:)

سلام


جمعه شب عروسی دوستم دعوت بودم....


یه سری از دوستان قدیمی بعد 2 سال دور هم جمع شدیم...خیلی خوب بود؛کلاً توی مراسم بسی تابلو بودیم چون همه فهمیدن ما یه سری آدم هستیم که کلاً بسی دچار ذوق زدگی مفرط شدیم...


خلاصه توی مراسم خیلی خوش گذشت...


اما من که دلم واسه اون همه غذا سوخت که اضافه موند...میز شام خیلی چاق و گنده و بود n+1 تا خورشت و برنج و سالاد و دسر و....


جالب این که خانوم های محترم کلاً 1/20 غذاها رو هم نخوردن...من که با اینجور مراسم کلاً مخالفم جدی این همه آدم که میشه بهشون کمک کرد....حالا مراسم نباید خیلی ساده باشه چون پسفردا شمسی خانوم اینا پشت سر آدم حرف در میارناما در این حد خیلی فاجعه انگیز بود


بدترین قسمت مراسم زمانی بود که ما با اون قیافه های خنده دار اومدیم بیرون و دیدیم یه سری از برادران همدوره مون اونجا ایستادن


فکر کنید برای ما که توی اون کلاسها همیشه با قیافه های بسی مثبت حضور داشتیم،خیلی شرمندگی داشت...لباس من که خیلی فاجعه ناک بود یه لباس که دامنش مثل این خانوم های عهد لویی چهادهم بود(خب خوشم میاد دامن پف پفی


به هر حال خیلی خجالت کشیدیم سعی می شود در مراسم های بعدی فکر اینجور برخوردها رو هم داشته باشیم

نظرات 13 + ارسال نظر
یاس وحشی دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ق.ظ http://yaasevahshi.ir

درود بسیار ...
می پندارم نباید برایتان حرف یا نگاه دیگران مهم باشد. سخت است فکر کنیم فلانی چه فکری می کند... اصلا مهم نیست...
مهم این است که خوش گذشته به شما...
در مورد غذاها هم باید عرض کنم با شما موافقم... اشتباه است...

درود بسیارتر

آره خب قبول دارم...اما بعضی وقتا مجبور می شی یه چیزایی رو رعایت کنی واسه خاطر عرف جامعه....خیلی از رفتارهامون غلطن خودمون هم می دونیم اما....

ممنونم...آری خوش گذشت بعد مدتها این عروسی

ممنونم بسی

شاد باشید و پیروز

نسرین دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ http://cloudy2010.blogsky.com

سلام
دیشب خوندم این پستت رو و کیف کردم نشد کامنت مرحمت نمایم
فکرشو کن ... مهندس دامن پف بفی
اما بیتا جان چه تناقضی با هم دارن ؟

حالا خجالت چرا ؟ نه ... خجالت نکش عزیزم
کلا معلومه خوش گذشته و خوشحالم
شاد باشی و شاد

سلام بر نسرین خانوم گل

ممنونم خیلی لطف داری....

ای بابا چه میشه کرد دیگه...اصلاً این دامن پف پفی خیـــــــــــــــــــــلی خوبن

خب یه جوری بود...مجبور شدیم یه مدت همونجوری واستیم و در مورد این 2 سال به فرمایشات دوستان گوش فرا دهیم

ممنونم دوست خوبم....شاد باشی و پیروز

نسرین دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ق.ظ http://cloudy2010.blogsky.com

در مورد این مراسم و نحوه برگزاریش هم میشه ساعتها بحث کرد
اصلا موافق نیستم ... نه در حدی که شمسی خانم اینا حرف در بیارن نه در این حد که همه چی دور ریخته شه

آره والا...یعنی رسماً فاجعه انگیز بود خیلییییی

یه ضعیفه دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ http://zaiiife.blogsky.com/

سلام
من درکت می کنم بیتا جان ... که ضایع شدن خیلی بده
فک کن تصورشون یه چیز دیگه باشه و بعد یه مدل دیگه ببین
واسه منم یکی دو باری اتفاق افتاده
همیشه به عروسی دخمله

سلام دوست خوبم

ممنونم عزیزم....

آره خیلی بد بود...پس همدردیم

شاد باشی و پیروز

نگین ( همین حوالی ) دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ

استا بسی اکنیو شدینا

دامن پف پفی
اوخ اوخ پس حسابی بهتون خندیدن برادران محترم

سلام بر نگین خانوم گل

دیگه چه میشه کرد دیگه

آره بسی خندیدن به ما

شاد باشی و پیروز

یه ضعیفه دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:50 ب.ظ

نه بیتا فک کن به خواستگارات اضافه شدن با اون دامن . حالا چه رنگی بود لباست ؟
فک کـــــــــــــــــــن حالا کلی معشوقه پیدا کردی

سلام عزیزم

خواستگارم کجا بود؟ً!!!!

رنگش سدری بود

ویکی دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com

سلام...
اصولا تو این جور پستا زبون ما پسرا بسته س...
چون کلا تو این مودا نیستیم که چی پوشیدیمو چی پوشیدن و اینا...
حالا از من چه انتظاری میره با این حساب؟
البته من خودم خیلی طالب این جور اتفاقا هستم که یه سری ها که منو با یه ریخت دیگه ای ششناختن یهو یجا یکه بخورن که ...اینو ببین...!اصلا بش نمیخورد...!
جالبه به نظرم.تواین مراسم که اصلا مکان ،مکان یکه خوردنه همه انتظارشو دارن که چیزایی که ندیدن ببینن...
همه این روزا پی عیش و نوشینا...!
میگم کلیپ نداشت اینی که رفتین شوما؟
درباره اون اسراف هم موافقم باتون.گمون نکنم کلا هیچ کسی رو پیدا کنی که بات مخالف باشه تو این مورد.

سلام بر آقای ویکی

ای بابا این چه حرفیه؟!!!ممنونک که میاین اینجا

آره در این موارد آقایود خیلی بهترن از ما واقعاً

نه دیگه کلیپش کجا بود؟البته یه کلیپ واسمون پخش کردن

در مورد اسراف هم واقعاً واسه خودمون متاسفم بسی

شاد باشید و پیروز

مسعود گل محمدی دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام
خانم که باشی که هستی فرق نمی کنه چی بپوشی .
چون یه خانم ۲۴ عیاری چیزی ازت کم نمیشه .
امیدوارم همیشه لبخندت پف پفی باشه .

سلام

خانوم که نیستیم که...مشکلمون همین جاست

ممنونم خیلی زیاد

شاد باشید و پیروز

پیمان دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام،سیب زمینی چطوری؟ بهبه خوب بود بدک نبود.
خداقوت_پیمان

سلام

ممنونم خیلی
شما خوبین؟
شاد باشید و پیروز

آوا سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ب.ظ http://pastooyedel.blogfa.com/

سلام
من از اول تا آاااااااااااااااخرش باهات موافقم وقت کردی بیا پیش من و بگو تو هم موافقی یا نه ؟

سلام دوست خوبم

چشم میام حتماً...بعد اونوقت با چی موافقی شما؟من که نفهمیدم

شاد باشی و پیروز

رندخرابات پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ http://rende-kharabat.blogfa.com

سلام.چطوری؟دلم برات تنگ شده بود...
...
من برایت دعامیکنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمردهنشوند.
برای شاپرکهای باغچه ی خانه ات دعامیکنم...
دعامیکنم که بالهایشان هرگز محتاج مرهم نباشد.
من برای خورشید اسمان زندگیت دعا میکنم...
دعامیکنم که هیچگاه غروب نکنند!
...
[گل]

سلام بر دوست خوبم

ممنونم من بیشترتر

شعرت بسی قشنگ بود...منم واست کلی آرزوی قشنگ دارم

شاد باشی و پیروز

فری سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ

حالا جون من، جون من، یعنی بدت اومد که اونا هم بودن؟! یعنی اگه می دونستی میان یعنی یکی دیگه می پوشیدی؟!!!

آره به جان خودم....می دونستم اونا هم هستن یه لباس با پف کمتر می پوشیدم

شاد باشی و پیروز

مقداد شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ق.ظ

آره واقعا، اسراف خیلی بده. نعمت خدا رو نباید اسراف کرد باید قدر دونست. خدا قهرش میگیره!
با چه قیافه ای هم رفتی عروسی! ازین به بعد دیگه مثبت بازی رو سر کلاس باید بزاری کنار ماهیت واقعیتون رو شد

ای بابا....خب عروسی تموم کیفش به دامن پف پفیه...والا...

ممنونم بسی زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد