تولد

سلام بر دوستان گلم


عید همگی خیلی مبارک.....امیدوارم به تموم آروزهای قشنگتون برسید


التماس دعا


اینم یه عکس که خودم قاچاقی گرفتم از داخل حرم...رو به روی ضریح...اون خانومه  که همیشه مراقبه اگه می دید گوشیم رو منفجر می کرد

نظرات 6 + ارسال نظر
یه ضعیفه ( ساره آرایا منش ) شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ب.ظ http://zaiiife.blogsky.com/

سلام بیتای عزیزم
التماس دعا داریم خانومی
با دیدن زائر های آقا دلمون پر کشید
زیارتت قبول
خوش به حالت که پیش آقا بودی ... و حیف ما که همش از صفحه ی تلوزیون باید چشمون بیفته به ضریحش
دلم تنگ شد آقا .. دلم گرفته آقا .. خیلی
ای داد بی داد
خیلی دلم سوخت که الان اون جا نیستم .. تو شلوغی جمعیتو بینابین زائرات
بیتا جون .. خواهری گلم ممنونم ازت .. واقع ممنونم
کاش من الان اون جا بودم
بوس عزیزم .. خیلی دوستت دارم / خیلی
با این عکست اشکمونو در آوردی

سلام بر ساره خانوم گل

ممنونم....دوست خوبم حتماً قسمت میشه همین روزا میای زیارت...تازه مهم این نیست که حتماً حرم باشی...همین که داری یاد می کنی از حضور یه دنیا ارزش داره...باور کن

خواهش می شه ساره جان همیشه شادِ شاد باشی و موفق

نگین☂(همین حوالی) شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ب.ظ

خدایا ثواب زیارت از راه دورمو با بیتا شریک میشمبخاطر این کار ی قشنگش

بیتا میگن از هر جا سلام بدی زیارت محسوب میشه

ممنونم بیتا جون

من فکر میکردم تهران زندگی میکنی نگو مشهد تشریف دارید استاد
التماس دعا

سلام نگین جان

ممنونم خیلی لطف می کنی بهم یه عالمه

آره دقیقاً همینه دوست خوبم

خواهش می شه

من بیشترتر ممنونم......

چشم حتماً حتماً

شاد باشی و پیروز

ستوده یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

سلام بیتا جان .
خوبی عزیزم .
عیدت مبارک خانمی

سلام بر خانوم معلم گل

ممنونم...شما خوبین؟

عید شما هم بسی مبارک

شاد باشید و پیروز

من یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام خانومی عیدت مبارک هزارتا

سلام بر دوست گلم

ممنونم عیدت مبارک خیلی بیشتر

مقداد دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ

خوش به حال شما مشهدیا شده که تعطیلین تو روز ولادت امام رضا
چه عکس قشنگی، دلم بیشتر تنگ شد واسه حرم
عید تو هم مبارک

حتماً شما هم میاین....

ممنونم عید شما هم مبارک تر بسی

فری چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ق.ظ

زیارت قبول
من سه ساله روز تولد امام رضا(ع( اهوازم. امیدوارم سال دیگه مشهد باشم.

سلام دوست خوبم

ممنونم....حتماً ...ان شاله سال بعد حتماً حرمی

شاد باشی و پیروز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد