بدون شرح

سلام به همه دوستان خوبم



امیدوارم همه شاد و پیروز باشید بسی



این روزها بس ناجوانمردانه کار پیش اومده و اینترنت خونم افت کرده؛اما خب نمی شه که بدون نت زندگی کرد؛میشه؟


امتحان میان ترم گرفتم از بچه ها...نمی دونین چه خبر بود سر جلسه...بدجنس آموزش واسه میان ترم بهم مراقب ندادن...منم تک و تنها،میون اون همه بچه های شیطون...رسماً کچل شدم


اما خدا وکیلی خودم تا یه مدت قیافه بچه ها و روش های تقلبشون یادم میومد خندم می گرفت بسی زیاد...جای همه تون خالی


امروز یه سری از بچه ها اومدن ازم خواستن یکی از درس های ترم دیگه رو من ارائه بدم....آخه فکر کنم خیلی باهشون کنار اومدم کلاً خوش گذشته بهشون


اعتراف می کنم از این حرفشون بسی خوشحال شدم






--------------------------------------------------------------------------------------------------------



--------------------------------------------------------------------------------------------------------


نظرات 24 + ارسال نظر
مقداد سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام
چه عجب شما ازینورا؟! میگم ی نگاهی به پستت بنداز، عکسا خیلی بزرگن

سلام

ممنونم...گفتم چرا نبودم که چشم درستش کردم همین الان

مقداد سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

گفتی واقعا؟ بخاطر سر شلوغی و اینا دیگه؟!
مرسی، الان بهتر شده ولی اولی ی خورده بزرگ و ناخواناست..

آره میشه گفت به خاطر همینا

خواهش می شود....اون رو نمی دونم چیکار کنم...حودش بزرگه کلا

نگین سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام
بیتا سخت گیری نکن واسشون
من این ترم ۹ واحد ریاضی دارم اونم با یه استاد که روش تدریسش افتضاحه

واقعا و رسما کچل شدم رفت
انقدرم سخت گیره که با گریه میریم سر کلاسش
آموزش هم میگه استاد ریاضی کم داریم باید باهاش تا پایان ترم بگذرونید تا ترم بعد...

اینارو گفتم که بدونی وقتی شاگردات میان میگن ترم بعدم ارائه بدی یعنی خیلی خوبی پس بذار از استاد خوبشون بهره ببرن. نه مثل ما که روزی هزار بار داریم استادمونو میکشیم و زنده میکنیم ولی نمیدونم چرا با این همه ... هنوزم عمرش به دنیاست

سلام بر نگین خانوم گل

چشم...منم سعی می کنم بدجنس نباشم باور کن راست می گم....اما می دونی بعضی بچه ها رسماً سو استفاده می کنن...اینجاست که دچار یه حس بد می شی

همین جا قول می دم اذیت نکنم بچه ها رو

ممنونم امیدوارم همین طور باشه...شما هم این ترم رو تحمل کنین...ترم بعد یه استاد خوب واسه درس بعدی میاد حتماً.....موفق باشی دوست خوبم بسی

مقداد سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ب.ظ

هر سری ی عکسو ورمیداری ازینجا، نه؟!
ولی این بی دریغانه ش خیلی باحاله

گفتم اون قسمت بالایی نباشه بهتره

آره بنده خدا....این یه آقایی هست که خیلی مودبه سنش هم زیاده به نسبت...اما خیلی محترمه...سر تموم کلاسها اومده...رسماً باید بگم خود شیرینه می دونین الان که فکر میکنم می فهمم چرا استادهای خودمون به اون بچه هایی که مدام می رفتن سوال می پرسیدن یه نگاه دیگه داشتن...چون خدا وکیلی موقع نمره دادن هم همون قیافه ها یادت میاد

نگین سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

اون دومی منو یاد خودم انداخت
واسه میان ترم هفته ی پیش همین متشکرم رو پایین برگه نوشتم بعدش که استاد دیدش خیلی خندید
اما شخصا اهل نامه نوشتن نیستم اینم واه خنده نوشتم چون نمره م خوب شده بود( بدون ارفاغ استاد)
میگفت اینم یه راه نمره گرفتن

جدی؟ پس شما هم از این کارهای جالب انجام می دیواسه منم جالب و خنده دار بود

ای ول...خیلی خوبه پس

مقداد سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ

وقتی دانشجوها استادو اذیت میکنن استادم باید اونارو اذیت کنه دیگه، مگه غیر اینه؟

چی بگم والا بعضی وقت ها خیلی اذیت می شم خدا وکیلی...اما خب دلم نمی یاد اذیتشون کنم آخه گناه دارن

مقداد سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ

به نظر من طول ترم اگه اذیتشون کنی بهتره تا آخر ترم، آخر ترم اگه مشروط شن کلی ضدحال میخورن

چشم؛ طول ترم اگه بچه های خوبی باشن اصلاً اذیت نمی شن
ممنونم

شاد و پیروز باشید

یک جهان سومی سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ

خیلی حس خوبی میده به آدم بعضی از این حرفا.

موفق باشی

سلام

آری؛ موافقم با حرفتون استاد گرامی

ممنونم شما بیشترتر

یه ضعیفه سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ

می خواستم بیام بگم حالا بیتا شده شبیه آرش برگه های امتحانی بچه هاشو نشون می ده دیدم خوده آرشم اینجاس
خداییش کلی بهتون خوش می گذره ها
خدا کنه همیشه همین طور باشه و کلی بهتون خوش بگذره
موفق باشید استادای عزیز
یا علی

سلام ساره جان

خوش نمی گذره باور کن؛ بعضی وقتها خیلی اذیت کننده هستش


ممنونم بسی زیاد..برات کلی آرزوی خوشبختی دارم دوست گلم


شاد و پیروز باشی همیشه

نگین سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ

مرسی که قول دادی

کاش این استاد ما هم سرش به سنگ بخوره و ...

کاش بخوره که یه هفته نیاد سر کلاس
میدونستی اولین باره دارم شت سر استادم بدوبیراه میگم؟؟
از بس که مذخرف درس میده..

خواهش می شه

اینجوری نگو عزیزم....باور کن شاید اونم یه دلایلی داره واسه کارش....درسته خیلی غیر منطقیه اما اینجوری گفتن خوب نیست هیچ وقت


شاد و پیروز باشی

نسا سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:07 ب.ظ http://www.sokot9006.blogfa.com

درودبربیتای عزیزم.
از نظرمن بایدسخت گیربود!
هرچقدر که به دانشجو رو بدی ،سری پسرخاله میشن و ...
پستت من رو یاد دورانی انداخت که واقعأ واسم شیرین بود!
تدریس دنیای خودشوداره،چیزی که هیچ جای دیگه نمی تونی پیداش کنی،،،

درود بر نسا عزیز

قبول دارم...اما خب گاهی از رفتارت سو استفاده می کنن و اونجاست که خیلی ناراحت می شی

ای ول...خوشحالم که یاد یه دوران شیرین افتادی....مطمئنم شما هم کلی استاد خوبی بودی

ممنونم بسی...شاد و پیروز باشی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ب.ظ

چرا اسم نداره اونوقت؟

فری سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ب.ظ

فقط یه درصد فکر کن که اون نفر اولی راست گفته باشه و فقط یه درصد احتمال بده که بیاد و اینجا رو ببینه. مسخره کردن کار خوبی نیست، حتی اگه ناخودآگاه و ناآگاهانه باشه.
مخصوصا که الان که نظرات رو خوندم داری میگی سنش هم زیاده و محترمه!
می دونم که بچه خوبی هستی، اما بدجنس و بد شدن، کم کم پیش میاد. همه باید مراقب خودمون باشیم.
موفق باشی


راستی نگین خانم ارفاق نه ارفاغ!!!!

سلام دوست گلم


می دونم کارم درست نبود زیاد.....واسه همینم تموم نشونی ها رو پاک کردم...هر چند احتمالش کمه اینطور بشه....این آقاهه یکی دیگه ست منظورم پایینی بود

می دونی از نوع نوشتنش و اضافه کردن دوباره اون بخش مریضی میشه فهمید که احتمال درست بودنش کمه...

چشم واسه نظر محترمت این عکس رو برمیدارم....ممنونم دوست گلم


شاد باشی و پیروز

سالی جون سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام بیتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتییییییییییی خوبی؟
ای بابا چی کارشون داری بذار با استاد کوچولو حال کنن دیگه!!!!!!!!!!!!!
دوست دارم یلداتم مبارک نفسم

سلام بر دوست گلم

ممنونم خوبی عزیزم؟ ای بابا منم دارم خیلی باهشون کنار میام...یه امتحان دادن به قول خودشون تاریخی


ممنونم عزیزم خیلی خیلی زیاد

شب چله(چله به خاطر حرف یکی از دوستان هستش که معتقده چله درسته) تو هم مبارک ترعزیزم

مهدی چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ق.ظ

با سلام .
وبلاگتونو خوندم.بسیار زیبا بود.به ذوق و قریحه خوبی که دارین آفرین میگم و امیدوارم باز هم ما رو از نوشته هاتون بهره مند کنین .
متاسفانه من به سبب مشغله فراوونم از وبلاگ نویسی عاجزم ؛ بنابراین اگر خواستید با پاسختون شادم کنین ، لطفا به نشونی زیر بهم ایمیل بزنین و در ضمن محبت کنین و آدرس وبلاگتون رو هم تو ایمیل لینک کنین تا همیشه بهتون سر بزنم .
هر روزتون آفتابی و هر شبتون مهتابی باشه.
یلدا مبارک

خدا نگهدار

مهدی رامشینی
آدرس ایمیل:
ramsheeny@hotmail.com

سلام

ممنونم .....

والا نوشته من که بهره مندی نداره که....فقط یه سری از اتفاقات روز مره ست....

پاسخ رو اینجا نوشتم..بازم ممنون که سر زدین به اینجا,بر شما هم بسی مبارک

شاد باشید و پیروز

مریم چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ق.ظ http://maryami.blogfa.com

کاش همه استادها اینقدر خوب باشن
البته اگر این موهبت خدا نصیبم بشه که بتونم دانشم رو به کسایی انتقال بدم و استاد بشم حتما حتما مهربون میشم و سعی میکنم رابطه خوبی با دانشجو ها پیدا کنم
خیلی خوبه همون متشکرمی که زیر برگه براتون نوشتن قابل تبریکه

سلام

امیدوارم شما هم یه روز توی رشته ای که دوسش دارین تدریس کنید خیلی عالیه هدفت....

ممنونم....شاد باشی و پیروز

نگین چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

من همین جا از جامعه ی بزرگ اساتید ایران عذر خواهی میکنم

مظلوم گیر میارین عذر خواهی کنه دیگه

مرسی فری ==== ارفاق ( یادم میمونه)

نگین جان معذرت دیگه چرا

شوخی کردم بابا...ما هم خودمون بعضی وقتا همین شکلی بودیم

ممنونم بازم بسی دوست خوبم....

منم از فری تشکر می کنم پس

شاد باشی و پیروز

ستوده چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:01 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

سلام بیتا جان .
یلدات مبارک .
میگم تا میتونی بهشون سخت بگیر .
شوخی بود .
بابا بذار پاس کنن برن ما که اگر نذاریم برن باز بیخ ریش خودمون هستن پس همون بهتر که زودتر رها بشیم

سلام بر خانم معلم گل

ممنونم....بر شما مبارک تر

چشم سعی میشه حداکثر مهربونی ممکن رو به خرج بدم

ممنون...شاد و پیروز باشید

فری چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:08 ب.ظ

نگین عزیزم یه کلاس املا برو دختر گلم، مزخرف نه مذخرف!!!

بلی بلی

مقداد پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ب.ظ

چه بزن بزنیه اینجا! من اگه کامنت بدم فری منو نمیزنه؟!

سلام

گفتگوی مسالمت آمیزه

ویکی... شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

سلام خانوم معلم...!
اینجا دوست داشتم برا منم یه تشکر ویژه میزدی ...
بابا یادت رفته هربار اینجا به زور چکش هم که شده میگفتم با بچه ها راه بیا...
پس ما این وسط حکم هویجم نداشتیم.؟!

کاش منم استاد بودم یه کاری میکردم به خدا که تو کتابا بنویسن..
مثلا تو تاریخ طبری...!یا اگه جا نشد تو جغرافی

سلام

بله بله چشم حتماً یه تشکر بس ویژه....

میدونم چی کار می کردین بنده خداها رو

شاد باشید و پیروز

سالی جون دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام به بیتی خودم
کجایی نیستی؟ کم پیدا شدی ها؟
نکنه پریدی و به ما چیزی نگفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از درسا چه ذخبر استاد؟
دوست دارم بسسسسسسسسسسسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

سلام بر دوست عزیزم

خوبی؟خوشی؟همه چی آرومه؟

هستم اما کمتر یه کوچولو بپرم؟کجا؟چرا؟

داره تموم می شه دیگه به سلامتی


ممنونم من بسی تر تر

شاد و پیروز باشی

فری دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ

بابا من کی بزن بزن راه انداختم؟ من که گفتم عزیزم، دختر گلم. اصلا من دیگه قهرم!

سلام بر فری عزیز

ای بابا، شوخی کردن بچه ها...قهر چرا اونوقت؟

شاد باشی و پیروز دوست خوبم

مقداد سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ق.ظ

فری خانم، من کلا گفتم. میخوام کامنت بدم ولی میترسم منو بزنی

اینجا همه با هم دوستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد