یک ساله شدم

سلام به همه ی دوستان گلم


امروز داشتم آرشیو رو نگاه می کردم،دیدم دقیقاً یه سال گذشت به همین سادگی


اینجا با خیلی دوستان آشنا شدم و کلی چیزهای جدید یاد گرفتم....به جز سالی جون که با هم دوستان قدیمی هستیم و یکی از بچه های وبلاگی که دیدمشون،بقیه دوستان رو تنها از روی افکارشون می شناسم،ساره عزیز، نگین مهربون، نسرین خوش قلب، آرزو عزیز که چند وقته خبری ازش ندارم،خانوم معلم مهربون ستوده، لیدوما هنرمند، نونوچه شیطون،فری عزیز،آقای ایلیا،آقای جهان سومی،آقای ویکی،آقای رنجبر عکاس،آقای محمدی ،آقای یاس و آقای ماتادور و خیلی دوستان دیگه که هستند و توی این دنیای کوچیک باهشون در ارتباطم.

دنیای مجازی هم واسه خودش ارتباطات پیچیده ای داره...وقتی دوستانت غمگینن تو هم ناراحت می شی و وقتی خوشحالن واقعاً از صمیم قلب واسشون آرزوی خوشبختی داری،واسه من که اینجا یه مکان خوب بود واسه آشنایی با آدم هایی که امروز به داشتنشون افتخار می کنم....دوستان گلی که همیشه به یادشون خواهم بود و موفقیت و شادی رو براشون آرزو دارم



خب وبلاگ عزیزم....واسه این لطفی که بهم داشتی ازت ممنونم و تولدت رو تبریک می گم،البته با یه کوچولو تأخیر

نظرات 23 + ارسال نظر
نسرین شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ق.ظ http://cloudy2010.blogsky.com

به این میگن یک ارتباط آنلاین آنلاین
باز هم سلام این وقت شبی ...
مبارک ... تولدش مبارک
امیدوارم حالاحالاها سرپا باشی و باشی یک عدد سیب زمینی خسته ...
ببخش که بی تجهیزات اومدم
خب من بعد از مدتها امشب اومدم به همگی سر بزنم که سعادت بود و شب تولد اینجا
کادو نیاوردم ...

سلام

خوبی؟شبت بخیر...ممنونم خیلی زیاد

خواهش می شه....همین که اینجایی کلی خوشحالم کردی

ممنونم بسی

شاد یاشی و پیروز

نسرین شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ق.ظ http://cloudy2010.blogsky.com

استاد خسته نباشید

ممنونم خانوم مهندس گل

sepideh شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ق.ظ http://lahzehayesepid.blogsky.com


سلام عزیزم، خوبی؟

یک سالگی وبت رو بهت تبریک میگم ...

ایشالا 100 سالگی‌شو جشن بگیری ..

موفق باشی گلم ...

سلام

ممنونم خیلی...شما خوبی؟

مرسی خیلی زیاد...

شاد باشی و موفق

من شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ق.ظ

سلام سلام
خوبی ؟خوشی؟
تولد وبلاگت مبارک خانومی. ارزوی یک دنیا سلامتی برای خودت دارم همرا ه با پست های شاد و پر انرژی برای وبلاگت.
امیدوارم همیشه شاد باشی.

سلام

ممنونم دوست خوبم....خوبی شما؟کجایی؟چه می کنی؟

ممنونم خیلی زیاد...همیشه شاد و پیروز باشی دوست گلم

غلامرضا شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ق.ظ http://azarkade.blogsky.com

درود بر شما ، مبارک است آذرکده

سلام

ممنونم

ی ضعیفه شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ق.ظ http://zaiiife.blogsky.com/

به به
تولده .. بیتا ما باید بیایم بفهمیم که تولد وبته .!!!. خبری چیزی
مام بالاخره یه کادویی چیزی
بابا بیتا اون کیک خوردن داره ها .. چه رنگو لعابی هم داره
ایشالله که وبت سال های سال پا بر جا باشه / ایشالله
ایشالله از سیب زمینی خسته هم به سر حالش برسیم بزن دس قشنگه رووووووووووووووووووووووووووووووووووو

ان شالله تولده خودتو جشن بگیریم تو همین بلاگ
آرزوی بهروزی برات دارم بیتای عزیز
بوس عزیزم
تو هم برای وب خواهرو دوست نازنی بودی بودی
کاش وقتی اومده بودم مشهد می دیدمت که اصلا به کلی یادم رفته بود از بس که مشغله داشتم
فدای تو

سلام بر ساره خانوم گل

ممنونم همیین که میای اومدی خودش بهترین کادو هستش

ممنونم این سیب زمینی هم امیدواره یه روز خستگیش تموم شه

مرسی بسی...لطف داری یه عالمهامیدوارم یه روز ببینمت دوست گلم...اومدی حتماً یه هماهنگی می کنیم با هم

شاد باشی و موفق همیشه

نگین(همین حوالی) شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام استاد

مبارکه

خب دیگه این سیب زمینی ِ ما یک ساله شد
پس الان باید بتونه راه بره و حرف بزنه !

ایشالا جشن ِ دانشگاه رفتنش و عروسیش ( وبلاگو میگما بیتا جون)


سلام بر نگین خانوم گل

مرسی خیلی زیاد...آره دیگه بچم یه ساله شده

نه هنوز فقط یکم راه میره با کمک...اما هنوز حرف نمی زنه

بلی بلی...امیدوارم....

بازم ممنونم....همیشه شاد باشی و پیروزتر

نگین(همین حوالی) شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ



یادم رفت بگم شاد و پیروز باشید
استاد هوادار داریا بسی

مرسی خیلی

شما بیشترتر

مقداد شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ق.ظ

پس تولد یکسالگی وبت بسی مبارک باشه
میگم منو به اسمم میشناسن نه به فامیلم مرسی که تبلیغ منو کردی
منم خوشحالم که تو این مدت با تو و وبت آشنا شدم
اینم کیک تولد من، ی خورده آدرسش زیاده ولی مطمئنم که دوسش داری:

http://www.google.com/imgres?q=%DA%A9%DB%8C%DA%A9+%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF+%DA%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D8%B1&hl=en&gbv=2&tbm=isch&tbnid=Ibt4FZ4cjkBI8M:&imgrefurl=http://www.persian-area.com/showthread.php%3F19282-%25D8%25A7%25DB%258C%25D8%25AF%25D9%2587-%25D9%2587%25D8%25A7%25DB%258C-%25D8%25B2%25DB%258C%25D8%25A8%25D8%25A7-%25D8%25A8%25D8%25B1%25D8%25A7%25DB%258C-%25D8%25AA%25D8%25B2%25DB%258C%25DB%258C%25D9%2586-%25DA%25A9%25DB%258C%25DA%25A9-%25D8%25AE%25D8%25A7%25D9%2585%25D9%2587-%25D8%25A7%25DB%258C/page2&docid=hn-BYx0LljqNLM&imgurl=http://www2.worldpub.net/images/parenting/CakePlanner_Guitar_fullsize.jpg&w=610&h=416&ei=oD6ZTuSqI6f44QSy7JWKBA&zoom=1&iact=hc&vpx=353&vpy=144&dur=4109&hovh=185&hovw=272&tx=163&ty=116&sig=108548820897202938015&page=1&tbnh=118&tbnw=156&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:2,s:0&biw=1024&bih=596

فری شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ

تولدش مبارک. خوشحالم که اومدم و دیدمت و باید بگم هیچ وقت یادم نمیره که سوالاتی که می خواستم رو برام میل زدی و هیچ وقت چیزای خوب این دنیای مجازی رو یادم نمیره، گرچه حسرت دیدنت همیشه همرامه، اما دیدن نوشته هات یا یه چت کوچولو هم خودش نعمت بزرگیه. همیشه، همه جا، شاد باشی و سرافراز

سلام دوست گلم

ممنونم...منم همینطور بسی خوشحالم

ممنونم...وظیفم بود....اون روز خیلی خنده دار بود...اسکنر نداشتیم با گوشی عکس گرفتم از صفحاتش

همیشه شاد باشی و پیروز دوست خوبم

ویکی... شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

سلام..!
این چه وضع تولد نوشته؟!
تو هر سطرش آدم سه چهار بار منتظر این جمله اس:
خوب دیگه ما رفتیم خدافظ حلال کنید.
نکنین بابا..
یکمی هم احتمال بدین که یه آدم با سن و سال بالا از این حا رد بشه بخونه یهو بترکه..!

در هر حال با این که انواع سکته ها و استرس ها و شوک ها رو بهم وارد کردی اما بازم با این نصفه نفسی که مونده بهت تبریک می...

فکر کنم آخرش مُردم...!

سلام بر آقای ویکی

والا خب اینم یه نوعشه دیگه

داشتم تشکر میکردم خب

ممنونم خیلی زیاد....اینم یه نوعه تبریک گفتنه دیگه

همیشه شاد باشید و پیروز

نگین(همین حوالی) شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ب.ظ

اینمک هدیه ی من البته با یه کوچولو تاخیر


http://avazak.ir/Java/09/Avazak.ir-26.gif


ممنونم خیلی قشنگ بود نگین عزیز

نگین(همین حوالی) شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ

استاد احیانا غلط املایی که نمیگیرین که!

فک کنم یه نمره کم شد ازم شدم ۱۹

نه والا....من خودمم املام ضعیفه

بازم ممنونم بسی

ایلیا شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ب.ظ http://www.birthday-cards.com/birthdaycake/index.php?CardID=6ED6

به نام خدا

سلام

منم تولد وبلاگتون رو تبریک میگم
امیدوارم 100 ساله بشه!

روی قسمت آدرس وبلاگ کلیک کنید
تا هدیه ی ما به وبلاگتون باز شود
دیده شود
بلکه پسندیده شود!

سلام

ممنونم خیلی زیاد

بلی بلی...دیدم....ممنونم خیلی کیک قشنگی بود

همیشه شاد باشید و پیروز

یک جهان سومی شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ب.ظ http://jahan3vomi.blogsky.com

تبریک میگم.
مرسی که به یاد من هم هستی. من هم همیشه به یادتم و واست آرزوی موفقیت میکنم.
حقیقتا یکی از بهترین دوستای اینترنتیم هستی.

سلام استاد

ممنونم خیلی زیاد....لطف دارید بسی

شاد باشید و موفق همیشه

لیدوما یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ http://azda.miahnblog.com

به به..تولدش مبارک...دیگه کم کم باید راه بره!
سلام
مرسی از اینکه منو فراموش نکردی بیتا جون و ممنون که افتخار میدی میای پیشم..راستی بیتا من چیم به هنرمندا شبیه آخه؟!

سلام دوست خوبم

ممنونم خیلی زیاد...آره داره راه میره به سختی

نوشته های قشنگت خوب خیلی هنرمندانه ست....بازم ممنون

شاد باشی و پیروز همیشه

بیتا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ

پاسخ نظر آقا مقداد:

سلام

ممنونم خیلی زیاد منم از اینکه دوستان خوبی دارم بسی خوشحالم...با این کیک چاق و گنده قسمت پاسخ به نظر کشته شده بود...نتونستم اونجا جواب بذارم واستون

همیشه شاد باشید و پیروز

تنهاترین دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ب.ظ http://www.tanhatarin109.jbg.ir

سلام

تولد مبارک ببخش که دست خالی و بدون کادو اومدم.به منم سر بزن

سلام

ممنونم بسی زیاد....چشم حتماً

شاد باشید و پیروز

ستوده دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام بیتای مهربان .
تولد یک سالگی سیب زمینیت مبارک .
اولین بار که اومدم اینجا اسمی نداشت هنوز یادمه ولی بعدها شد همین .
خیلی خوشحالم که بودم وهستم اینجا با شما عزیزان

سلام خانوم معلم عزیز

ممنونم خیلی زیاد

خوبین؟ پسرهای گلتون خوبن؟چه خوب یادتونه....آره اون زمان درگیره اسم پیدا کردن بودم

منم خیلی خوشحال ترم از اینکه دوستان خوبی مثل شما دارم

همیشه شاد و پیروزباشید

سالی جون دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ

تولد تولد تولدت مبارک ایشالا صد ساله شی نه صدو بیست ساله شی نه صدو بیست سال کمه ایشالا زنده باشی بیتی جونم و تولد ان سالگی وبلاگتو ببینم

سلام دوست گلم

ممنونم خیلی زیاد....زیاده بابا چه خبره

بازم ممنونم عزیزم

همیشه شاد باشی و موفق

مقداد سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ق.ظ

میگم از بس کیکش گنده بود از کادر زد بیرون دیدم گیتاریستی گفتم ی کیک گیتاری واست بزارم راستی، از آهنگای گیتارت واسمون نمیزاری؟

سلام

پس از اون نظر بوده پس

ممنونم بسی زیاد....میدونین یه مدته سراغش نرفتم...کارهای پایان نامه م تموم شده در اولین فرصت یه آهنگ که قابل شنیدن باشه رو میذارم...آخه تمرین نکردم یکم ناهنجار شده

شاد باشید و پیروز

مقداد چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ

من صبرم کمه ها، زودتر برو سروقتش میخوام دستپختتو بخورم جدای از شوخی، حتما بزار آهنگتو که من به شدت مشتاقم

سلام

چشم.....ممنونم بسی زیاد

شاد باشید و پیروز

مقداد سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ http://shaperak.blogsky.com

هنوز نزاشتی که!

خب هنوز آماده نشده...چشم میذارم حتماً...ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد