خدایا شکرت

روی عیب هام پرده می اندازی؛

بعد با من جوری رفتار می کنی،

انگار خودت هم نمی بینی پشت پرده چه خبره

نظرات 7 + ارسال نظر
itدوستان دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ http://it-2020.mihanblog.com

سلام دوستم
دیروز تاریخ است . فردا راز است . امروز یک هدیه است . دالایی لاما
آپم؛؛؛؛؛؛؛؛؛
خوشحال میشم نظر بدی
ممنون

سلام

ممنونم متن قشنگی بود
چشم حتماً سر می زنم

مقداد دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ب.ظ

به این میگن دستهای پشت پرده

اما دست های خیلی مهربونی هستن

ایلیا دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ

به نام خدا

سلام

آهنگ و عکس زیبا آدمو وادار میکنه که نظرتو بگی ....

همیشه از این خاصیت خدا سوء استفاده کردم و باز هم به گناهام ادامه دادم ...
نمیدونم شاید به خاطر این باشه که از خودم به من نزدیکتره
امیدوارم اون روز که پرده ها میافتن ... من سرم پایین نباشه

ممنون بابت متن و عکس بسیار زیبا

سلام

ممنونم لطف دارید بسی

منم امیدوارم شرمنده نباشم....

خواهش می شود

شاد و پیروز باشید

نگین سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ق.ظ

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
هیچ وقت از خدا کمتر ازین رو انتظار نداشته باش بیتا جان
.
.
.
.
.

سلام

موافقم و ممنونم نگین عزیز

شاد و پیروز باشی

یه ضعیفه سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ق.ظ http://zaiiife.blogsky.com/

سلام
خوبی عزیزم ؟
دقیقا همون طوره ..
قربون خدا و الطافش برم
چه عکسی بود بیتا
من عاشق بچه هام ..چه ژثی بابا

سلام به ساره خانم گل

ممنونم...خوبی شما؟

آری..مهربونی هاش توصیف نشدنیه

آره می بینی چه توانایی هایی دارن این بچه ها؟

شاد و پیروز باشی

سالی جون سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ

و دوستت دارم خدایا چرا که مطمئنم که میبینی ولی آنقدر بزرگو رئوفی که به رویم نمی آوری و میگویی بخشیدمت
و ای کاش من قدر بخششت را بدانم و دوباره سراغ خطاهایم نروم
و باز هم دوستت دارم خداوند به توان بی نهایت
بابت مطلب قشنگت مرسی بیتییییییییی گلم

سلام به سالی عزیزم

خوبی؟
به به...چه قشنگ نوشنی شما....ممنونم بسی زیاد
خواهش می شه عزیزم

شاد و پیروز باشی

مسعود گل محمدی جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ http://http//www.arshkebriya. blogfa.com

اسرار ازل را نه تو دانی و نه من
حل این معما نه تو دانی و نه من

هست در پی پرده گفتگوی من و تو
چون پرده در افتد نه تو مانی و نه من

سلام
ستار اوست که پنهان می کند زشتیهای بنده را و البته غصه دار زمینهاست که زشتی می کنند او می بیندو در نهان پرده داری می کند چه مهربان افریدگاریست که ابروداری می کند .

سلام

ممنونم واقعاً همینطوره خیلی زیبا بود...لطف کردین خیلی زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد