روزگار مجازی

سلام به همه


بازم بعد یه مدت دارم مینویسم؛نمیدونم چرا اینجوری شده آیا؟



خب این ترم هم تموم شد دیگه،امتحان هم از بچه ها گرفتم، یکی از دانشجوها که خیلی دوسش داشتم تا آخر جلسه نشسته بود و کل جزوه رو فکر کنم واسم نوشته،بهش میگم برگه رو بده دیگه شما 20 هستی بازم بلند نمیشد،اما چند نفر هم بودن که ده دقیقه ای برگه رو دادن

کم کم دارم به تدریس علاقه مند می شم و باید بگم توی این یه سال روابط اجتماعی من خیلی بهتر شده و بسی اعتماد به نفس پیدا کردم




باید بگم منم اگه برام یه نامه بیاد خیلی خوشحال میشم. واقعا همه چی تغییر کرده ها


نظرات 9 + ارسال نظر
بانوی اُردی بهشت سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ق.ظ

سلام استاد

میگم استناد.. چه عجب گذرت خورد به این سیب زمینی ِ خسته!
طفلک داشت فراموش میشد کم کم!

سلام نگین جان

ای بابا سیب زمینی دیگه بزرگ شده می تونه خودش مراقبت کنه از خودش، شایدم چیپس شده باشه نمی دونم والا

فری سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ق.ظ http://fffery.blogsky.com/

حالا ما شدیم unread email!

سلام بر دوست گلم

ای بابا این چه حرفیه؟! شما که از نوع نامه سفارشی هستی

جداً از اینکه می بینم همیشه بهم سر میزنی خیلی خیلی خوشحالم و بسی ازت ممنونم

سالی جون سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:02 ب.ظ

سلام خانوم معلم افرین بر تو انشالا روز به روز پیشرفت میکنی و دیگه میشی یه استاد نمونه....
دلت تنگ نشده برا کلاسات؟
انشالا دوباره مهر یه سری دانشجو تازه داری و دوباره حال میکنی...
کاش واقعا نامه جای خودشو به پیامک و ایمیل نمی داد چه فازی میداد وقتی پستچی میومدو میگفت نامه داری....اوه ه ه ه....ولی گذر زمانه باید قبولش کرد دیگه......بیا حالا من و تو به هم یه نامه بدیم ها نظرت چیه؟

سلام به دوست گلم

نه هنوز بابا! دل تنگ نشدم

عالیههههه اما فکر کنم اگه پیاده خودم نامه رو بیارم خونتون زودترتر برسه

یه ضعیفه چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ http://zaefeh.blogsky.com/

سلام به آبجب نازنین خودم
خیلی بلاگت سر می زدم ولی نبودی و ما رو قابل نمی دونستی که پست بذاری
کجایی بیتای من ..کجایی تو ؟
دلم خیلی برات تنگ شده بود
قربونت برم ..
منم خیلی دوست دارم برام یه نامه بیاد
بیتا از اون چه خبر ؟ از همون ؟ روبراه شده قضیه ؟
قربونت برم الهی
خیلی دلم برات تنگ شده بود
خوشحالم که باز اومدی

سلام به ساره خانم گل

هستم همین دور و برا

آری بسی خوبه اصلاً آدم یه حس خوب داره

ممنونم بسی زیاد

مقداد پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:28 ب.ظ http://northman.blogsky.com

سلام عرض شد
بالاخره گذرت به اینورا خوردا فک کنم این سیب زمینیه کپک زدا

سلام

موافقم شایدم جوانه زده و سبز شده باشه

محدثه**al جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام خانومی

چقد خوب که کارتو دوس داری


میگم اون ده دقیقه ایه ننوشته بود چیزی آیا؟

سلام محدثه جان

ممنونم، آره یه چندتا کلمه نوشته بود

فری سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ب.ظ http://fffery.blogsky.com/

کپکو خوب اومد. نوشته های ما هم اینجا تا وقت تایید کپک می زنه. همه عاشقا این طوری می شن؟!

سلام دوست خوبم

عجببب

نه دیگه درسته سیب زمینی کپک زده اما خب نظرات همیشه تازه می مونن

ممنونم بسی زیاد

مقداد چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ http://northman.blogsky.com

چه خبرا؟! تابستون که خلوت تری بیشتر بیا اینوری

سلام

سلامتی چشم ممنونم

رندخرابات سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام رفیق قدیمی ..چطوری؟
ایام به کامه!
مگه استاد شدی تو...
بابا ایول!
خوش بگذره...

سلام دوست خوبم

استاد کوچک؛نمی شه گفت استاد، میشه گفت نیمچه استاد
ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد