شلخته ناک

سلام


تا زمانی که زیر تخت آدم جایی وجود داشته باشه،امید داری واسه تمیز شدن اتاقت،اما امان از اون روزی که دیگه زیر تختت هم پر بشه و دیگه جایی نمونه واسه وسایلت

نظرات 13 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.mehdi7592.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی دارین.لطفا به وبلاگ ما هم سر بزنین و بهم امتیاز بدین

سلام

ممنون...چشم میام

یه ضعیفه چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ http://zaiiife.blogsky.com/


چی بگم !

سلام ساره جان

هیچی دیگه...من شرمندم

شاد باشی و پیروز

نگین چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ

مرگم اینه که اتاقم نامرتب باشه... روزانه نیم ساعت وقتمو بابت همین اتاق از دست میدم...

من نامرتب نبستما... تا .قتی که یه بادیگارد به نام " آجی ِگرام " دارم باید تا میتونم وقت صرف کنم!

زیر تخت ِ من که همش کتابای دبیرستان و دانشگاهه... ( اونایی که دیگه استفاده نمیکنم رو میگم) + وسایل ورزشی

سلام نگین جان

ای بابا،پس همدردیم کاغذهای منم دارن منفجر می شن دیگه

به امید روزی که همه اتاقها خودشون مرتب بشن

شاد و پیروز باشی

نونوچه چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:36 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

هه!!! بزارشون روی تخت بیتا جونمممم!!! خودت هم برو پشت در بخواب!!!

سلام دوست خوبم

چشم اینم فکر خوبیه

شاد باشی و پیروز

site02 چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ب.ظ http://www.site02.ze.cx

3006510651گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site02.ze.cx

سلام

ممنون

مقداد چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ب.ظ

واو، چقدر شلخته ناک!

سلام

دیگه چه میشه کرد

شاد و پیروز باشید

ویکی... چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

e...!
نه بابا...خانوم معلما هم این جورین؟!
ببین میخوای یه کاری کن...یا زودتر بگو خانوم معلم نیستی یا بگو ...نمیدونم.

آخه میدونی آدم در مورد آدمای فرهنگی همیشه فرهنگی فکر میکنه.یه نفر وقتی فرهنگیه آدم همه چی رو درباره ش یه جور دیگه میبینه..
شمام که دیگه با این سبقه‌ی طویلی که در تدریس دارین..@
خانوم معلم شما الگوی مایی...بدو برو جمع و جورش کن...!

سلام

باور کنین هر کاری می کنم تمیز نمی شه اصلاً...فکر کنم تقصیر من نیست دیگه...خودشون نمی رن سرجای خودشون

ممنونم...چشم سعی می کنم

شاد و پیروز باشید

سالی جون پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ

سلا بیتیییییییییی من
چطوری؟
اون زمانی که با من هم اتاقی بودی زیر تخت منم پر میکردی و همیشه وسایلای تو بود که تو اتاق پخش بود
امان از الان که دیگه تنهایی و کسیم نیس بهت بگه شلخته
بی خیال زندگی کن تو که خوبی منو ببینی چی میگی
صبح تا شبرو تخته شب تا صبح رو زمین
زندگی کن بیتتتتتتتتتتتتتتی جونم زندگی هر جور راحتی

سلام بر دوست خیلی گلم

ممنونم...خوبی شما؟

آره والا...یادمه...الانم خیلی بدتر شدم
بلی بلی

ممنونم عزیزم....چشم اما خب گاهی وقتا دیگه آدم جا نمی شه تو اتاق

شاد باشی و پیروز

یه ضعیفه پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ http://zaiiife.blogsky.com/

بیتا باید دو نفری یه فکری واسه زیر تخت بکنیم ..این طوری نمیشه
تو که مکانیک می خونی پس مدریت ت صفره
منم که هیچی کلا رشته م تو پوله
البته می تونی از جهان سومی هم کمک بگیری اون مدیریتش خیلی خوبه
هه هه هه
بیتا بذار اون موقع که بچه دار شدی خودم واسه بچه ت تعریف می کنم ..می گم خاله تو نگران نباش و اصلا به حرف مامانت گوش نده ..چون مامانت خودش اتاقش رو بهرا نبوده

سلام ساره جان

بلی بلی....فکر خوبیه آقا ما یه دو واحدی مدیریت پاس کردیم

ای بابا....آقای جهان سومی که خودشون الان کلی درگیرن گمون کنم

نه دیگه....سعی می کنم هیچی واسش نخرم که دیگه لازم نباشه چیزی رو تمیز کنه شاید تا اون زمان همه چیز مجازی شد حتی

شاد و پیروز باشی

فری جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ http://fffery.blogsky.com/

پس خوبه که من تخت ندارم!

سلام دوست خوبم

بلی بلی...اینم یه راهه

مقداد یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ

من ایام امتحانات که میشه کتابا و جزوه هامو پخش زمین میکنم، اوایل خوبه ولی ی چند ساعت که بگذره خود به خود به همراه جزوه روی زمین حرکت میکنم تا میرسم به جلوی در اتاق ی وقت به خودم میام میبینم که در اتاق باز نمیشه یاد این ماشینای تایپ قدیمی میفتم، به آخر که میرسه با دست میاریش اول سطر بعدو تایپ میکنی

سلام

پس شما هم به درد من مبتلا هستین پس

نسا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ق.ظ http://sokot9006.blogfa.com

,واقعا....
وای من که کفرم بالا میاد...
همیشه باید از زیر تختم کلی کتاب و برگه و دفتر و.....
بیرون بیارم...
احساس تو می فهمم...

واقعاً خیلی اعصاب خرد کنه...اما دیگه کاری هم نمی شه کرد دیگه

خوده خودم چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ق.ظ

ماله من همیشه تمیزه!
آخه وسایلای دیگم جلوش یه سد درس میکنن!

جدییی؟ خیلی خوبه پس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد