بدجنسی

سلام


امروز بعد چند وقت می نویسیم دوباره


این روزها بسی درگیر پایان نامه شدم...تموم نمی شه اصلاً!!!استادم خیلی بدجنسه...هر روز یه چیز تازه اضافه می کنه به کارم....جداً بسی خسته شدم دیگه...


اصلاً من نمی دونم این پایان نامه به چه درد می خوره؟این همه وقتمون رو می گیرن واسه چی مثلاً؟!!!عمراً بعدا یکی اینا رو بکار ببره...وگرنه وضعمون این نبود...


قراره از بچه هام میان ترم بگیرم...شاید بدجنسی  رو اعمال کنم...کلاً این روزا بدجنس شدم!!!دوشنبه که سه شنبه عید بود...رفتم سر کلاس تقریباً 1/3 اومده بودن...من که میدونستم همون اطرافن....با بدجنسی کلاس رو تشکیل دادم...یه عده گفتن ما خوابگاهی هستیم آخر هفته کلاس نداریم...بهشون گفتم هر کی خوابگاهی هست بره...بعدش هم شروع کردم درس دادم...بعد یه عده اومدن سر کلاس،تازه یه قسمت پر مسئله بود واسه افرادی که بودن کلی توضیح دادم و گفتم  هر چی سوال دارید بپرسید و به بقیه بگید در این مورد دیگه سوالی جواب نمی دم 


امیدوارم این روزها بگذرن زودِ زودِ زود


اینم یه آهنگ که دوسش داشتم نمی دونم چرا؟

نظرات 14 + ارسال نظر
Nima دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ http://nimacruise.blogsky.com

فی الواقعه انسان پلید و شروری بودن ایشون ...

سلام

من که نفهمیدم منظورتون کی بوده آیا

سالی جون سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ق.ظ

سلام سلام چطوری استادی که احساس میکنه بدجنس شده؟!
عزیزم ازشون امتحان بگیر واسه خودشونم خوبه حداقل یه سر به جزوه هاشون میزنن اگه نمره ها بد شد سوپرایزشون کن اونم آخرین جلسه بگو میان ترم تاثیری نداره اینجوری دیگه بدجنسم نیستی
آهنگتم باحال بود چون منم صدای تاجیکو دوست دارم مخصوصا زیر آسمان شهرشو

سلام سلام دوست گلم

بد جنس بودم خب قبلش

اینم فکر خوبیه...اما نمی دونی چقد بچه های بدی هستن...اصلاً دوسشون ندارم

ممنونم خیلی....زیر آسمون این شهر چرا دشمنی چرا قهر

شاد باشی و پیروز

یه ضعیفه سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ

خوبم عزیزم ..چیزی نیست درس میشه
خوب کری می کنی حالشون رو می گیری
حقشونه

سلام ساره جان

امیدوارم همینطور باشه

همیشه شاد باشی و پیروز دوست گلم

مقداد چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ق.ظ http://shaperak.blogsky.com

حالا کی میره ازین پایان نامه ها استفاده کنه؟ به نظر من هیچکی
تو هم رفتی تو فاز بدجنسیا! فک کنم آخر پاییز نزدیکه، وقت شمردن جوجه هاست

سلام

واقعاً هیچکی

دیگه چه میشه کرد دیگه

بلی بلی کاملاً

شاد باشید و پیروز

مقداد چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ق.ظ

تا اونجا که یادمه اینجا تاییدی نبودا!!

خب گفتم یه کوچولو تغییرات ایجاد کنم

الناز پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ

آخ آخ تو که اینجوری نبودی!!!!!!
بذا بچه های مردم خوش باشن
بیچاره ها اومدن مدرک بگیرن برن فردا بذارن سرکوزه باهاش کلاس بذارن
چه خبر دوس جونی حسابی تو وبلاگت کولاک کردی بعد حدود یه سال بهش سر زدم دیدم حسابی باکلاس و پیشرفته شده

به به سلام ببین کی اینجاست؟!!!خوبی الناز جان

ای بابا...نمی دونی چقد بدجنسناکن...اصلا یه وضعیه

ممنونم خیلی زیاد...بسی دلم واست تنگ شده...شاد و پیروز باشی دوست گلم

بیغم شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:09 ب.ظ http://rende-kharabat.blogfa.com

سلام!چطوری؟
وبلاگم قشنگ شده؟چرا ادرس وبتو نمیذاری بابا!گم کرده بودمش!!!
برات آرزوی موفقیت میکنم!!!!
مخصوصن تو پایان نامه ات.....

سلام خوبی دوست گلم....

ببخش نشد ی مدت بیام...وبت سیاه شده بود چرا؟راستی از کنکور نگفتی چرا پس؟چی می خونی الان؟

ممنونم....منم واست کلی بیشترتر آرزوی موفقیت و شادی دارم

محدثه**al شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام...

خوبی؟

بدجنس نباش دخترم..

سلام محدثه جان....

ممنونم...شما خوبی دوست خوبم؟

چشم سعی می شود

شاد و پیروز باشی

ویکی... شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

همچین میگی این روزا زود زود بگذره انگار بعدش چی میخواد بیاد....!
بیتا...!
دلم گرفته بدفرم...
کاری چیزی سراغ نداری واسمون حالا که مهم شدی دستمونو یجا بند کنی از این درس خوندن راحت بشیم...!
خسته شدم بخدا...!
حواستم جمع کن استاد بدی باشی دانشجوهات عز میارنتا...!
خودت میدونی دانشجو کم نمی‌آورد

سلام خوبین آقای ویکی؟

خب شاید بهترتر شد....دنیا با امید می چرخه...خدا رو چه دیدین؟

چرا؟چی شده آیا؟!!!

ای بابا....مهم کجا بود؟از درس خوندن که نمی شه راحت شد...یه شعر هست که میگه ز گهواره......

چشم سعی میشود....ممنونم بسی

شاد باشید و پیروز

مسعود گل محمدی یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ

سلام اهورائی
بدجنسی از اهریمن است دورباد چنین صفت بی روحی .
به دل که فکر کنی و بیاندیشی میدانی که این زشتی از ان تونیست دل جای ساده نگری و زیستنی با اسایشو ارامش است این چنین زبری در زندگی ناخوش می کن روح را در بدست اوردن محبت و عشق .

سلام خوبین؟

قبول دارم...اما خب انسان مجموعه ای هستش از یه سری صفات بد و خوب که همیشه دارن با هم می جنگن....این دفعه گمون کنم سپاه اونطرفی قوی تر بوده

ممنونم...بسی قشنگ نوشته بودین....

چشم حتما تلاش می کنم....

شاد و پیروز باشید

مقداد دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

فقط بخاطر تغییرات بود؟!
سلام

سلام

بلی بلی فقط به خاطر یک مشت تغییر

شاد باشید و پیروز

نگین دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ب.ظ

گفتی پایان نامه یاد پروژه پایانی خودم افتادم.
توی نرم افزار یه درس داریم به اسم هوش مصنوعی که البته این هوش یه شاخه ی خیلی جذابه که واسه ارشد خیلی زیاد طرفدار داره ...

پروژه پایانی کاردانیم درمورد هوش مصنوعی بود...

چند روز پیش استاد برنامه نویسیمون اومد سر کلاس که چند تا پروژه دستش بود... بچه ها کنجکاو شدن و ازش پرسیدن که اینا چیه و اینا...
اونم شروع کرد به توضیح دادن و در کمال ناباوری پروژه ی پایانی خودمو دست استادم دیدم...
میگفت این پروژه هارو گلچین کرده و درواقع اینا بهترین ها بوده...
بیتا من اون لحظه همش هنگ بودم... اینجوری

اصلا باورم نمیشد که توی ترم اول کارشناسی پروژه ای که ترم آخر کاردانی تحویل دادم رو دوباره ببینم... اصلا... هنوزم باورم نمیشه ...

به نظر من که این پروژه ها خونده میشه و به درد میخوره..

سلام بر نگین خانوم گل

شنیدم اسمش رو...آره رشته خیلی جالبناکیه

ای ول....آفرین. حتما خیلی خوب کار کردی...قبول دارم اما خب بستگی به استاد هم داره...استاد خیای خوبی داشتی عزیزم

ممنونم...شاد و پیروز باشی

نونوچه جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ب.ظ

دااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی

سلام نونوچه جان عزیز

خوبی شما؟

ویکی... شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

سلام خانوم معلم...!
خوبی؟!
یه سوال پرسیدی ازم که اولین کتاب داستانم..چی بوده...
انقدر باحال بود این سوال که نو...
منو برد به روزای اول نو جوونیم...!
هی یادش بخیر...
آدم بودیما...زندگی میکردیم...مثل آدما......!


خوش باشی...!

سلام

ممنونم...خدا رو شکر...خوبیم

خوشحالم اینطوری بوده...من و روبوتم...نویسنده ش کیه آیا؟نخوندم من اینو...منم نوجوون بودم کلی کتاب از آیزاک آسیموف خوندم...کلی رویای سفر به فضا و از اینجور چیزا داشتم تو سرم...فعلاً که همه شون رویا باقی موندن...اما خدا رو چه دیدین...شاید یه روز منم رفتم فضا

شاد و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد