تموم شد

سلام


باید بگم که بالاخره من دفاع کردم و دارم فارغ التحصیل می شم


اینم عکسی که امروز توی آتلیه گرفتم---->(سیب زمینیه فارغ التحصیل شده)




اینم یه فایل صوتی در مورد فارغ التحصیل شدن....من دوسش دارم


دانلود

نظرات 18 + ارسال نظر
ایلیا جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ

به نام خدا
سلام

این موفقیت چشمگیر رو به شما و خانوادتون تبریک میگم
امیدوارم پلی باشه برای موفقیتهای بیشتر بعدی
انشاالله

سلام

ممنونم بسی زیاد...امیدوارم شما هم موفق باشین خیلی بیشترتر

محمد یاری جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ب.ظ http://blackamoor.blogsky.com/

خیلی باحال بود
خندیدیما
خیلی لهجت شبیه لهجه مازندرانی بود ، البته با پلیر با صدای واقعی گوش کردم
دمتون گرم

سلام

ممنونم...اما این که صحبت های من نبود که

یک جهان سومی جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ب.ظ http://jahan3vomi.blogsky.com

تبریـــــــــــــــــــــک میگم.
ایشالله موفقیت های بزرگتر..

خیلی تبریک ....

سلام استاد

ممنونم بسی زیاد

امیدوارم همیشه موفق باشید

سالی جون شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ق.ظ

دفاع کردی؟؟؟؟......
بی خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا میومدیم یه شیرینی میخوردیم چی میشد

سلام عزیزم

ببخش بسی شرمندم

گفتم اذیت می شی کار داری

شیرینی محفوظه...در اولین فرصت شیرینی هم میدم هر چی تو بگی

مانی شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.maanii.blogfa.com

سلام
یه بنده خدایی وبلاگ شما رو خونده بود میگفت ما خیلی شبیه هم مینویسیم.
من الان دم دفاعمه بعد دفاع دوباره برمیگردم.
راستی فارغالتحصیلتونم مبارک

سلام

نمی دونم والا

ممنون، موفق باشید

یه ضعیفه شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ

وای عالی
تبریک می گم عزیزم ..
خانوم مهندس مبارکه
خانوم دکتر آینده پس کو این شیرینی تر
خانوم دکتر آینده شیرینی فارغ التحصیلی بیتا خوشکله خوردن داره هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
موفقیت روز افزونت رو در همه ی عرصه های زندگیت خواستارم
بوس ناز گل خانوم
خوشحالم که دغدغه های فعل الحالت کمتر شده و به خوبی گذشته

سلام به ساره خانوم گل

ممنونم عزیزم...لطف داری خیلی زیاد

مرسی بسی شرمنده شدم دیگه خب

شاد باشی همیشه

فری شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ب.ظ

مبارک باشه.
انشالا موفقیت های بعدی

سلام

ممنونم دوست خوبم

موفق باشی

ویکی... شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

سلام خانوم معلم...
واقعا از ته دل بت تبریک میگم...
خدا کنه از اون معلم خوبا که هستی ابته بمونی و سه هزار میلیارد سال تدریس کنی ...

بیشتر از همه خوش بحالت بابت اینکه تموم کردی درستو...
من که دیگه به عجز رسیدم پای این غلطی که کردم.

خوش باشی

سلام

ممنونم

سه هزار میلیارد سال!!!خیلی زیاده چندتا صفر داره؟

ممنونم...شما هم یکم صبر کنین..حتماً تموم میشه

شاد و پیروز باشید

مریم شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ب.ظ http://maryami.blogfa.com

تبریک میگم ایشالله موفقیت ها و مدارج بالاتر

سلام

ممنونم خیلی زیاد...شما هم همینطور

لیدوما یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ق.ظ http://azda.mihanblog.com

ای جون واسه این سیب زمینی...چه گوگوله
سلام
تبریک می گم ...ایشالا دکترا و بعدشم اینجا ما عکس یه سیب زمینی رو که لباس عروس تنشه ببینیم!

سلام

ممنونم دوست خوبم

ای بابا..این حرفا چیه مادر

شاد باشی و پیروز

مقداد یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ

بهت تبریک میگم خانم مهندس ایشالا بری واسه مراحل بالاتر و خودتو واسه جام جهانی آماده کنی

سلام

مرسی ممنونم...حالا شاید تو مرحله حذفی گذاشتنمون کنار

شاد باشید و پیروز

مقداد دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ

منم اینجا کامنت دادما!

بلی بلی ممنونم...ببخشید نبودم

نگین جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ

مبارکههههههههههههههههههه

بزنین دست قشنگرو

آفرین به تو بچه ی درس خون

نمره تو نمیگی؟

سلام بر نگین خانم گل

ممنونم بسی زیاد

نمره م 19.5 شد

بازم مرسی...شاد باشی و پیروز

نسا جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:40 ب.ظ

سلاممممممممممممممممممم!!!
تبریک می گم!

آرزوی موفقیتت رو در تمام زمینه ها دارم....

سلام دوست خوبم

مرسی بسی خیلی زیاد

شما هم همیشه و همه جا شاد باشی و پر از موفقیت

مسعود گل محمدی سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ

سلام
تبریک بهترین شادباش برای موفقیت است .
بهروزیت مدام همیشه با لبخند .
موفقیتت را از پروردگار میخواهم تا بتوانی با روح بزرگت شادی بخش لحظه های سرد دیگران باشی .
هیچوقت پروردگار را فراموش نکن .
سلامت و موفق باشی .

سلام

ممنونم خیلی زیاد لطف دارید

شاد و پیروز باشید

مقداد جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ق.ظ

پس چی شدی؟ نکنه از خوشحالی ترکیدی!

سلام

کارهای فارغ التحصیلی خودش خیلی سخته

ایلیا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ب.ظ

به نام خدا

سلام

اول باید بگم که مدیر وبلاگ مختار هستن که این نظر رو تائید کنن
یا فقط خودشون بخونن ...

در عجبم!

انگار هنوز یاد نگرفتیم با یه خانوم چطور صحبت کنیم
اونهم خانومی که هیچ نسبتی با ما نداره
به جز اینکه فقط اتفاقات روزمرشو با ما تقسیم میکنه

به خودمون اجازه میدیم با اسم کوچیک صداش بزنیم!
حرفهای نامربوط....
شوخی!

به امید اینکه حد خودمون رو بدونیم

سلام

ممنونم خیلی زیاد تایید کردم چون کاملاً موافقم با شما....

به امید اون روز

شاد باشید و پیروز

ویکی... شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

سلام خانوم معلم.خوبی؟!
من که هیچی هنوز دارم تو جاده ها میدوم که یه لقمه نمره ردیف کنم مشروط نشم.
شما که خودت دیگه منبع نمره ای دیگه چرا آپ نمیکنی؟
دیگ به دیگ شدیم همه ها..!
ببخشید بخدا خیلی دلم میخواد بنویسم اما انقدر بدم الان که بودنم چهره قدیممو داره خراب میکنه.از نظر نوشته ها میگما...!

شما اما باش

سلام

نه مشروط نمی شید ،نگران نباشید...

این روزها همه اینجوری هستن نمی دونم چرا؟

امیدوارم همه چی خوب باشه

شاد باشید و پیروز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد