دلتنگی

دلتنگی مثل یه جای شکستگی روی شیشه عینک می مونه...هر جا نگاه می کنی می بینیش

ادامه مطلب ...

شلخته ناک

سلام


تا زمانی که زیر تخت آدم جایی وجود داشته باشه،امید داری واسه تمیز شدن اتاقت،اما امان از اون روزی که دیگه زیر تختت هم پر بشه و دیگه جایی نمونه واسه وسایلت

خدایا شکرت

روی عیب هام پرده می اندازی؛

بعد با من جوری رفتار می کنی،

انگار خودت هم نمی بینی پشت پرده چه خبره

ادامه مطلب ...

جالبه

سلام


خیلی جالبه که نحوه برخورد آدم ها با شما 120% رابطه داره با نحوه پوششتون البته این فقط تو جامعه ما نیست و یه اصل کلیه...همه اون داستان "آستین نو .... بخور پلو" رو می دونیم...


امروز خیلی خیلی واقعی تر اینو فهمیدم اما...البته واسه من آستینم پلو نخورد فکرش رو بکنید کافیه مثلاً یه خورده خاص تر لباس بپوشید اونوقت همه براتون احترام کذایی(خیلی کذایی) می ذارن این نوع رفتارمون باعث خیلی زشتی ها می شه تو جامعه...باور کنیم


دو تا از نقاشی های قدیمی رو که واسه یکی از دوستان فرستاده بودم پیدا کردم دوباره...خودم خیلی دوسشون دارم...شما هم ببینینشون


ادامه مطلب ...