خیر

سلام به همه


الان دارم مراسم عروسیه این آقاهه شاهزاده انگلیس با خانومش رو می بینم....گمونم اسمش ویلیام باشه یعنی خدا وکیلی اینم شد عروسی خب؟!!!!من خودم اصولاً حوصله همین مراسم های خودمون رو ندارم...حالا این بدبخت بیچاره ها معذب نشستن تا یه سری آدم بیان تبریکات رسمی شون رو بدن.....خب اینم شد کار آخه؟گناه دارن بذارید این جوونا راحت باشن ...ای بابا این لباس خانوم میدلتون(عروس خانوم) یعنی اوج فاجعه ست...اما باز این بنده خدا کم کرده دنباله رو (چون اولین عروس از خونواده های معمولیه!!!!)...خدا خیرش بده


من که خودم همین عروسی های خودمون رو ترجیح می دم....دلت بسوزه آقای ویلیام و خانومش اینجا کلی مراسم مسخره بازی داریم....جاتون خالی


یه بنده خدا پیدا شده می گه دوست داره کمکم کنه تو کد نویسیآخه یکی نیست بگه بچه نو که حوصله همون پروژه بازی های درسی رو نداشتی مجبور بودی پایان نامه ت رو کد نویسی برداری ....اونم از نوع خیلی فاجعه انگیز حالا من نمی دونم با این آدم خیر چی کار کنم؟!!!


- پی نوشت یک : بارسلون مثه همیشه برد.....حالا من نمی دونم فینال طرفدار کدوم تیم باشم؟!!!آخه اصولاً منچستر رو هم دوست می دارم بسییی


- پی نوشت دو:دلم واسه یه بازی شطرنج درست و حسابی تنگ شده


- پی نوشت سه:هوراااااااااااااااااااااااااا امروز یاد گرفتم چه طوری از این شکلک متحرک ها استفاده کنم..............خیلی قشنگن خیلیی


- پی نوشت چهار:خب بن لادن هم که کشته شدنمی دونم انسانها می تونن تا کجا پیش برن که یه دنیا از رفتنشون شاد بشه..........به کجا می رویم آیا؟!!!


نظرات 23 + ارسال نظر
نونوچه جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

یووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو من اومدم
آیه تازه دیدم

خدا رو شکر بالاخره عروسی کردند... 6 ماه ملت رو معطل خوووووودشون کردند به خاطر رسمی کردند رابطشون

بوووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام

مرسییییی

آره والا.....اما این عروسی هم واسه خودشم ماجرایی داره

مرسی عزیزم

شاد و پیروز باشی

شیدا جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ http://www.bia2del.blogsky.com

سلاااااااام
بسیی خوشم اومد ،قشنگ می نویسی

سلام

مرسیییی ممنونم بسی

reza جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:58 ب.ظ http://www.2day3at.tk/

مرسی- ازت راضیم- منچستر همیشه یه قهرمانه و می مونه

سلام

خوشحالم بسی امیدوارم هر کسی شایسته هستش قهرمان بشه....منم همیشه عاشق شیاطین سرخ بودم


شاد و پیروز باشید

یه ضعیفه جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ

بیا همه رو ول کن بیا بشو آث میلانی / عشق اس ایتالیا

عروسی ... گفتی عروسی ؟؟
دلم عروسی می خواد
چرا این ملکه مارو عروسیش دعوت نکرد ؟؟
برد بارسا رو هم تبریک می گم به تموم اونایی که رئال باخت
بیا با هم شطرنج بزنیم
منم خیلی وقته بازی نکردم

سلام

ای بابا....خب من عاشق اینام خب که....نمی شه که بی وفا شم می شه

آره عروسی...اما از نوع اعصاب خردکنی

نمی دونم والا....اصلاً واسشون کادو نمی بریم دیگه...دهههه

منم تبریک می گویم بسییی.....ای ول پس بیا بازی...بعد ناهار اونم خورشت بادمجون بسی می چسبههههه


شاد باشی دوست گلم

یاس وحشی جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ http://yaasevahshi.blogsky.com

درود بسیار بانو ... خوبین؟
من با این فخر فروشی های شاهانه خیلی مشکل دارم ... خیلی .
در مورد پینوشت : VIVA BARCA

درود بسیارترتر

ممنونم بسی.شما خوبین؟

آره والا ...خب چه کاریه خب آیا؟تازه هنوز عروس خانوم ساده بودن و گرنه.....

خوشحالم که شما هم بارسایی هستین

شاد و پیروز باشید

یه ضعیفه جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ب.ظ

قابل نو مبارک بیتی / وای شیرنیش کو ؟؟؟؟
منم طرز کار با اون شکلکا رو می خوام / به منم بگو
ولی الحق والنصاف خیلی بلاگت خوشکل شده

سلاممممم

مرسی...شیرینی واست میارم چشم

یه گزینه هست الان اون بالا سمت چپ تو وبلاگم نوشتم symboles قسمت پیوندهای روزانه...کلیک کن وارده سایتش می شی...بعد 3 تا گزینه داره جلو هر شکلک...اون نوشته های url رو کپی کن بعدش وقتی داری نوشته پست جدید می ذاری به عنوان تصویر این نوشته رو قسمت آدرسش کپی کن.....حالا دیگه میاد داخل پستت

مرسیییییییییییی زیاددددددددددددد

آوای وطن جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ب.ظ http://avayevatan2.blogsky.com/

سلام

مرسی بسی

زیتون 7روان شناسی رنگ لباس جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ب.ظ http://zatun1002.persianblog.ir

سلام

ممنون بسی

فنون موفق زندگی مشترک جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ب.ظ http://fgha.mihanblog.com

سلام


؟!!!

چه وبلاگی دارید شما؟!!!

یک جهان سومی جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ http://gerdane.blogsky.com

اول اینکه مبارک قالب جدید.
دوم اینکه واقعا مراسم مسخره ای بود.
سوم اینکه فینال کجا بود؟؟؟؟ هنوز نه به داره نه به باره.
بازیه رفت هم که مثل همیشه 10 نفره بودیم و بازی فاقد استانداردهای بین المللی!!! بعله.

سلام

ممنونم بسی زیاد

آره....من که رسماً خوابم گرفت..بیشتر شبیه سخنرانی بود!!!

فینال همین جاست دیگه...گمون نکنم...البته بستگی به استانداردش داره از نظر ما که iso9001-9002- وکلا درست بود همه چی....دیگه شما همون جام شکسته رو داشته باشید کافیه دیگه(شوخی می کنم جدی نگیرید زیاد استاد گرامی)

شاد و پیروز باشید

pink جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.togetherlife.blogsky.com

از کجا دیدی؟

سلام

من که از شبکه BBC دیدم

شاد باشی

ستوده شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ق.ظ http://saba055.blogsky.com

سلام بیتا جان .
عروسی خودم بهتر از این عروسی بود هم لباسم وهم خودم .
من به جای آن عروس بیچاره پدرم در اومد

سلام بر خانوم معلم عزیز

می دونم....مگه می شه غیر این باشه آیا؟!!!

آرییی...طفلکی کلی خسته کننده بود مراسمشون

شاد باشید و پیروز

سالی جون شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ق.ظ

سلام بیتیییییییییییییی جون چطوری؟
من کلی خستم دیروز با بو بچ رفتیم بوژان نیشابور کلی خسته شدم کوهنوردیش خیلی سخت بود
من مراسم عروسیشونو ندیدم ولی خبراش رسید به گوشم
آقا دارندگی و برازندگی چه کارشون داری بزار ملت زندگیشونو بکنن اونام اینطوری حال میکنن
بیا بریم دوباره دانشکده ما دوتایی یه مسابقه شطرنج شرکت کنییادته دفعه قبلی؟

سلام بر دوست گلم

ممنون خوبییی؟نیایش کوچولو خوبه؟

ای ول....خسته نباشی....باز بهار شد و شما هم که دیگه.....

آره والا...دقیقاً همینه....اما خب خسته کننده بود دیگه خدا وکیلی بسی زیاد

چشم...یادته چقد ترسیده بودم از اون آقاههماجرایی بود واسه خودش

شاد باشی و موفق

مسعود گل محمدی شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.arshkebriya.blogfa.com

سلام
انکس که لباس سفید برتن دارد با خود عشق می اورد و صفا
باید روراست بود از روز اول بی غل وغش همچون باران و با لبخندی مثل روز اول برای همیشه .
زیباتر از عروسی نیست خیلی قشنگه .جائیکه فقط خدا یه بار برای ادما دست میزنه عروسیه چون شب عروسی خداهم لبخند میزنه وشباش می ریزه تو دامن عروس خانموم و اقا داماد .
۱- بارسلون قهرمان میشه شک نکنید
۲- من یه بازی شروع کردم که اونطرفش خداست و خدا می خواد من ببرم
۳-من تا یاد گرفتن خیلی فاصله دارم می خوام یهو بپرم تا از همه جلو بیافتم

سلام

چه عالی..کاش همیشه همین طوری باشه...همیشه

تعریفتون قشنگ بود بسی زیاد

1-امیدوارم....
2-خیلی خوبه....اما من دقیق نفهمیدم یعنی چی؟شما می خواین از خدا ببرید؟چرا می خواین با خدا مسابقه بدید؟سر چه موضوعی؟!!!
3-ای ول پشتکار

شاد باشید و پیروز

لیدوما یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ب.ظ http://azda.mihanblog.com

من که این مراسمو ندیدم ولی همه همینو می گفتن کلا مراسم عروسی دردسره همه نوعشمن که هیچ عروسی رو ترجیح نمی دم راستی سلیقه ی فوتبالیمون هم که یکیه

سلام دوست خوبم

آره والا.. کاره خوبی کردی ندیدی...منم بیشترش خوابم گرفت.همه چیزش دردسره کلاً

ای ول...خوشحال شدم بسییی

شاد باشی و پیروز

لیدوما یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:49 ب.ظ http://azda.mihanblog.com

بیتا جون اگه دوست داشتی لینکمو درست کن

چشم حتماً..مگه می شه دوست نداشته باشم؟!!!!

امین 17 ساله دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام ابجی دروغ نگو اصلا اسم ندشته باشی نمیشه کامنت گذاشت بعدشم من اسمم سیو.یک بهونه دیگه بیار

سلام

من که دروغ نگفنم که اسم نداشت خب!!!!

بهونه نیاوردم که

شاد و پیروز باشی

من دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ

سلام بیتا جان.
خب اونا بعد از ناهار حوصلشون میاد سر جا. تقریبا خیلی شلوغ تر از عروسیای ما میشه
آره شکلکا خیلی به کار میان برای بیان احساسات
امیدوارم تو پایان نامتم موفق باشی

سلام دوست گلم

ممنون...آره گمون کنم...اما اولش که خیلی بد بود....

ممنونم

شاد و پیروز باشی

امین 17 ساله سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ

اخ این جواب دادنات اعصاب ادمو خورد میکنه

سلام

دیگه چه میشه کرد دیگه

شاد باشی

پرهام کوهکن زاده چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ق.ظ http://www.meandmyself.blogsky.com

سلام،خسته نباشی،راستی یه سوال،شما چه کدی می نویسی؟

سلام

ممنونم شما بیشترتر خسته نباشید
برنامه ها رو با مطلب می نویسم

شاد و پیروز باشید

سالی جون چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ق.ظ

تولد تولد تولدت مبارک
تحفه ای یافت نکردم که فدای تو کنم
یک سبد عاطفه دارمهمه ارزانی تو
تولدت مبارک بیتی جونمممممممممممممم
انشالا صد ساله شی!نه! صدو بیست ساله شی! نه! صدو بیست سال کمه ایشالا زنده باشی
اینجا چرا تو شکلکا گل نداره ژس که؟؟
البته خودم گلم
ببلدت مبارک عزیزم

سلام عزیزم

مرسیییی خیلی زیاد تر از زیاد

پیامکت خیلی قشنگ بود متنت هم قشنگ تر...مثه خودت دوست گلم

خیلیییییییییی دوستتت دارم...معلومه که خیلی گلی

برات بهترینها رو آرزو می کنم

همیشه شاد باشی و موفق

غریب چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ب.ظ

حرفی ندارم زیاد
فقط ممنون از حضورت
خوشحالم از خوشحالیت
{گل}

سلام

ممنونم من از حضورتون

همیشه شاد و پیروز باشید

نگین جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ق.ظ http://toranj-star.blogfa.com

lمن معذرت میخوام دیر اومدم
بیتا جان تولدت خیلی خیلی مبارک باشه
ایشالا 120 ساله بشی

سلام

خواهش می شه

ممنونم بسی زیاد......همیشه شاد و پیروز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد