بی اینترنتی!

سلامی چو بوی خوش آشنایی


خیلی وقته که سرنزدم به وبلاگم،البته اینترنتم هم چندروزی قطع بود بدجنس؛... بلاگ اسکای برای من کلی خاطر انگیزه،هرچند که ممکنه کمتر از قبل بیام و خبر بگیرم از اینجا!!!


نمی تونم کاری که دوست داشته باشم رو پیدا کنم! کارهای کارخونه ای برام سنگینن؛توانش رو ندارم؛کارهای شرکتی هم تقریباً بیگاری میکشن از آدم؛اگه بتونم یه مقدار توی تاسیسات جا بیفتم و یه شرکتی چیزی بزنم خیلی عالی میشه؛اما هنوز اول راهم


خداروشکر آزمون رو قبول شدم،اما نمیدونم چرا اونطوری که فکر می کردم خوشحالم نکرد

با 50% قبول بودیم اما من 80% زدم خیلی خوب بود،فکر نمی کردم اینجوری باشه

دارم روی  مقاله های دیگه کار می کنم،اینجوری آدم به بهونه مقاله ایرانگردی هم میرهمقاله نوشتن رو بسی دوست دارم،نمی دونم چرا قبلاً بهش فکر نمی کردمزبانم رو هم دارم قوی می کنم،این روزها درس هم می خونم

دانشجوهای این ترمم خیلی بچه های خوبی هستند؛اما دیگه درس دادن برام تکراری شده؛باید از مدیرگروه بخوام اگه خواست ترم دیگه این درسها رو با یه درسهای دیگه عوض کنه هر چند خداوکیلی توی این سه ترم جزوه ها اصلاً شبیه هم نبودن،یعنی یه کاری کردم که نتونن کپی بگیرن و بیان سرکلاس خط ببرن


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد