بازگشت!

سلام به همگی


بعد دو ماه و اندی دوباره سلام


امیدوارم تابستون خوبی داشته باشین همگی؛ من که تابستون خوبی داشتم بیشترش به درس خوندن گذشت! جمعه امتحان نظام مهندسی دارم،برام دعا کنین؛قبول بشم


یه ماه و نیم کلاس های آمادگی آزمون رو شرکت کردم به پیشنهاد دوستم،اما خب به نظرم الکی بود کلاسها؛ اما دیگه پول داده بودم باید می رفتم


الان دیگه فول فولم؛ مغزم رو گرفتم اطلاعات بیرون نریزه یه موقع


چندوقت پیش یه مقاله داده بودم واسه زاهدان!!! که پذیرفته شده بود،(همین جوری داشتم توی راهرو دانشکده راه می رفتم که اطلاعیه رو دیدم و چکیده فرستادم)


حالا اصلاً حس رفتن هم نداشتم وقتی به مسافت فکر می کردم، اما خداروشکر خانواده مهربونم همراهم شدن و همگی با هم یه سفر رفتیم زاهدان


مسیر راه خیلی کویری بود؛اما خب کویر هم زیبایی های خاص خودش رو داره؛آدم وقتی زندگی مردمان اون دیار مخصوصاً روستاها رو می بینه، خدا رو خیلی شکر می کنه


اما باید بگم با وجود اینکه استانشون محرومه،مجموعه دانشگاهی خوبی داشتن، به نظر من که سالن های کنفرانس و کلاسهاشون از فردوسی بهتر بود؛علاوه بر اون سه مجموعه دانشگاهی داشتن که مثلاً فنی رو از انسانی جدا کرده بودن؛در کل باید بگم تجربه خوبی بود، تازه خرید هم کردم اونجا نسبتاً قیمتها پایین تر بود


از برگشت هم یه سر رفتیم کرمان؛ ارگ بم بعد از زلزله تقریباً با خاک یکسان شده، همه جا در دست تعمیر بود و نمی شد به قسمت اصلی وارد شد، شهر کرمان هم جاذبه های خاص خودش رو داشت، مثلاً باغ شاهزاده که نزدیک کرمانه دقیقاً توی دل کویر یه منطقه سرسبز و خوش آب و هواست، یا مقبره شیخ نعمت الله ولی که خیلی انسان با کراماتی بوده


امسال هم مثل پارسال یکم درس میدم به بچه ها، از پارسال تجربه پیدا کردم و دیگه نمی خوام اجازه بدم فکر کنن گلابی هستم

نظرات 7 + ارسال نظر
www.iranihagame.dde.ir سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام
وبلاگ پر محتوایی دارید.
به سایت ما سر بزنید.نظر بدهید. در نظر سنجی شرکت کنید. ما را در گوگل محبوب کنید. به مطالب امتیاز دهید و در انجمن تخصصی ما عضو شوید و اگر کاربر فعالی باشید می توانید مدیر بخش انجمن شوید.
باز هم به ما سر بزنید.
www.iranihagame.dde.ir

سلام

وبلاگ من کجاش پر محتواست آخه؟!!!

فری چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ق.ظ http://fffery.blogsky.com/

من عاشق کویرم. عاشق راه زاهدان. یه بار وقتی سوم دبیرستان بودم خانوادگی با پیکان! رفتیم تا چابهار. فکر کن ماشین بدون کولر! ولی بهترین مسافرت عمرم بود. محو درختای موز شده بودم. محو اون همه زیبایی. مردمای پاک. بازارهای قشنگ چابهار. پیچهای فوق العادش وقتی که از پشت پیچ ها، درختهای موز و دیگر درختهای جنوب سر در می اوردن...
خوش اومدی

سلام دوست گلم

آره کویر هم خیلی زیباست،پس خیلی سخت بوده اما بازم بستگی به زمان رفتن داره،خداروشکر الان دیگه ماشین ها کولر دارن

ممنونم بسی،تبریک می گم خانوم دکتر عزیز

راستی اومدی فردوسی یه قرار بذاریم ببینیم همدیگه رو،البته اگه اشکالی نداره بسی خوشحال می شم

قِرِلی چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام خوشکل خانوم
چه خوب که برگشتی
خوشحالم که خوب بوده همه چی تو این دو ماه
قربونت برم
همیشه آرزوی موفقیتت رو دارم عزیزم

سلام

این اسم جدیده آشنا نیست واسم

ممنونم؛شما هم همیشه موفق باشی

مقداد چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:47 ب.ظ http://northman.blogsky.com

سلام از ما
چه عجب اینورا آفتابی شدی! رفتی که رفتیا!!
باغ شازده ماهانو منم رفتم، جای بسیار قشنگیه، مردم کرمانم خیلی باصفان;)
بهشون نشون بده که گلابی نیستی و سیب زمینی هستی :)))

سلام

ببخشید نمی شد بیام خب

آره خیلی خوب بود باغش، دست شما درد نکنه دیگه!!!

سالی جون پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ

سلام بر بیتی عزیز میبینم که بعد یک غیبت صغری پیدایتان شد در فضای مجازی!!....
به به خوش امدید
حالتان خوب است که؟......
سوغاتی که فراموش نکردید...؟؟کردید؟نکردید خوب خدا رو شکر
میبینم که مهر اومده و باز کلاس رفتنا و گلابی شدنا اغاز شده و خاطره گفتنا و خندیدن ما........
موفق باشی عزیزم...

سلام بر دوست گل خودم

آره دیگه، یکم صغری خانم شدم

ممنونم،شما خوبین؟

ای بابا!سوغاتی شما کاملا محفوظه،تشریف بیارید خونمون خب

مرسی بسی عزیزم بسی موفق تر باشی

حامی پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.derakhtesib.persianblog.ir

سلام
موفق باشید
http://cbt.persianblog.ir
وب روانشمناسی من

مقداد جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ق.ظ http://northman.blogsky.com

اصلا دیگه پیدات نمیشه اینورا!!!!

اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد