سوال؟!!!

سلام 


یه سوال: چرا اینقد هوا گرمه خب؟ گمون کنم سیب زمینی آب پز شدمخدا وکیلی خیلی گرمه یعنی فقط کافیه دو قدم پاتو از خونه بذاری بیرون اونوقته که دیگه.....


دیروز بعد از دو سال و اندی رفتم سینما!!! با دخترخاله  و خواهرم  فیلم  ورود آقایان ممنوع    رو دیدم....فیلم جالبی بود تقریباً...بازی پگاه آهنگرانی رو هم بسی دوست می دارم البته رامبد جوان هم کارگردان خیلی خلاقی می باشد!!!مهم ترین مسئله هم گروهی رفتن به سینما ست...حتماً فیلم های کمدی رو گروهی ببینید..بیشترتر خوش می گذره


داشتن یه خواهر دکتر!!!خیلی خوبه...حداقلش اینه که در نوشتن دارو خودکفایی....یه سری دارو رو که لازم داری می نویسی و آخرسر هم از مهر خواهرت سو استفاده می کنی


خدا رو شکر کنکور بازی تو خانوادمون تموم شد...یه مدت بود واسه خاطر همین جناب کنکور دچار حبس خانگی شده بودیم و هیچ دشت و دمنی رو نمی دیدیم 


راستی یه سوال دیگه:به نظرتون اگه کنکور رو حذف کنن احتمال تقلب و بند "پ" بیشترتر نمی شده آیا؟به نظر من که حتماً اینطوری می شه..........


نمی دونم چرا اینقد دوست دارم برم توی یه کارخونه کار کنم؟!!! یه چندتا کارخونه مکانیک می خواستن(محلشون داخل یه شهرک صنعتی بود) و من هم قرار شد برم و شرکت کنم تو مصاحبه شون اما در آخرین مرحله پدر گرامی مخالفت جدی خودشون رو اعلام کردن....یه گفتمان جدی هم انجام دادیم...اما اونا "بابا و بقیه خانواده" گفتن من به درد کارهای سخت نمی خورم 


شما اگه بودین تدریس و کارهای پشت میز نشینی رو انتخاب می کردین یا کارهای صنعتی رو آیا؟

این روزها

سلام


من این روزا یه حال دیگری دارم نمی دونم چم شده والا....اما تقریباً به صورت کاملاً مسخره وار دارم زندگی می کنم سرچ می کنم...کد می نویسم...دوباره سرچ..دوباره دوباره و دوباره....خب اینم شد زندگی؟!!! 


خدا کنه زودتر همه چی تموم شه خسته شدم دیگه


- دلم واسه خود بچگی هام تنگ شده...وقتی که حتی نمی تونستن یه لحظه یه جا نیگهم دارن


-بعد مدتها یه نقاشی واسه یه نفر کشیدم...خدا وکیلی الان که فکر می کنم می رفتم نقاش می شدم زندگی قشنگترتر می شد


-یه فیلم قدیمی دیدم...وقتی به آدم های توی فیلم و موضوعش دقت می کنم می بینم چقد همه چی رو از دست دادیم...واقعاً حق ما این نیست....


این متن از خانم نظر آهاری رو بسی دوست می دارم....خیلی قشنگ نوشته..خیلیی

ادامه مطلب ...