بدون عنوان

سلام به همه دوستان بهتر از جان


خب آزمون دکترا هم تموم شد....دیگه بهونه ای ندارم واسه عقب انداختن نوشتن مشق های پایان نامه م


ساندیسش رو نخوردم ...یه نصفه کیک خوردم اما خدا وکیلی کیکش بد نبود پشت سرم استاد آزمایشگاه دوران کارشناسیم نشسته بود....بس که آلزایمر دارم نشناختمش و با پررویی پرسیدم ببخشید شما قیافتون واسم آشناست!!!!اونم گفت من شما رو یادمه فلانی بودین(گمونم بس که سوتی می دم کلا) بعد من رسما از خجالت آب شدم دیگه


سوال ها کلاً جالب بود....سوالهای هوشش رو دوست داشتم...درک مطلب زبانش هم خیلی جالب بود....فک کنین باید عین کلمه رو بر می داشتی تو خونه ها می نوشتی!!!!


یه متن تو یه وبلاگ خوندم که در ادمه مطلب می ذارمش....بسی قشنگه پیشنهاد می کنم بخونین و یه سر هم بهش بزنین


- پی نوشت 1: بازی رئال و بارسلون اون چیزی نبود که فکر می کردم...من که تو خوابگاه بودم و اصولاً نتونستم ببینم...


- پی نوشت 2: نمی دونم چرا این روزا این جوریه...رسماً نمی شه کاری انجام داد....


- پی نوشت 3: عاشق اینم موقع نماز صبح پنجره اتاقم رو باز بذارم ...بعد برم زیر پتو و یخ بزنم (مربوط به ادامه مطلب)


همه بگین سیبببب


زیر پتویم می مانم. حوصله ی بیرون آمدن ندارم. آنقدر اینجا می مانم تا خبر برسد همه چیز خوب شده است. خبر برسد دنیا جلوی دوربین قرار گرفته و همه ی مردم گفته اند سیییییب.

حوصله ی بیرون آمدن ندارم. بیرون پتویم یا همه در جنگند یا در حال دفاع. حوصله ی دیدنش را ندارم که موجی به بلندی ساختمانی که توان شمردن پله هایش را ندارم، بالا می آید و آنها را مثل شن و گوش ماهی می کشد توی آب. حوصله ی شنیدن فریاد بریده بریده ی کمک را ندارم. که آب نفسشان را خفه می کند. که آب وجودشان را پر می کند، کبود می کند. حوصله ی دیدن چشم خیس و چانه ی لرزان آنهایی که ته مانده ی جانشان را برای بلند کردن جنازه های تازه به ساحل آمده نگه داشته اند.

زیر پتویم می مانم. بیرون نمی آیم. آن بیرون آدم ها می جنگند و گوشتشان پناهگاه گلوله می شود. می جنگند، می جنگند و نمی دانند چرا. در یمن می جنگند، در پاکستان، افغانستان، مصر، بحرین، لیبی، عراق، ساحل عاج، سوریه، فلسطین. و من اینجا زیر پتویم می مانم و لعنت می فرستم به مرز، به نژاد، به رنگ پوست، به سیاست، به معلم هایی که یادمان دادند استبداد و دموکراسی یعنی چه، به اسلحه، به بمب، به تبعیض، به یار کشی خودی و غیر خودی، و به هر چیزی که ما را از هم دور می کند و ازمان دشمن می سازد.

لعنت می فرستم به این دنیای جدی که دیگر جایی برای خانه های شکلاتی و لوبیاهای سحرآمیز و جوجه اردک های زشت و قصه های هزار و یک شب و جادو ندارد.

زیر پتویم می مانم. حوصله ی بیرون آمدن ندارم. می خواهم اینجا بمانم و برای خودم صلح را هجی کنم و زیر لب بگویم دست بردارید لعنتی ها. شما در مقابل دوربین مخفی هستید. فقط بگویید سییییییب.


اینم آدرس وبلاگ


http://analiakbari.blogfa.com

نظرات 26 + ارسال نظر
چشم عسلی چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ http://siiib.blogsky.com

سلام گلم
خوبی عزیز
مطالبت خوندنیه
بوووووووووووووس

سلام

مرسی دوست گلم

همیشه شاد باشی

فری چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ق.ظ http://fffery.blogsky.com/

۱. اه ، من وقت نکردم اون درک مطلب آسون رو حل کنم! اه ، اه، ...
2. نه دیگه ، رفتن زیر پتو و بی خیال شدن زیاد هم خوب نیست. وسط اون کسایی که دارن واسه قدرت می جنگن، یه عده مظلوم دارن فدا می شن. اونا رو که باید کمک کرد. البته بگم: چطوری؟ خودمم خیلی نمی دونم. ولی دوست ندارم رفتن زیر پتو رو و نشنیدن فریاد کمک هاشون.

سلام بر خانوم دکتر گل

می دونم که بقیه ش رو خوب زدی...خیلی ها نرسیدن...من که اصلاً نخوندم نمره منفی نداره و کلی که شک داشتم رو نزدم

آره راست می گید....اما گاهی نمی شه هیچ کار کرد....یه عده آدم نشستن و تصمیم می گیرن...واسه من تو ...همه

امیدوارم همه چی درست شه...من هنوز امیدوارم

شاد باشی و موفق

یه ضعبفه چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ

موفق باشی آرزوی دُویتُور شدنت
شیرینی تر یادت بره موهاتو از ته می کشم
اون ادامه ی مطلب هم بد نبود ولی مدلش و سبک نوشتنش یکی رو برام تدائی کرد
دلم واسش تنگ شده

سلام دوست گلم

ممنونم بسی......همینطور شما همیشه موفق باشی و شاد

خدا کنه زودتر ببینیش ممنونم

یه ضعیفه چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ

نه من اونو نمی تونم ببینم
نمیشه ... شاید محکوم شدم فقط به خوندنش
من خیلی دوسش دارم ولی خب
من یه خواهش کوچولو بکنم ... باهام رسمی حرف نزن ... میشه ؟
دوس ندارم با دوستام رسمی حرف بزنم با اونایی که نسبت بهشون ارادت دارم
اگه دوس نداری پس منم از این به بعد نسخ رسمی بر می دارم که راحت باشم
چیکار می کنی /تو عامیانه حرف می زنی یا من رسمی حرف بزنم ؟

سلام

چشم....حتماً

دیگه تکرار نمی شه زین پس....حالا دبگه آشتی

ممنون دوست گلم

نگین چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ http://toranj-star.blogfa.com

سلام بیتا جان
خوبی؟ ایشالا که موفق باشی خانم دکتر
پ ن سوم رو منم دوس دارم بسی زیاد.. ولی کو سرما؟
ترنج آپه
بدو بیا ضرر نمیکنی

سلام نگین جان

ممنون...شما خوبی؟کی؟دکتر؟!!!!نه بابا دکتر کجا بود آیا؟!!!!!

چشم اومدم

شاد باشی

یاس وحشی پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ق.ظ http://yaasevahshi.blogsky.com

درود بسیار ...
به سلامتی قبول می شوید و شیرینی ما را می دهید که عجیب قند خونمان برای شیرینی قبولیتان پایین آمده است .
متن ادامه ی مطلب : 20....

درود بسیارترتر

گمون نکنم...بستگی داره بقیه چی کار کردن....

راستی دیابت مریضی بدیه ها....مراقب باشید

مرسی

نونوچه پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو بیتا جونم
خوووووووووووووووفی؟؟
منم خووووووووووووووووووووووووووفم

ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان آزمون دکترا؟؟ خانم دکتر من رو هم تحویل بگیر
امیدوارم موفق باشی بیتا جوووووووووون

سلام به نونوچه جان بهتر از جان


ممنون خوبییییی؟

مرسی همینطور تو دوست گلم همیشه موفق باشییی

ویکی پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ب.ظ http://4tik5.mihanblog.com

سلام دکتر...!
خوبی...!
اصولا حالا که کنکور دادی حد اقل یه هفته مطلقا زندگی کن...
این بهترین استراحت دوران جوونیت خواهد بود . شد و گشت!

با اون یخ زدن زیر پتو منم موافقم شدید..
ادامه تم که خوندم جدا براش مینویسم.

سلام دکتر کیه؟!!!

ممنونم بسییی

شما خوبین؟

امیدوارم...مشقهامو اونوقت کی بنویسه آیا؟!!!

خیلی خوبه...یعنی عالیههه

ممنون

شاد و پیروز باشید

ماتادورتنها پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام خانوم دکتر
چه خبر؟
خوبی؟
خوش به حالت سرت خلوت شده مثل اینکه
براتون ارزو موفقیت میکنم
ما که اب از سرمون گذشته ،اینقد سرم شلوغه اصلا یادم رفته که چیزی به اسم فوتبال هست و یه زمونی خوره بارسا بودم

سلام

باور کنین من دکتر نیستم..ممنونم بسی...شما خوبین آقای ماتادور؟

مرسی منم واستون کلی آرزوی قشنگ دارم

ای بابا...چرا خب؟بارسا دیشب باخت اما جبران می کنه....مطمئنم


شاد و پیروز باشید

ماتادورتنها پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ

راسیتی یه چیز دیگه یادم رفت
من برعکس بیشتر مردم تنها نمازی که سر وق ت میخونم نماز صبه
خیلی حال میده
تو خلوت میان شب وروز عجب فضای معنوی داره مخصوصا به قول شوما رفتن زیر پتو بعد نماز
( اینو بذار خصوصی باشه اگه اشکال نداره تاییدش نکن)
مرسی

زیتون 300۰ پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ب.ظ http://zatun3011.persianblog.ir


خدایارت انشاالله که قبول بشی بابهترین رتبه

سلام

ممنونم بسی زباد


شاد و پیروز باشید

pink شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ق.ظ http://www.togetherlife.blogsky.com

سلام...
نگفتی امتحان چطور بود؟

سلام

نمی دونم والا بد نبود گمون کنم

مرسیی دوست خوبم

شاد و پیروز باشی

من شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:14 ق.ظ

سلام دوست خوبم.امیدارم موفق باشیو امتحانتو عالی داده باشی.
خیلی متن قشنگی بود مرسی از انتخابش
شاد باشی

سلام دوست گلم

ممنونم همینطور شما بسی بیشترتر

خواهش می شه

شاد و پیروز باشی

هادی شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام
انشالا که در آزمون اول بشی!!!!
منم عاشق همون اعمال پی نوشت ۳ام

سلام

ممنون...این دیگه از اون آرزوها بود دیگه

آره خیلی خوبه...خیلی


شاد و پیروز باشید

مقداد شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام بیتا جان، شاپرک آپه. رمزش: pishi
لطفا تاییدش نکن

یه زن... یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:21 ب.ظ http://yezan66.blogfa.com/

سلام ای جونم منم اینقدر دوست دارم سرد باشه و خودم رو قل بدم زیر پتو

سلام


بلی بلی...خوبه بسی زیاد

شاد باشید

کسرا یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ب.ظ

نه
پسر خاله قاط نزده
ما قاط زدیم
اون هنوزم برای گرفتن کیف یه پیرزن دنبال اتوبوس میدوئه
ولی من . . .

متن زیبایی بود
ممنون
بازی توی نیوکمپ قشنگ میشه
حتما ببین
موفق باشی خانوم دکتر

سلام

خب اونم مثل ما...چرا قاط نزنه آیا؟

البته درست می گید...دنیای اونا با ما فرق می کنه

خواهش می شود

حتماً می بینم.مرسییی

ممنون....شما بیشترتر

یک جهان سومی یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ http://gerdane.blogsky.com

اول اینکه ایشالله اگه دوست داری قبول شی.
دوم اینکه : میبینم که تیمتون باخت. یو ها ها ها.... جام باشگاه ها تازه مونده ;) غم رو توو چشمای بابام میتونم ببینم!!!!
سوم اینکه : متن رو خیلی دوست داشتم. ایول.

سلام

ممنونم..همینطور شما آقای دکتر

ای بابا...گفتیم چندوقته جامی رو بالا سر نبردین گناه دارید دلتون شاد شه...اونم که اینقد جوگیر شدن طفلی ها که زدن شکوندنش خب جو گیری هم حدی داره دیگه

خواهش می شه بسی

شاد و پیروز باشید

لیدوما دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ http://azda.mihanblog.com

سلام
امیدوارم بشی خانم دکترولی زندگی بدون فکر کنکور و امتحانم بد نیستا...
اینجایی که منم هوا گرم شده و دیگه کم کم باید واسه یه خورده خنکی له له زد شب تا صبح پنجره بازه خوش به حالت که لرزت می گیره می ری زیر پتو آخ که چقدر بدم میاد از زیر کولر خوابیدن
اون متنه هم خیلی قشنگ بود ولی بدیش اینه که بالاخره باید از زیرپتو بیای بیرون و با واقعیت روبه رو شی
راستی دیدی بارسلون آبرومونو برد

سلام دوست خوبم

ممنونم بسی زیاددددآره والا خیلی خوبه اونجوری

البته زبر کولر خوابیدن هم بد نیست ها...باور کن اونم واسه خودش دنیایی داره

خواهش میشه...آره دقیقاً مشکل همین جاست...کاش می شد یه جورایی همه چی درست شه...

نگران نباش...ان شاله جبران می کنه امشب

شاد و پیروز باشی

سالی جون دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ب.ظ

سلام بیتی جونم خوبی گلم؟ خیلی دلم واست تنگ شده خوش میگذره؟ امروز با بنفشه بودم اونم که درگیر پایان نامشه؟!
من بازی رو دیدم جالب نبود همون بهتر که تو وقت روش نذاشتی
انشالا امسال واسه آخرین سال باشه که کنکور میدی تو زندگیت و قبول شی بیای پیش خودم دوباره هم اتاقی شیم

سلام به دوست گلم

مرسیییی ممنونم....خوبی؟نگران شدم...از بنفشه پرسیدم....امیدوارم بهترتر شن هر چه زودتر...آره دیگه....اونروز تا 4 صبح داشتم واسش تایپ می کردم

مرسی عزیزم بسیییی مراقب خودت باش

شاد باشی و پیروز

امین 17 ساله سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام ابجی خیلی دوست دارم.راستی جدیدا چی شده همه طرفدار بارسلونا شدن تیم فقط منچسترررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررو استقلاللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللا ابجی اینم شمارمه اگه کار داشتی بزنگ 09380175184

نگین چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ

♥(¯`´•.¸(¯`´•.¸ ________ღ♥ღ_________ ¸.•´´¯)¸.•´´¯)♥
♥---==♥ ______ _______==---♥
♥(_¸.•´´(_¸.•´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ♥ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´•.¸_) ´´•.¸_)♥
_____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊


حباب اپه

سلام

مرسی دوست گلم...چشم اومدم

مسعود گل محمدی چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ب.ظ http://www.arshkebriya.blogfa.com

سلام
دیدی اشباه نکردم که نوشتم سیب هوائی .یه چیزی تووجودت موج میرنه که به اسمان بسیارنزدیکت می کنه شک ندارم .
امیدوارم همیشه و هرجا که هستی موفق باشی .
1-منم بارسلون خیلی دوست دارم امیدوارم امشب ببره.
2-این یکی خیلی با حال من جوره واقعا این روزا یه جوریم بسیار
کم طاقت و بی صبرم منتظر مژده ای از طرف پروردگارم سر
تمازت از دل برام دعا کن جدی احتیاج دارم که پروردگار نا امیدم نکنه .
3-نماز رقص انسان است طنازی بنده در پیشگاه با عظمت پروردگاراست نماز شروع پرواز است و سمت و سویش بدست خود پروردگارست که ما را به کجا ببرد من واقعا نمی خواهم امسال ناامید باشم یادته در پیام نوروزی برایت چی نوشتم
منتظرم و با امید شروع کردم چون خودش می خواهد منم منتظرم برایم بسیاردعا کن .
ممنونم سیب هوائی

سلام

مرسی....بسی ممنونم

خیلی خوبه که به بارسلون علاقه دارید......رئالی ها خیلی مغرورن و خودخواه

امیدوارم به هر چی که انتظارش رو دارید برسید.....حتماً شما هم برای من دعا کنین بسی.....ممنون

شاد و پیروز باشید

امین 17 ساله پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام چرا نظر منوتایید نکردی

سلام

خوبی؟چه عجب.....درس ها خوبه؟

اولاً اون نظر اسم نداشت...فراموش کرده بودی اسم بذاری

ثانیاً نمی شد تأییدش کرد خب

شاد باشی و موفق

یه ضعیفه جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ

بابا بیتی بیتا جون چرا دیر به دیرآپ می کنی تو جونم

خیلی درس می خونی گویا

سلام دوست خوبم

نه بابا...درس کجا بود آیا؟!!!فعلاً مشق های پایان نامه رو دارم نیگا می کنم...چشم حتماً


شاد باشیی بسیی

نونوچه جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

یووووووووووووووووهوووووووووووووووووو من اومدم

چرا آپ جدید نمیذاری؟؟!!

سلام عزیزم


همین الان یه دونه گذاشتم که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد