روزمره

سلام


زمان خیلی زود می گذره،خیلی زود،الان که فکر می کنم باورم نمی شه اینقد بزرگ شدم


بالاخره من هم از گوشی های تلق تولقی دل کندم و رفتم سراغ یه گوشی لمسی!هر چند اولش از پیامک زدن می ترسیدم اما الان دیگه می بینم این روش بهتره هر چند شارژ این گوشی ها زود تموم میشه و چاق هم هستن اما خب مزایایی دارن،فعلا که راضی هستم ازش


ترم پیش خیلی با بچه ها راه اومدم!احساس می کنم همه دانشچوها منو یه گلابی می بینن اما خب نمیشه کاریش کرد شاید یه گلابی هستم واقعا

موقع امتحان همیشه اذیتم می کنن،خیلی تقلب می کنن،تموم جزوه ها رو جمع می کنم اما بازم...

تدریس سخته قبول دارم،اما بعضی صحنه های شیرینی هم داره،اینکه آدم احساس کنه دوستش دارن خیلی خوبه اینو می تونم از نگاه های خیلی هاشون بخونم،جداً از این نظر خوشحالم هر چند تصمیم دارم این ترم چند نفر رو بندازم

چرند و پرند!

سلام


حس بد سرماخوردگی،حس خیلی بده سرما خوردگی


امشب پینی سیلین زدم دیدم فایده نداره قرص و دارو،آقا یه پیشنهاد آمپول رو حتماً با لیدوکائین بزنید خیلی خوبه،درد نداره دیگه اصلاً


خب بعد یه مدت اینجا می نویسم،ذهنی مشوش داشتیم بسی

مثلاً قرص خوردم  11 خوابیدم بعد الان بیدار شدم می بینم نمی تونم نفس بکشم،تو خواب احساس کردم مردم یهویی بعد بیدار شدم با موبایل ف.ی.س ب.و.ک چک کردم یکم angry bird بازی کردم دیدم فایده نداره خوابم نمی بره دیگه(فکر کنم چون نفس نمی تونم بکشم) با چراغ خاموش اومدم پای لپ تاب همیشه hibernate زودتر راه میفته اینجوری اما خب وسط راه یهو دیدم یه چی زیر پام خرد شد!بله گل سر دوست داشتنیم در این راه شهید شد

اومدیم یه سر به وبلاگ عزیز سیب زمینی وارمون بزنیم!

دارم فکر می کنم 2 روز دیگه وارد 26 سالگی می شم!چی کار کردم تا حالا؟فکر کنم می شد خیلی بهتر باشه اما نشده 

امروز سرکلاس به قیافه بچه ها که نگاه کردم یه جوری شدم!خب مثلا به اینا درس می دی که چی؟امروز حالم زیاد خوب نبود خودشون فهمیدن و بچه های شیطونشون کاری نکردن!

این ترم با پاورپوینت درس می دم و می خواستم بدجنسی کنم بهشون فایل رو ندم اما نشد دیگه دیدم درسته اذیتم کردن اما گناه دارن بازم

اما خب همینکه هر کدوم از بچه های ترم پیش می بینم کلی خوشحال می شه،خوشحالم...

ف.ی.س ب.و.ک تایم لاینی رو دوست ندارم!زشته،اما خب وقتی اون کنار میشه قدیم الایام رو دید خوبه!دیدم چقد فرق کردم از چند سال پیش...

کلاً فکر کنم دچار دغدغه های ورود به 26 سالگی شدم این روزا!خدا به خیر بگذرونه