بی ادب ها!!!

سلام


دانشجو هم دانشجوهای قدیم.......


فکر کنم مجبور شم واسه یه هفته گوشیم رو خاموش کنم، نمی دونم این دانشجوهای بی ادب از کجا شماره منو گیر آوردن


فردا مثلاً امتحان دارن!!!گوشی رو سایلنت کردم دیدم فایده نداره، مجبور شدم باطری رو درآرم تا همش اینو بشنون : در حال حاضر مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد

نظرات 3 + ارسال نظر
هورسا یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ب.ظ http://telesmekhaterat.blogfa.com

سلام
ممکنه مسخره به نظر بیاد اما واقعا اتفاق می افته میخوای صورت کسی رو که واقعا دوستت داره ببینی؟ اینو به 10 نفر بفرست و بعد برو به این آدرس

http://bia2fars.ir/wp-content/uploads/2011/04/portrait.gif این یه بازی فرانسوی هست.صورت کسی که دوستت داره ظاهر میشه و خطر سورپریز شدنتون 90 درصده من خو استم این بازی رو دور بزنم مستقیما رفتم به اون آدرش اما گفت نمیشه: نمیدونم از کجا فهمید اما مجبور شدم این کارو انجام بدم که ببینم کار میکنه یا سرکاریه...

سلام

چی بگم والا!!!ایمیلش رو دیده بودم...ممنونم

مقداد دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ق.ظ

عجب دانشجوهای اعجوبه ای داریا! خدا به دادت برسه
ی شماره گیر آوردن کار زیاد سختی نیس، ولی اگه پیدا شه زود پخش میشه

سلام


آره خیلی دانشجوهای عجیبی هستن

شاد و پیروز باشید

یه ضعیفه دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ب.ظ

این مسائل که داره اپیدمی میشه :(

سلام دوست خوبم

آره متاسفانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد