سیب زمینی خسته:)

سلام به همه


خسته شدم....تدریس کار من نیست


بچه هایی که باهشون درس دارم به سه دسته تقسیم می شن:


گروه اول: فنی هستن...چند ساله از مدرک کاردانی شون گذشته و حالا به هر دلیلی می خوان لیسانس بگیرن....کلی سوال جورواجور ازم می پرسن که شاخ در میارم،کلاً واسه کل کل میان سر کلاس و از اینکه استادشون خانومه اندکی ناراحتن!!!(البته هنوز کم نیاوردم اما همینطور پیش بره گمون نکنم دووم بیارم...این گروه آفایون هستن فقط)


گروه دوم: بچه های درسخونی که تجربه ندارن،کلی سوال واسشون پیش میاد،تعدادشون زیاد نیست اما هستن تو هر کلاس یه چندتایی،هنوز هیچی نشده یه طومار اشکال آوردن واسم،امروز یکیشون 45 دقیقه رفع اشکال می کرد(خب من چی بگم دلم نمیاد بگم حوصله ندارم) با گروه اول رقیبن و چون تا حالا ندیدن مسائل رو ازم می خوان با اسلاید درس بدم!!!(آخه اسلایدم کجا بود من؟)


گروه سوم: حضورشون زیاد  محسوس نیست ؛ گاهی لبخند می زنن...فقط جزوه می نویسن (با دو یا حتی سه رنگ اکثراً خانوم هستن)


قابل ذکره که من عاشق گروه سوم می باشم


خب با این تفاسیر من که کم آوردم...هنوز چیزی نگذشته از سال مچاله شدم رسماً



نظرات 10 + ارسال نظر
محمد جانبلاغی چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ http://jmp.blogsky.com/

با سلام خدمت شما دوست عزیزم.من اولین باره که به سایت شما اومدم. من سایت شما را مطالعه کردم و معلومه که خیلی زحمت کشیده اید. و خوش حال میشم شما هم به کلبه ما سر بزنید.


در ظمن آیا دوست دارید با ما به عنوان نویسنده همکار, همکاری کنید.؟ منتظر حضور سبزتون هستیم.

همیشه سبز باشید.


. . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶


سلام

ممنون

ایلیا چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ب.ظ

به نام خدا

سلام

سلام

ممنونم

نگین☂(همین حوالی) پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ق.ظ http://haminhavaly.blogsky.com

سلام استاد

با اجازتون بنده نظرمو اعلام کنم

کم آوردی؟؟
نگووووووووو

هرچند میتونم درکت کنم
چون من اصولا نمیتونم یاد بدم. یادمه ترم ۲ واسه بچه ها رفع اشکال میکردم وای بیتا مغزم سوت میکشید از بس تکرار میکردم ...
یعنی واقعا تدریس حوصله میخواد

این گروه سوم رو بسی دوست میداری پس؟؟

به نظر من گروه دوم فعال ترند چون وقتی ۴۵ مین رفع اشکال میخواد پس بدون پایان ترم خوبی در انتظارشه

ولی استاد خداییش خدا قوت

سلام بر خانوم مهندس گل

خواهش می شه

خب کم آوردم دیگه آری این سومی ها خیلی بچه های خوبی هستن خب

ممنونم خیلی زیاد....شاد باشی و پیروز دوست خوبم

سالی جون پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ق.ظ

بیتای من هیچ وقت کم نمیاره مثل همیشه عین یه کوه وامیسته و این چند روز اول سختی رو تحمل میکنه و از اول آبان قول میدم میشه بیتای آروم خستگی ناپذیر سالی دوست دارم مراقب خودت باش

سلام بر دوست گلم

خوبی شما؟ ممنونم خیلی....لطف داری زیاد

امیدوارم عزیز...

من بیشترتر همیشه....شاد باشی و پیروز

یه ضعیفه پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ

سلام
الهی بمیرم برات
نه بیتا جان اشتباه نکن.. قوی باش عزیزم .. قوی
ببین یه فلاش بک دوران دانش جویی خودت بزن همه چی حله
تنها راه ممکنه اینه که زیاد سخت نگیری .. یعنی چه طوری ؟
این طوری :
نباید به ریکشن تموم افراد پاسخ بدی .. مخصوصا پاسخ بلند ..
یعنی باید بی اهمیت بشی
این روش هایی که بهت می گم .. از نظر وجدانی درس نیس .. ولی خب .. برای کسی که توانش کمه و مثه تو لطیفه و مهربون .. باید کار آمد شه .. یعنی سوالی که می پرسن . اگه می بینی بی موضوع و معنی نداره ... سعی کن جوری جواب بدی که طرف از سوال پرسیدنش تقریبا پشیمون بشه
یا به اونایی که سوال می کنن .. تذکر بده که سئالا شونو یادداشت کنن ته کلاس جواب بده .. که ته کلاسم یه جورایی بپیچون
ببین یه راه حل وجدانی تر می گم ..
یکی هس یه جایی .. من هر وقت ازش سوال می کنم به جای این که مستقیما بهم جواب بده .. می گه برو سرچ کن .. یعنی خودمو می فرسته برا تحقیق .. یعنی جوری رفتار می کنه که خودم برم دنبالش
ببین این عادت دانشجو جماعته که سوال بپرسه تا وقت استادو بگیره تا به بطالت بگذرونه
اون دانشجوهایی که از مباحث قبلی دروس قبل سوال می کنن .. بهشون بگو که وظیفه ی تو نیس بهشون جواب بدی ... بهتره که برن خودشون مطالعه کنن و اگه نهایتا سوالی براشون پیش اومد بیان برا رفع اشکال
سعی کن سر کلاس خیلی جدی باشی ..
یه سری رفتا ها باعث میشه که دانشجو دسش بیاد که کلاست شوخی نیست
ببین پیش خودت فک نکن .. رفتارت ممکنه باعث ناراحتی دانشجو بشه .. اگه دانشجویی رفتارش بر حسب ضابته ی کلاس نیس باهاش بر خورد کن ..
بعدشم بیتا جان .. میزان سخت گیری درسیت رو تو کلاسات .. جوری برنامه ریزی کن که میانگین کلاس بتونن از پس مباحثی که بهشون درس می دی بر بیان
عنی رفتارت باید تو انشگاه های آزاد و غیر انتفاعی متفاوت تر از سراسری باشه
وا اگه بازم چیزی یادم اومد برات می گم
فعلا
سرم درد اومد
بوس

سلام ساره جان

خدا نکنه.....

چشم ممنونم...میدونی آخه من کلاً یکم تنبل هم هستم...اینو خودم هم قبول دارم

میدونی مهمترین مشکلم سن بعضی هاشون هستو اینکه می دونم خیلی واردن....

چشم سعی می کنم قوی تر باشم و یکم اخموتر

ممنونم خیلی زیاد از اینکه این همه لطف داری....خیلی خوب بود راهنمایی هات دوست خوبم

شاد باشی و پیروز همیشه

یک جهان سومی جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ق.ظ http://jahan3vomi.blogsky.com

درست میشه.
بزن توو سرشون صدای بز بدن!!!! البته نه با این شدت! :))
ولی پر روو بازی در اوردن خیلی خشن برخورد کن، خیلی!!!

درست میشه. کار کلاسی هم اگه بشون بدی که واسه جلسه بعد حل کنن، بد نیست. سرشون گرم میشه.!!!

سلام

امیدوارم ....ممنون

توی سرشون بزنم؟!!!چطوری آخه؟از من بزرگترن اون بدجنس هاشون

ممنونم...راه خوبی بود

شاد باشید و پیروز

لیدوما جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 ق.ظ http://azda.mihanblog.com

آخی نازی! اصلا کم نیار تو می تونی بیتا شک نکن! بیشتر این سوالا واسه حالگیری از استاده تو هم مثل بعضی از استادای ما بگو جلسه آینده در موردش بحث می کنیم!

سلام به دوست خوبم

ممنونم بسی اینم یه راهه خوبه

شاد باشی و پیروز

نسرین شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ق.ظ http://cloudy2010.blogsky.com

کم نیاری ها
سلام استادخانم عزیز
کم نیاری ها
اما اگه کار تو نیست خب نیست دیگه

سلام نسرین جان

چشم...ممنونم خیلی زیاد

شاد باشی و پیروز همیشه

مقداد شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ق.ظ

اگه کم آوردی میتونی سوت بزنی سر کلاس
گروه سومو خوب اومدی، بود و نبودشون فرقی نمیکنه خصوصا خانوما
کلاس طنزی باید داشته باشی
بهرحال تازه اول کارته، همه که از اول فیلسوف نیستن.. باید تجربه کسب کنی

فری شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ

طاقت بیار، طاقت بیار، تو می تونی. رو جهان سومی رو کم کن! تو میییییییییییتتتتتتتتتتتونننننننننننیییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد