جالبه

سلام


خیلی جالبه که نحوه برخورد آدم ها با شما 120% رابطه داره با نحوه پوششتون البته این فقط تو جامعه ما نیست و یه اصل کلیه...همه اون داستان "آستین نو .... بخور پلو" رو می دونیم...


امروز خیلی خیلی واقعی تر اینو فهمیدم اما...البته واسه من آستینم پلو نخورد فکرش رو بکنید کافیه مثلاً یه خورده خاص تر لباس بپوشید اونوقت همه براتون احترام کذایی(خیلی کذایی) می ذارن این نوع رفتارمون باعث خیلی زشتی ها می شه تو جامعه...باور کنیم


دو تا از نقاشی های قدیمی رو که واسه یکی از دوستان فرستاده بودم پیدا کردم دوباره...خودم خیلی دوسشون دارم...شما هم ببینینشون











نظرات 17 + ارسال نظر
یه ضعیفه یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ http://zaiiife.blogsky.com/

سلام بر بیتای غائب از دنیای مجازی
بابا تو چه می کنی کلا پر مشغله شدی ها
ای جانم این نقاشی ها رو خودت کشیدی عزیزم ؟
الهی ی ی ی ی ی ی
منم طراحیو نقاشیو کاریکاتورو تذهیب (نقش های اسلیمی )کشیدنم خوبه
آفرین ..تو بچه گیات هم استعداد بودیا
و در مورد پوشش ..آی گفتی آی گفتی ...دهنتو باید طلا گرفت بیتا جان
کلا مکافاتی این مساله
که ملت عقلشون تو چششونه
و چقدر هم بده

سلام دوست گلم

اولاً تبریک دوباره همیشه موفق باشی و شاد

آره...یکم این روزا کار می کنم

ای ول....خیلی خارجی هستی پسآره عزیزم...خودم کشیدم ممنونم بسی زیاد

آری والا..خیلی بده که اینجوریه خیلی بد

همیشه موفق باشی و پیروز

نگین یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام استاد

آی گفتی واقعا که همینطوره... عقل مردم به چشمشونه دیگه! کاریشم نمیشه کرد...

عجب نقاشیای قشنگی... همه فن حریفی شما
منم بچگیام زیاد نقاشی میکشیدم البته همیشه به جنگل و دریا و رودخونه و کلبه ختم میشد... همیشه طبیعت میکشیدم مثل شما استعداد اینجور نقاشیارو ندارم

آفرین...

این نقاشیا مربوط به چند سالگی میشه؟

سلام بر نگین عزیز

آری...موافقم خیلی زیاد

مرسی بسی من اینا رو از روی عکس برگردونها می کشیدم

ممنونم...همه استعداد نقاشی کشیدن رو دارن..فقط باید بهش توجه کنن..پس نقاشی هات رو یه جا بذار ما هم ببینیم دیگه

تقریباً مال 8 سال پیش باید باشه اینا...من نقاشی های کارتونها رو دوست میدارم


شاد باشی و پیروز دوست خوبم

مقداد یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 ب.ظ http://northman.blogsky.com

چی میگی!! یعنی جدا این نقاشیا کار خودته؟! خداییش از رو نکشیدی؟ اگه کار خودته که خیلی قشنگن;)
اگه مردم دهه 50 میدونستن که تو دهه های بالاتر هرکس برداشت خودشو به اسم اسلام به مردم تحمیل میکنه اصلا و ابدا انقلاب نمیکردن، حاضرم قسم بخورم که حتی فکر انقلاب تو ذهنشونم نمیومد چه برسه به اینکه بخوان انقلاب کنن! خداییش اسلامو به گند کشیدن رفت، همه دارن زده میشن!!!

سلام

ممنون...آره خودم کشیدم

امیدوارم خیلی زود همه چی درست بشه

شاد و پیروز باشید

نسا دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ق.ظ http://sokot9006.blogfa.com

سلام عزیز دوست داشتنی من...
چکار میشه کرد..
جایی که آدمها عقل رو میزارن کنار و با چشم تصمیم میگیرن بعید نیست
که فهمت رو با لباست اشتباه بگیرن!!!
دنیای ما آدم هاست دیگه...
خدای من...
( نقاش بودی و ما رو خبر نمی کردی ای کلک!!!)

سلام دوست خوبم

آره واقعاً..امیدوارم یه روز متوجه اشتباهمون بشیم

نقاش که نبودم نقاشی می کشیدم

ممنونم خیلی زیاد

شاد و پیروز باشی دوست گلم

سالی جون سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام بیتی
واز کجا رفتی منو نبردی؟؟؟لباس خاص پوشیدی
نقاشیاتم خیلی باحاله همون قدیمیان دیگه؟

سلام به سالی خانم گل

هیچ جا بابا همین جوری کلاً دید آدم ها رو گفنم

ممنونم بسی زیاد...آره از همون قدیمی هاست

اون سه تا نقاشی لوک .تام و جری و میکی موس ها رو گم کردم

خیلی خاطره انگیز بودن

شاد و پیروز باشی دوست خوبم

لیدوما سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ http://azda.mihanblog.com

ای جون ...چه نقاشی های خوشگلی
اه اه ...از این احترامها اصلا خوشم نمیاد نباشه بهتره!

سلام بر دوست گلم

موافقم بسی زیاد

ممنونم قشنگ که نیستن اما یاده قدیم میندازه منو

شاد باشی و پیروز

ستوده سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

این تو جامعه ما مد شده متاسفانه .
ارزش هر کس به لباس او شده نه به شخصیتش .
بهتره هر جور دوست داری بگردی هر کس هم میخواد خوشش بیاد میخواد نیاد.
سلام بیتا جان خوبی عزیزم

سلام بر خانم معلم گل

آره دقیقاً موافقم

ممنونم بسی زیاد شما خوبین؟بچه ها خوبن؟

شاد باشید و پیروز همیشه

سالی جون سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ

آخی گم شدن
به من ندادیشون خدا گمش کردمن میکی موسو دوس داشتم حالا دوباره بکش البته اول واسه من

آره گم شدن

عجب...یه کاریش می کنم حالا

ویکی... سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

اتفاقا من مخالفم...!
سلام...خوبی خانوم معلم؟!
دیدی بالاخره یبار معرفتم گل کرد قبل از اینکه بیای اومدم پیشت؟!
خانوم معلم یکی از استادا نمره مو نمیده دارم مشروط میشم...
خداییش اینجوری نکنیا..!
اگر کسی ایمیل زد التماس کرد حداقل جوابشو بده بگو نمیخوای بش بدی نمره...!

اما در مورد لباس تا حالا خیلی برام پیش اومده..
عیبی هم نداره.بذار آدما خودشونو تو لباسا نشون بدن...بهر حال باید از یه نشونه هایی فهمید که طرف چه طور فکر میکنه.این افکار خودش گاهی میتونه اینطوری جلوه کنه.کسی که نمیدونه کجا باید چه جوری لباس بپوشه خوب مسستحق احترام اون جمع نیست.زیاد باش مخالف نیستم .
البته گاهی لباسای مارک و اینا با این تفکر درهم میشن.منظورم اون نیست.اما آدم حداقلشو رعایت کنه خوبه.

سلام

خوبین؟امتحانها خوب بودن؟

ای بابا...چرا؟؟؟ چشم،من کسی رو ننداختم اصلا

حالا چرا مخالف؟ می دونین منظورم اصلاً این نیست که متناسب با محیطی که هستیم لباس بپوشیم...اون قسمت آخر نظرتون منظورم بود...کافیه همون آدم یه لباس معمولی بپوشه یا مثلاً مارک دار...رفتارها خیلی فرق می کنن و این خیلی باعث ظاهر گرایی می شه به نظرم

امیدوارم درست شخ هرچه زودتر مشکلتون

شاد و پیروز باشید

نانازک چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

سمال سمال.با حرفات موافقم آما بیا قبول کنیم مام از این تحویل گرفتن خوشمون میاد که هیچ کدوممون حاضر به قدم برداشتن برا تغیرش نیستیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام دوست جدید

نه باور کن من که خوشم نمی یاد...چون می دونم فریبکارانست

شاد و پیروز باشید

ویکی... جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ق.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

خانوم معلم...معدلم شد هشت و خورده ای...!
این دیگه درست نمیشه..
به عمرمون همین رو فقط تجربه نکرده بودیم...
ای وای ببین خدا چه به روز آدمی که با معدل شونزده و نیم اومده تو چه کار کرد...!؟

خدایی اگر بدونی کسی نمره لازمه و ندی امیدوارم تخته پاک کن بیفته صورتتو سیاه کنه ملت بخندن...!

سلام

چرا اینجوری اونوفت؟ چند واحد داشتین مگه؟ چقد بد نمره بودن پس استاداتون....

امیدوارم هر چه زودتر اگه امکانش هست درست بشه کارتون

ای بابا...اینم از اون دعاها بود من تا حالا کسی رو ننداختم...اما بعضی از بچه ها یه جوری برخورد کردن که الان پشیمونم

شاد باشید و پیروز

مقداد جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ

بیشتر نظراتو خوندم. ستوده گفته بود بهتره هر جور دوست داری بگردی هر کس هم میخواد خوشش بیاد میخواد نیاد.. به نظر من الان با این وضعیت همچین کاری امکانپذیر نیس، عزیزان گشت ارشاد از خجالتتون در میان
بابا این نقاشیا از رو کشیده شدن، مشکوکن حالا سبکت چیه؟ کوبیسم؟

سلام

آخه می دونین هر جامعه یه عرف داره...باید به اون توجه کرد...به نظر من سخت گیری الکی باعث بدبینی می شه..اما باید دید جامعه ظرفیت بعضی چیزها رو داره یا نه

من فقط از روی عکس برگردون می کشم...سبک ندارم که..کلاً نقاشی های بچه گونه رو دوست دارم

شاد باشید و پیروز

مقداد جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ

حتما ی سری به لینکات بزن شدیدا نیاز به لینک تکونی داری. خیلی قراضه شدن لینکات

آخه واسم خاطره انگیزه همشون

مقداد شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ب.ظ

دیدی گفتم از رو میکشی؟
والا جامعه ما ظرفیت داره ولی بعضی ها ندارن

مدل که اشکالی نداره که....

خب همون بعضی ها بعضی وقتها خیلی زیاد می شن

ویکی... یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

خانوم معلم دیگ به دیگ چی میگفت قدیما؟!
اونکه باید طلب پست کنه ماییم از شما...
نوبتی هم باشه آره..!
خوبی؟!

سلام

نمی دونم والا

خب شما خوب می نویسین اما من زیاد بلد نیستم بنویسم

ممنونم خدا رو شکر.شما خوبین؟مشکل حل شد؟

نونوچه دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ http://nonoche.blogsky.com

این شکلک واسه متنت

این شکلک هم واس نقاشیات

سلام بر نونوچه جان گل

خوبی شما؟

ممنونم بسی زیاد

شاد و پیروز باشی دوست خوبم

مقداد دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ

خب اونو که منم میتونم از رو بکشم! شکلشو میکشی بعد رنگ میکنی ی بار تو مدرسه نقاشیمو از رو کشیدم معلمم فهمید بهم صفر داد

سلام

من که اینو کپی نکردم که عکس برگردون سایزش خیلی کوچیکه حتی کوچکتر از یه عکس 4*3

معلم باهوشی داشتین پس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد