فرهنگی که سالیانه موج میزنه و اروم خوابیده.
دانشجوائی که بعد از تموم شدن درس فکرشون فقط جنس مخالفشونه و به تنها چیزی که فکر نمی کنند هویت انسانیه .
فقط مثل یک ایرانی باهاشون رفتار کن تا قدر مقام ومنزلت خودشون پیدا کنند چون خیلی ساله که گمش کردنند.
بزرگ فکر کن تا خدا بزرگت کند .
موفق باسید

سلام

ممنونم بسی زیاد

کاملاً موافقم همیشه اولین ها در ذهن بیشتر می مونن امیدوارم بتونم مفید باشم...برام دعا کنید....

ممنونم

شاد باشید و پیروز

پیمان پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام، تاسیسات بگو خدا وکیلی. اصغر حاج سقطعی رومی شناسی یا استاد قدیری مقدم. تاسیسات که خانم نداره نباید اون دوتا هم بودند که؛ چرا انوقت.؟ بابا یک تاسیاتی پیدا کردیم.(البته اگر این تاسیسات اون تاسیسات باشه. خبرم کن دمت گرم.
خداقوت_پیمان

سلام

آره تاسیسات درس میدم...اما به بچه های معماری نه بچه های تاسیسات...استاد قدیری اسمشون آشناست نمی دونم چرا؟

من خودم تاسیسات نخوندم....مکانیک سیالات هستم

شاد باشید و پیروز

ماتادورتنها جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ق.ظ

سلام
خوبی شما؟
خوشحال شدم
ایول براتون ارزوی موفقیت دارم

سلام بر آقای ماتادور

ممنونم...شما خوبین؟

خیلی خیلی ممنون....

شاد باشید و پیروز

ویکی... جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

خوب مثل اینکه ما داریم عقب میفتیم از همه...
منم به نوبه خودم تبریک میگم روز دختر رو...!
هرچند چون بن مایه‌ی دینی داره و به خاطر وجود با برکت دخترای شجاع ایرانی نیست زیاد دوستش ندارم...
این روز رو باید روزی گاشت که تو اون به دخترا قول بدن برای آزاد بودنتون تلاش میکنیم.برای احقاق حقوقتون...!
اما این جوری فقط بچه گول زدنه...روز تولد فلان امامزاده که معلوم نیبست اصلا کی بوده چی شده...!چکار کرده واسه بشریت...!
این روز باید روز تولد امثال شیرین عبادی و نسرین ستوده و مادر سهراب اعرابی باشه...!
بیخیال هرچی که هست مایلم بهت تبریک بگم از صمیم قلب...

سلام بر آقای ویکی

ممنونم...امیدوارم روز پسر یا مرد! جبران کنیم

آره خب...اصولاً ما یه کشور مذهبی هستیم...واسه همینم بیشتر مناسبتهامون بن مایه اینجوری دارن...حالا مهم اینه که ملت شاد باشن و هدیه بگیرند

آری موافقم...زنان آزاده ای که هنوز هم در راه آرمانهاشون می جنگند و ....

ممنونم خیلی زیاد

شاد باشید و پیروز

مقداد شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ق.ظ

سلام بر استاد گرامی
تبریک میگم شروع تدریستو، امیدوارم دوران خوبی داشته باشی سرشار از انواع خاطرات خیلی خوشحالم که بالاخره استاد شدی بیچاره آقایون باورشون نمیشد که استادشونی
تو اون لحظه ها قیافه های همه دیدنی بود حتی قیافه خودت

سلام بر آقای عکاس محترم

ممنونم بسی فراوان

آره والا....خیلی قیافه ها خنده دار بود

ممنونم...شاد و پیروز باشید

سالی جون دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام استاد خوبی؟ ای بی معرفت رفتی و به ما خبر ندادی بیام یکم بخندیم سر کلاس؟ امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشی روزای خوبیه قدرشونو بدون این اولین روزای تدریس دیگه تکرار نمیشه بوس بوس

سلام بر دوست گلم


ممنونم ای بابا...من که گفتم قبلش

چشم..اما خیلی استرس زا هم هستن بسی.....

شاد باشی دوست خوبم و موفق همیشــــــــه

فری چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ق.ظ

وای عزیزم، موفق باشی، من بهت افتخار می کنم. اینو جدی میگم. بوس

سلام

خوبی شما؟ممنونم خیلی زیاد

همیشه شاد و موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد