لبخند:)

سلام به همه


من اصولاً آدم خنده رویی هستم....یعنی بیشتر اوقات این حالتی هستم===>


امروز یکی از بچه ها بهم گفت : شما چقد مهربونین، استادامون همه خیلی اخمو هستن و می خوایم چیزی بگیم جرأت نمی کنیم اما با شما خیلی راحتیم؛کلی خجالت کشیدم


نمی دونم والا این واسه سوء استفاده کردن بود یا کلاً راست می گفت بنده خدا


البته قبلش هم یکی از استادهای خانوم بهم گفت : بیتااااا یکم جدی باش ....نمی دونم باید چیکار کنم خب جداً سخته اخمو بودن سر کلاس....تا حالا که بچه های کلاس خیلی خوب بودن و اینجوری نبوده که نتونم کنترلشون کنم؛ امیدوارم زین پس هم  با هم کنار بیایم

نظرات 8 + ارسال نظر
نگین(همین حوالی) سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام بیتا جان
شما که خودت بیشتر از ماها سر کلاس نشستی و تجربه داری.
اما من خودم به شخصه از استادی که مهربون باشه و اخم تو صورتش نباشه خوشم میاد و شاید باورت نشه که درسمو خیلی خیلی بهتر یاد میگیرم
چون همین خنده باعث میشه دانشجو سر کلاس ازت نترسه و باهات راحت باشه.( امنیت روانی داشته باشه و سترس نداشته باشه)
من کلا هر وقت استادم مهربون بوده نمره ی خوب تری گرفتم چون بهتر یاد گرفتم.
شما شیوه ی خودتو ادامه بده با اون استاده کاری نداشته باش لطفا
ما دانشجوها استاد ی مهربون میخوایم
به کی بگیم خدااااا

کاش من مشهدی بودم صبح تا شب سر کلاسات میومدم

سلام بر نگین خانوم گل


ممنونم که نظرت رو گفتی....چشم سعی می شه همین کارو انجام بدم تا جایی که می تونم

لطف داری دوست خوبم....

همیشه شاد باشی و موفق

یه ضعیفه سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام
بیتا خیالت راحت ... کلا تو دنیای مجازی و هم واقعی خیلی طرف دار داری تا اون جایی که من می دونم
طرف دارای خفنا
=))))))
نگران نباش
نیازی به اخمو بودن نیست .. فقط به بچه های کلاست بفهمون که هر سخن جاییو هر نکته مکانی دارد
البته اگه بفهمنن و مثه من آی کیوشون پایین نباشه

در کل موفق باشی عزیزم
قربونت برم .. عزیزی

سلام ساره جان

جدی؟!!!

ممنونم خیلی زیاد...چشن حتماً....یعنی چی آخه...دیگه اینحوری نگی به دوست من...باشه؟

مرسی زیاد....همیشه شاد باشی و موفق

فرناز سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ب.ظ http://http://naghmeyeparvaz.blogsky.com/

سلام و درود بر خنده روی گرامی...
خوشحالم با وبت آشنا شدم...
خوب کاری میکنی خنده رویی!! بیشتر جوان میمونی!!

سلام ساناز جان

ممنونم....منم خوشحالم...چشم

شاد و پیروز باشی

فرناز سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ http://naghmeyeparvaz.blogsky.com/

امیدوارم همیشه لبخند بر روی لبات باشه

ممنونم شما بیشترتر

مقداد چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 ب.ظ http://shaperak.blogsky.com

استاد اجازه هست؟
به نظر من هم مهربون باش هم جدی؛ اون جایی که میبینی دارن ازت سوء استفاده میکنن جدی شو، به نظرم اینطوری خیلی بهتره
حالا چه میکنی با تدریس و دانشجوهات؟

چشم

ممنونم از راهنماییتون

فعلاً هی در حال سرچ و پیدا کردن فیلم و از این حرفام کم نیارم پیششون

شاد و پیروز باشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام گلم چطوررررررررررررررررررررررررررری؟ احوال استادمون خوبه ؟ الهی بگردم بیتیییییییییییییییییییییییییییییییییییی جونم وای عزیزم اخمو نباش خوب نیست جدیت در اوج خنده رویی بهترین روشه مثل همیشه

سلام

ممنونم....خوبی شما؟سالی؟!!! چرا اسم نذاشتی اونوقت دختر خوب

چشم....ممنونم بسی زیاد

شاد و پیروز باشی

مقداد سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ http://shaperak.blogsky.com

چه شود! استاد بیتا در حال سرچ فیلم و مقاله
خیلی دوس دارم سر کلاست باشم، حتما باید جالب باشه

سلام

آره والا...چه شود

کلاس بدی نیست...اما جالبم نیست زیادممنونم...

شاد و پیروز باشید

سالی جون پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام بیتییییییییییی خوبی؟
ما هم باکلاس شدیم و یه وبلاگ درست کردیم اینم آدرسش
http://niyayesh25.blogfa.com/

سلام دوست گلم


به به...مبارکه...الان میام ببینم دست پختت چه شکلیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد