حساسیت!!!

سلام


روزه نمازهای همگی تقبل الله


دیشب موقع سحر یه اتفاق خنده دار واسم افتاد...قبلاً به گوجه فرنگی یکم حساسیت داشتم و دور دهنم بسی قرمز می شد...اما من چون خیلی دوسش می دارم توجهی نمی کردم!!!


اما سالادهای سحری بسی کار دستم داد...ناگهان دیدم لبم داره چاق و چاق تر می شه هی....حالا اذان هم گفته بودن مگه می شد قرصی چیزی خورد!!!خیلی سخت بود و خنده دار....کلی طول کشید تا از دستش خلاص شدم


آقا یه نصیحت: اگه حساسیت دارید حتماً پی گیری کنید تا اینجوری دچار مشکل نشید...فکر کنید مثلاً تو یه مهمونی،کلاس یا جلسه هستین اون موقع دیگه وافعاً نمی شه کاری کرد

نظرات 17 + ارسال نظر
یاسین پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:16 ب.ظ http://yasin1361.blogfa.com

سلام ...وای چه وبلاگ قشنگی داری [چشمک][لبخند]
ولی شرط می بندم به وبلاگ من نمی رسه [خونسرد][نیشخند]
[گل]
[گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]

سلام

ممنونم بسی....کاملا حق با شماست وبلاگتون بسی قشنگ بود....

ممنون

شاد باشید و پیروز

نسرین پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ http://cloudy2010.blogsky.com

سلام بیتا جان
اول یک عرض ادب و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
واقعا هم چه عبادتی با اشد مجازات

سلام بر نسرین خانوم گل

ممنونم خیلی...عبادت های شما قبول ترتر

می گذره خیلی زود...باور کن زودتر از اونی که بشه تصورش رو کرد

نسرین پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ http://cloudy2010.blogsky.com

وای عجب داستانی داشتید با حساسیت گوجه ای
خب می دونی نخور دیگه ... البته می دونم که نمی شه !
خانم یه نصیحتتون رو هم آویزه گوشمان خواهیم کرد

آره والا...داستانی بود بس نادر

آره دیگه خب نمی شه دیگه مشکل همین جاست

ممنونم

شاد باشی و پیروز

یاس وحشی پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ب.ظ http://yaasevahshi.blogsky.com

درود بسیار بانو ... خوبین؟
من نیز مدتی (چند سال) حساسیت خیلی اذیتم می کرد... با بیشتر شدن سنم خیلی بهتر شدم. درمان هم تاثیر داشت.
امیدوارم همیشه شاد باشید و سلامت...

سلام

ممنونم بسی...خوبین شما؟

آری خیلی بده...خدا رو شکر که بهترتر شدین

ممنون

شاد باشید و پیروز

مقداد پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ

ما میگیم نماز روزه هاتون قبول باشه شما برعکس میگین؟ شکر خدا من که به هیچی حساسیت ندارم ولی به نظرم تو اون لحظه قیافت کلی خنده دار شده بودا

فرقی نداره با هم دیگه

ممکنه پیدا کنید اما..زیادم مطمئن نباشید

بسی خنده دار شده بودم به عنوان سیرک می شد استفاد بشم

مقداد جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ب.ظ

راست میگیا، سیرکم جای خوبیه البته بلا نسبت شما. خانم مهندس که تو سیرک کار نمیکنه پس چی شد اون ساختمونات؟

سلام

شوخی کردم حالا....جدی نگیرید شما
هستن سلام می رسونن

شاد باشید و پیروز

مقداد شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ق.ظ

پس سلام منم بهشون برسون

چشم

یه ضعیفه یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام

واقعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ؟؟؟؟
الهی من قربونت برم .. خو مواظب خودت باش خو

طاعاتو عبادات بیتی جانمم قبول درگاه حق
بوس

سلام بر دوست گلم

آری واقعاًااااً

خدا نکنه چشم شما بیشترتر مراقب باش

نماز روزه های شمام قبول

شاد باشی و پیروز

مقداد یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 ب.ظ

اونم ی گشت بزنم برم ببینم ی وقت روزه خواری نکنی

سلام

ممنون...روزه خواری نمی کنیم زین پس،پس

شاد باشید و پیروز

لیدوما یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:05 ب.ظ http://azda.mihanblog.com

ببین واسه شکم خودتو به کشتن میدی یانه؟!

سلام دوست خوبم

خب مجبــــــــــــــورمچه میشه کرد خب خوشمزه ست

شاد باشی و پیروز

ویکی یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

ملت دنبال پول میدون که برن بدن لباشونو بکنه آنجلینا...!
حالا تو یه مرضی داری که خود بخود به این آسونی بهش رسیدی میگی بده؟!
برو خودتو سیا کن...
من که میدونم از قصد خوردی حالام داری ریا میکنی...!
مادر بزرگ چطورن...؟!
مادر بزرگ گلم...!

سلام

ملت خب بیکارن...من که بیکار نیستم که

ای بابا!مرض ،مرضه دیگه خب غیره اینه؟!!!

مادربزرگ خوبن..از من که بهترترن همیشه

مادربزرگ گلم!!!!من الان غیرتی شدم

شاد باشید و پیروز

مقداد سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ق.ظ

پاشو دیگه چقدر میخوابی؟ پاشو سحری بخور، اذان نزدیکه

سلام

خب مگه من پای پی سی می خوابم؟!!!

ما را به دعا کاش فراموش نسارند...رندان سحرخیز که صاحب نفسانند

شاد باشید و پیروز

ستوده سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

سلام بیتا جان .
خبی گلم .
منم مثل تو حساسیت دارم اونم به گوجه وبادمجان اما من نمیخورم حوصله دردسرش را ندارم .
حساسیت درمان خاصی نداره فقط باید رعایت کنی

سلام بر خانوم معلم گل

ممنونم شما خوبین؟

اما من نمی تونم خب

چشم سعی می شه

شاد باشید و پیروز

نونوچه پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

درود و صد درود به بیتا جون حساسیت به گوجه ای
الهییییییییییییییییییییییییییییی
منم به بادمجون حساسیت دارم... وقتی می خورم زبونم می خاره ولی اهمیت نمیدم

میسی از حضور سبزت نازم!!!

سلام بر نونوچه گل

همدردیم پس منم همین کارو می کنم همیشه

خواهش میشه

شاد باشی و پیروز

ویکی یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

سلام بت گفتم وقتی نور میپاشی میای وبلاگم یه زحمت بکش لینکتو فعال کن که نخوام برم تو بلاگم از اونجا بیام پیشت.ژخوبه حالا دو روز طول کشید تا یادم بیفته اومدی؟
خوبی؟
حالت چطوره؟
قبلو باشه این روزه های آنجلینا وارتون...!

سلام بر برادر ویکی...تقبل الله

ممنونم بسی....

ای بابا،جولی پولی کیه دیگه؟!!!!

شاد باشید بسی

نگین ( همین حوالی) دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ http://haminhavaly.blogsky.com

سلام بیتا جان
نماز و روزه های شما هم قبول باشه

عجب سحر ِ خنده داری رو پشت سر گذروندیا
خوش به حال اعضای خونه که سر صبحی حسابی خندوندیشون

شاد باشی و پیروز( تقلب از خانم ممهندس)

سلام بر نگین عزیز

ممنونم..نماز روزه های شما قبول تر

آره والا...بسی خنده دار بودددد

ممنونم...شما بیشترتر

ویکی دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

سلام...
نمیخوای یه چی بنویسی ماهم یه حالی تو این رفت و آمد برده باشیم؟

سلام

چشم ...آخه نوشته های من که به درد نمی خورن که...جدی می گم

ممنونم که به اینجا رفت و آمد دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد