دلم واسه کلاس رفتن تنگ شده بود!

سلام به همه


امشب تا جایی که می شد به همه سر زدم؛ دیگه واقعاً نمی شه تفاوتی قائل شد بین دنیاهای مجازی و واقعی


این روزها می رم کلاس های نظام مهندسی،میگن چون اصولاً الان هر درختی رو تکون بدی ازش کلی مهندس میفته پایین؛آزمونها رو سخت کردن ؛منم تصمیم گرفتم ریسک نکنم که یهو قبول نشم


اصولا باز میکانیکی هستم کلاسها کاملاً مردونست و ما 4 نفر خانوم میون یه 50 نفری آقا حضور داریم! اما خب بازم هستیم و ابراز وجود می کنیم


یکی از موضوعات کاملاً شبیه تهویه مطبوع کریر هستش و من چون اون درس رو بسی دوست داشتم و به دانشجوها هم از روی اون تدریس میکردم بهش کاملا آشنا بودم ،سر کلاس کلی ابراز اطلاعات کردم و آقای استاد فرمودن خانوم دفعه چندمه رد می شی که می دونی!

منم جواب دادم بعد کلی خوشحال شد و تا آخر کلاس کلی بهم خانوم مهندس گفت احساس خودشیفتگی کردم نمی دونم چرا!


اما کلاسمون پر از آقایون فنی هستش، اما من کم نمیارم!


یکی از نکات جالب اینه که این موسسه برای شاغلین هم کلاس میذاره و تا حالا چندتا از دانشجوهام رو دیدم و ازم پرسیدن اینجا تدریس می کنین؟منم با خنده میگم نه واسه شرکت توی کلاسها اومدم


نمره های بچه ها رو تایید کردم، 3 نفر افتادن اما میشد بیشتر پاس نکرد،بازم مهربون بازی در آوردم، یکی از بچه ها پروژه نیاورده بود دوباره واسه همه توی سایت زدم آخرین مهلت فلان روزه اما بازم نیاورده بود،بعد ایمیلم رو هم داده بودم و میل زد؛هر چند نمی خواستم اما بازم 2 نمره اضافه کردم بهش بابت پروژه(البته اگه درست تحویل میدادن 5 نمره داشت) بعد دوبارهSMS زده استاد ممنونم و اگه میشه یه دونمره واسه معدل اضافه کنین؛منم 0.5 نمره ازش کم کردم!


خدا وکیلی وقتی یه نفر مهربونی می کنه اینجوری رفتار نکنین باهش

نظرات 14 + ارسال نظر
سالی جون چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ق.ظ

سلام بیتیی جونم خوبی؟
دانشجوهات که شماره موبایلو خونه و آدرس خونه رو هم دارن آی چه حالی میده آدرسه وبلاگتم داشته باشن هی بگن نمره بده نمره بده
آفرین بر بیتای باهوشم هیچ وقت بیتا کم نمیاره حتی سر کلاسهاییم که همه مرد باشن و اون تنها بازم چیزی برا گفتن دار
موفق باشی بسی بسی دوست گلم

سلام دوست گلم

ممنونم بسی حالا خوبه من اینا رو پشت تلفن بهت گفتم ها

آقا چی کار کنم دیگه ممنونم خجالت کشیدم

شما هم موفق باشی بسی بسی تر

بانوی اُردی بهشت چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ



نیم نمره کم کردی ازش؟ خدابه دادش برسه فک کنم مشروط شد بدخت

سلام نگین جان

آره دیگه؛حقش بود خب

نونوچه چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:28 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com/

سک سک
به من که سر نزدی!
اوه اوه خدایی خیلی استاد باحالی هستی!

سلام بر نونوچه عزیز:-) دیگه چه میشه کرد دیگه;-) چشم عزیزم سر میزنم اما بعضی وقتا نظر نمیذارم

فری چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ http://fffery.blogsky.com/

تو هم گاهی خوب بدجنس می شی ها! یه چی تو مایه های ضرب المثل "از آن نترس که سر به تو دارد!"

بلی بلی:-D

یه ضعیفه پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ب.ظ

هه هه هه چه خشن
نیم نمره هه رو می گم
موفق باشی عزیزم

سلام ساره جان:-) حقش بوده دیگه;-)ممنونم شما هم بسی موفق باشی:-*

ویکی شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ

خدایی دمت گرم خانوم مهندس معلم...!

ما مثلا آششنا گیر آورده بودیم واسه آخر ترم نخوایم نگران باشیم.طرف به همه همونجوری نمره داده به من...
که فقط مشروط نشیم...
خوب این چه آشنا بازی ایه؟!
سه واحد مگه کمه؟!
من بدبخت کارگر بچه طلاق و با این همه مشکلات روانی...منگل ابله...فلان فلان شده...خوب نمیتونم بیام سر کلاس...ناپلئونی بدین بریم دیگه...!
آخه بین من اون که بی درد میاد سر کلاس و آخرش هیچی بیشتر از من نمیفهمه چه فرقیه؟!
انگیزه هم خوبه واسه ما بذارن دیگه نه خانوم؟!

کم پیدا بودی ها...سرت شلوغه...ممنونم که سر زدی بهم...!

سلام

خواهش میکنم

من که تا جایی که بتونم کمک می کنم مگه دیگه واقعاً راهی نداشته باشه؛ انشاله واسه شما هم درست می شه

نیوشا سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:09 ب.ظ

سلام بیتا خانوم
خسته نباشی. واقعا خوش به حال دانشجوهایی که شما استادشونی. به ما که نمره واقعی خودمونو هم نمیدن تاچه برسه به این همه دست و دل بازی.
موفق باشی عزیزم

سلام نیوشا جان

خواهش می کنم اما دانشجوهای من که هنوز کلی هم اعتراض داشتن

مقداد دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ق.ظ http://northman.blogsky.com

حالا چندبار افتادی؟ چی جواب دادی خب؟!:))
خوشم اومد از حرکتت، ضدحال خنده داری بود:)

سلام

نیفتم خب؛اصولا بعد از 3 سال میشه تو این آزمون شرکت کرد منم تازه 3 ساله شدم

ممنونم

محدثه**al جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ http://w-phoenix-d.blogfa.com/

سلام


ایشالا که همیشه موفق باشی عزیزم :*

خوب کردی نمره شو کم کردی حقش بود :دی

سلام عزیزم

جدی؟ ممنونم واسه تایید

رندخرابات چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:45 ق.ظ http://www.rende-kharabat.blogfa.com

عجب استاد باحالی!!
...
چطوری رفیق قدیمی؟
توکی استاد شدی؟

سلام دوست خوبم

ممنونم خوبی شما؟

یه سالی میشه تقریباً

شاد باشی و پیروز

شبنم پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ق.ظ http://seven-stones.blogsky.com


مکانیکی خانم

سلام

آره دیگه

هادی جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.station.blogsky.com


واقعا رو داشتا !!!

واقعاً

مقداد دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ب.ظ

کجایی پس؟ ی اطلاع رسانی کن

سلام

چندوقت بود نشد بیام،چشم اطلاع رسانی می شود

محدثه-al پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ق.ظ http://mim-al.blogfa.com

خوبی ؟ :)

سلام


مرسی دوست گلم؛شما خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد