خوابگاه

سلام


فردا آخرین امتحان این دوره از زندگانی رو خواهم داد


بعدش دیگه می خوام برم صفا سیتی

نه اینکه الان خیلی هم درس می خونم!!! آقا کلاً دیگه حوصله ندارم خب....باور کنین

این درسه n+3 تا رفرنس داره و من هم همشون به جز یکی رو pdf دارم مجبورم با pc  گرام بخونم...از طرفی در خوابگاه به سر می بریم و این وایرلس هم که مجانی و سرعتش هم که ... خب آدم وسوسه می شه دیگه هی!!!اما واسم دعا کنین یه کوچولو بچه ی خوبی بشم و درس بخونم


از موهبت های این نوع زندگی هم همین بس که غذایت را می آورند و تو فقط باید بری و بگیری و نوش جان کنی...اما یه عده از دوستان لوسمان!!!این را نمی خورند و خود غذا می پزند که امروز یکیشون بسی هنرنمایی کرد و خوابگاه رو بوی دود مزین کرد...نفس هم دیگه نمی تونینم بکشیم...


راستی واسه خالی نبودن عریضه دو عدد عکس رو که الان  گرفتم میذارم توی ادامه مطلب



این گلها رو دوستم که شمالیه آورده...خیلی قشنگن تقدیم به همه ی شما (کاش می شد از بوی خوبش هم عکس بگیرم)






اینم واسه خاطر اینکه نشون بدم ما چقد تمیز می باشیم


نظرات 20 + ارسال نظر
مسعود گل محمدی جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.arshkebriya.blogfa.com

سلام
صفا سیتی پیش خداست روی سجده ولی تو اسمونها اونوقت وقتی بهش رسیدی کافیه لب تر کنی خودت حیرون می مونی
میگی نه امتحان کن اگه نرسیدی مقصر من قبوله .بسم الله

سلام

ممنونم واسه نظر قشنگتون...اما یه مدته هر کاری می کنم به مرکز وصل نمی شم...می دونم تقصیر خودمه...اما چه میشه کرد دیگه...چشم

آفتابگردون جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:25 ب.ظ

بازم سلااااااااااااااااااااااااااااام
ایام امتحانا خوبه اما استرسش تحمل نشدنی
گلهای خیلی قشنگی هستن.
مرسی که ترنج رو فراموش نکردی

سلام دوست گلم
من استرس ندارم...کلاً بی خیال شدم نمی دونم چرا؟!!!
خواهش میشه....مگه میشه فراموش کنم عزیز

یک جهان سومی جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.gerdane.blogsky.com/

عکس کلوز آپ میگیری تا فقط جاهای تمیز خوابگاه دیده بشه؟ بورووووووووووووووووو..... ما خودمون خوابگاه نشینیم!!!!
ولی جدا خوابگاه دخترا مرتبه یا مث ما پسرا درهم برهمه! البته فک نکنی که جنکله ولی خوب دیگه....

تبریک میگم. چرا من فک میکردم وروردی 89 ای شما؟ تبریکات ویژه ما را داشته باشید. ایشالله دفاع...
و البته پی اچ دی اگه خودت دوس داری!!!

سلام

نه باور کنین امسال با بچه های تمیزی هم سوئیت شدم...من از هم اوضاعم داغون تره...خدا وکیلی دخترها تمیز تر می باشن...شک نکنین

ممنونم بسی زیاد...نمی دونم چرا آیا؟!!!
امیدوارم شما هم موفق تر تر باشید استاد

الی جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:07 ب.ظ http://manbarayekhodam.blogfa.com/

آخی تموم ؟ همیهش این آخریا همیشه شیرینه هم تلخ /البته به نظر من اینجوریه.منم که ۲۰ روز تا کنکورم مونده ببینم خدا چی میخواد
من خوابگاهی نبودم اما زیاد میرفتم شب میموندم شبای خوابگاه یه حال و هوایی داره (هر جند میدونم واسه عکس اونا رو مرتب کردیا !!!!!!!!! )

سلام

پیر شدم دیگه اما هیچ دورانی کارشناسی نمی شه

امبدوارم موفق باشی دوست گلم...آره خوابگاه جو شادی داره البته به جز ایام امتحانا....نه باور کن...یه کوچولو فقط

محدثه**al جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:23 ب.ظ http://w-phoenix-d.blogfa.com

سلام...
مرسی که لطف کردی و بهم سر زدی...
اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده

سلام...
خواهش می کنم...چشم من لینکت کردم دوست خوبم

مقداد جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:43 ب.ظ http://toranj-star.bblogfa.com

من خیلی گلای نرگسو دوس دارم، هم بخاطر خوشگلیش و هم بخاطر بوی خوبش عکی دومیه تو اتاقتونه؟! کپسول آتش نشانی تو اتاقتون دارین!!!!!!!!!!!

سلام

آری بسی زیبان این عکس قسمت هال (مثلاً) سوئیتمونه...توی تموم خوابگاه ها کپسول آتش نشانی هستش که

ماتادور تنهای تنها جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ب.ظ http://gh87.blogfa.com/

سلام
جالب بود
یاد قدما اوفتادم!!!!!!!!!



من رانده ز میخانه ام از من بگریزید

دردی کش دیوانه ام از من بگریزید

در دست قضا جان به لب و دیده به مینا

سرگشته چو پیمانه ام از من بگریزید

آن شمع مزارم که ره انجمنم نیست

مهجور ز پروانه ام از من بگریزید

بر ظاهر آباد من امید مبندید

من خانه ویرانه ام از من بگریزید

دیوانه زنجیر هوسهای محالم

افسونی افسانه ام از من بگریزید

آن سیل جنونم که به جان آمده از کوه

بنیان کن کاشانه ام از من بگریزید

ز آن روز که دل مرد و عطش مرد و هوس مرد

من از همه بیگانه ام از من بگریزید

سلام

خواهش می کنم شما هم خوابگاهی بودین مگه آیا؟!!!

آقای ماتادور این شعرتون خیلی قشنگه..دستتون خیلی مرسیی

الناز شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.barangoone.blogfa.com

من خیلی دوست دارم درس نخونم اما شیطونه میره تو جلدم میگه درس بخون درس بخون خر خون .

آخ چه مزه ای میده صفای بعد از امتحانا البته خوابش بیشتررررر

سلام
آفرین...خیلی کار خوبی می کنی...چه شیطونه خوبیه

آره خیلیییی صفا بخشه
مرسی...موفق باشی

کسرا شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ق.ظ

امیدوارم موفق باشی همیشه و همه جا
واقعا به طور اعصاب خورد کنی تمیز هستینا
گلها هم خیلی قشنگ بودن
لبات بخندن همیشه

سلام

ممنونم بسی زیاد
جدی؟چه میشه کرد الان کمال همنشین اثر کرده

خواهش میشه...ممنون...همیشه شاد باشید

روانشناس شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ق.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلام بیتا جونم
منم امتحانام تموم شده
بچه خوبی باش این یکی هم بخون امتحان بده ایشاا..که قبول بشی
یکی از درسام اگه استاد نامردش نمره کلاسی نده حتما قبول نمیشم
البته چیز زیاد مهمی نیست فوقش پایه مون قوی تر میشه دیگه
ای جان این سیب زمینیه چقده باحاله
من دو-سه روز رفتم خواب گاه خوهرم موندم انقده خوش گذشتخیلی حال داد
خوش باشی همیشه عزیزم
مرررررسی که اومدی سرزدی
بوس

سلام دوست گلم
کجایی شما؟خدا رو شکر...تبریک میگم پس
امیدوارم این یکی هم به خیر بگذره
نگران نباش حتماً خوب میشه نمرت عزیزم
مرسی....نظر لطف شماست...
آره...خوابگاه همیشه پر ماجراست
ممنون وظیفه بود...همیشه شاد و موفق باشی

ستوده شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ق.ظ

سلام دوست خسته ام .
من نمیدونم تو کی میخوای از این سیب زمینی خام به یک پخته تبدیل بشی .
حالا مگه اسم قحط بود که این را گذاشتی .
فکر کنم تا الان امتحان را داده باشی خب حتما هم خوب دادیش.
میگم من از این گلها خیلی دوست دارم به منم میدی .

سلام خانوم معلم گل

خب نمی شه دبگه..هنوز نپزیدم سیب زمینی شدم الان یه چند مدته آخه!

آره الان دیگه تموم شده ممنونم

چشم همشون تقدیم به شما

niusha شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ق.ظ

salam man taze ba webetoon ashna shodam mitoonam beporsam che reshtei mikhoonid?

سلام عزیزم خوشحال شدم اومدی اینجا

من تبدیل انرژی می خونم

موفق باشی

امین 17 ساله شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ب.ظ

ابجی تو چرا همش به من میگی شما.مشکلتون حل بشه.
من دوست ندارم اینقدر احترام بذاری باشه

سلام
خوبی؟خب دوست دارم مشکلتون حل بشه دیگه

احترام گذاشتن رو دوست می دارم داداش کوچولو
موفق باشی و شاد

من شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ب.ظ http://mitoonam.blogsky.com

سلام دوست گلم.بیتا بدجور منو یاد خوابگاه انداختی دلم خواست خیلی خوش میگذشت. ولی عجب مرتبید شما ها.ما که خیلییییییییییییی
قالب جدیدتم مبارک.یه سفر برو لذت ببر .
در هر صورت شاد شاد باشی

سلام دوست گل تر ترم
چرا ناراحت شدی خب؟ خوابگاه ایراد هم داره که همشم خوب نیست که

آرییی ...ما بچه های مرتب و نظیف و خوبی می باشیم.

ممنونم...چشم اگه بشه میرم شما هم همیشه شاد و موفق باشی

محمد یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ http://in-my-place.blogsky.com

سلام.
اخه این چه وضعشه؟شما به کل دانشجویان عزیز
این مملکت خیانت کردید.این چه وضعه اتاقه؟
چرا اینقدر تمیزه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ما این جا یه خونه دانشجویی داریم که تمیزترین جاش
روم به دیوار دستشوییشه!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام

بدین وسیله عذرخواهی خود را اعلام میدارم شرمنده می باشم...همش از یه.....شروع شد

عجببب..
موفق باشید وشاد

غریب یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ق.ظ

مداد رنگی های کسرا هست
تو هم می خواهی بیاری بیار
رنگ کنید
اما چه فایده
وقتی روی لبهای بغض کرده لبخند را نقاشی کنی
مثل دیواری که رویش پنجره ای
مثل سقفی که رویش آسمانی
مثل کویریست که روی آن رنگ دریا بزنی
اما هنوز لبهایش تنشه باشد

سلام

خب اینطوری که نمی شه که قرار نیست نقاشی کنیم...قراره لبخند کاشته بشه....کویر هم روزی دریا بوده اما خودش می خواد کویر بمونه!!! به نظرم اگه بخواین همه چی درست می شه....مطمئنم...به خودتون اطمینان داشته باشید

امین 17 ساله یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:45 ب.ظ

حالا اینقدر احترام نذار خب

سلام داداشی

می بینم که بهتر شده اوضاع...خدا روشکر...باید فکر کنم اما گمون نکنم بشه کاری کرد

الی یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ب.ظ http://manbarayekhodam.blogfa.com/

سلام سلام.چی شد امتحان؟

سلام سلام
امتحان بد نبود...دارم پروژه درس رو که یه هفته ناگهان بهمون وقت داد می نویسم...مرسی دوست گلم

molana جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ب.ظ http://molana.rozblog.com

salam duste aziz mamnun az hozuret

سلام

خواهش می شود

دلشکسته شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:00 ب.ظ http://WWW.VARINIA.BLOGFA.COM

سلام

امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی.

قدر این روزا و با هم بودن ها رو بدون.

سلام

مرسی ممنونم..چشم...همیشه شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد