چرند و پرند!

سلام


حس بد سرماخوردگی،حس خیلی بده سرما خوردگی


امشب پینی سیلین زدم دیدم فایده نداره قرص و دارو،آقا یه پیشنهاد آمپول رو حتماً با لیدوکائین بزنید خیلی خوبه،درد نداره دیگه اصلاً


خب بعد یه مدت اینجا می نویسم،ذهنی مشوش داشتیم بسی

مثلاً قرص خوردم  11 خوابیدم بعد الان بیدار شدم می بینم نمی تونم نفس بکشم،تو خواب احساس کردم مردم یهویی بعد بیدار شدم با موبایل ف.ی.س ب.و.ک چک کردم یکم angry bird بازی کردم دیدم فایده نداره خوابم نمی بره دیگه(فکر کنم چون نفس نمی تونم بکشم) با چراغ خاموش اومدم پای لپ تاب همیشه hibernate زودتر راه میفته اینجوری اما خب وسط راه یهو دیدم یه چی زیر پام خرد شد!بله گل سر دوست داشتنیم در این راه شهید شد

اومدیم یه سر به وبلاگ عزیز سیب زمینی وارمون بزنیم!

دارم فکر می کنم 2 روز دیگه وارد 26 سالگی می شم!چی کار کردم تا حالا؟فکر کنم می شد خیلی بهتر باشه اما نشده 

امروز سرکلاس به قیافه بچه ها که نگاه کردم یه جوری شدم!خب مثلا به اینا درس می دی که چی؟امروز حالم زیاد خوب نبود خودشون فهمیدن و بچه های شیطونشون کاری نکردن!

این ترم با پاورپوینت درس می دم و می خواستم بدجنسی کنم بهشون فایل رو ندم اما نشد دیگه دیدم درسته اذیتم کردن اما گناه دارن بازم

اما خب همینکه هر کدوم از بچه های ترم پیش می بینم کلی خوشحال می شه،خوشحالم...

ف.ی.س ب.و.ک تایم لاینی رو دوست ندارم!زشته،اما خب وقتی اون کنار میشه قدیم الایام رو دید خوبه!دیدم چقد فرق کردم از چند سال پیش...

کلاً فکر کنم دچار دغدغه های ورود به 26 سالگی شدم این روزا!خدا به خیر بگذرونه

نظرات 17 + ارسال نظر
ستوده سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ق.ظ http://sootoodeh.blogsky.com/

سلام بیتا جان .
انشالله که هر چه زودتر کسالتت برطرف بشه خانمی .
یک راه حلی برای گرفتگی بینیت دارم .
یک لیوان آب جوشیده سرد شده را با نکن قاطی کن ولی خیلی غلیظ درستش نکن وبا قاشق بگیر دم بینیت وبکش بالا طوری که آب نمک از راه بینیت بره داخل حلقت وهمینطور آب نمک غلغله کن هر چقدر این کار را بیشتر انجام بدی اثرش را بیشتر میبین .
انشالله زود خوب میشی .
این روشی است برای درمان پسرهایم البته برای سرماخوردگی وگرفتگی بینی .
نسا هم انجام داد خیلی بهتر شد دیگه شب ها راحت میخوابی

سلام بر خانوم معلم گل

ممنونم خیلی زیاد...حتماً حتماً امتحان می کنم...بازم ممنونم

ستوده سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ق.ظ

روزت مبارک معلم واستاد عزیز.
انشالله که سالها در این جبهه بجنگی وموفق باشی

ممنونم...روز شما بسی مبارک تر

ما که هنوز جوجه معلم هم نیستیم

فری سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ق.ظ http://fffery.blogsky.com/

***عاشقیت مبارک***

سلام دوست خوبم

آقا نصف شبی حالم اصلاً خوب نبود...فقط دعا می کردم زودتر صبح شه البته این کارا از عاشقی نبود از خُل شدگی بود

نگین سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ب.ظ

دقیقا شدی مثل من!
همین دغدغه هاتو میگم!
منم سه روز دیگه وارد سال ِ بعد زندگیم میشم!
ولی واقعا ذهنم مشوشه!!!

راستی استاد... روزتون مبارک...

سلام دوست خوبم

پس دغدغه های مشترک داریم

ممنونم بسی زیاد

نگین سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ

بیتا... لینک دونی رو باید گرد گیری کنی!
کلی لینک ِ دی اکتیو داری واسه حذف کردن!

لینک دونی واسم کلی خاطره انگیزه نگین جان،نمی شه حذفشون کرد

ye zaiiife سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ

bitaye azizam vooroodet be zamin ro pishapish behet tabrik migam \
tavalodet mobarak
ba arzoy behtarin habaraye to khahare khobam

bita az hameye in ha gozashte man midoon chete ke khabet nemi bare dokhtar
bita bad ashegh shodi dokhtar \
booooooooooooooooooooooooooss

سلام ساره جان

ممنونم بسی زیاد

ای بابا آقا اینجوری نگو دیگه خب

بازم ممنونم شاد باشی همیشه

یک جهان سومی سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ب.ظ

تولدت مبارک بیتا

سلام

ممنونم استاد گرامی،روزتون بسی مبارک

فری چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ق.ظ http://fffery.blogsky.com/

کلا گفتم. بازم مبارک***

بازم ممنونم

محدثه**al چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ب.ظ http://w-phoenix-d.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!


روز معلم و تولدت با هم مباررررررررررررررررررررررک گ

و م حدثه و تاخیر و این حرفا

امیدوارم سرماخوردگیتم خوب شه زودتر عزیزم :*

تابعد

سلام

ممنونم محدثه جان خیبی خیلی زیاد

شاد باشی و پیروز همیشه

نگین پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ق.ظ

همین حدسو میزدم اتفاقا...
کلا سابقه ی منم درخشانه تو عرصه ی وب شاختن و نابود کردن اونم از ریشه

فک کنم یه روزی کل لینکدونیتو تصرف کنم با وبهای خودم!

بیتا به فکر یه قالب جدید باش... قشنگه ولی تکراری شده..
البته اگه اینم جزء خاطرات نباشه

سلام نگین جان

بلی بلی

خب مگه بده من که خوشحال می شم اون روز

چشم حتماً عزیزم،ممنونم

شاد و پیروز باشی

مقداد پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ق.ظ

اول از همه تولدتو بهت تبریک میگم، ایشالا که 27 سالگیت سال خوبی واست باشه

سلام

ممنونم بسی ای بابا 26 دیگه 27 خیلی زیاده

شاد و پیروز باشید

مقداد دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ق.ظ

منظورم تولد سال دیگه ت بود

بلی بلی،ممنونم

فری دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ http://fffery.blogsky.com/

***تولدت مبارک***

ممنونم دوست خوبم

نگین چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ق.ظ

دغدغه هات تموم نشد استاد؟

سلام نگین عزیز

نه والا،بیشتر شده اما کمتر نه

شاعرشنیدنی ست یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ http://kha2ne-sher.persianblog.ir/

سلام دوستم
معلمی پس؟من که اصلا حوصلشو ندارم اما درود بر شما
اهل فیسبوک هم که نیستم!!
به روزم که هستم

سلام

ممنونم آری معلم هستم

ستوده دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ق.ظ http://sootoodeh.blogsky.com/

سلام بیتا جان .
هنوز سرماخوردگی تموم نشد .
روز زنت مبارک عزیزم

سلام بر خانم معلم گل بلاگ اسکای

چرا تموم شده ممنونم بسی زیاد

روزتون بسی مبارکتر

یه ضعیفه دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ب.ظ http://zaefeh.blogsky.com/

عوض شدم ..اینجام

سلام ساره جان

ممنونم میام حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد