امروز من!

سلام


این روزهای بارونی همه رو یه جورایی شاد و سرحال کرده


امروز داشتم می رفتم دانشگاه، چون هوا خیلی خوب بود البته خوب که نه بسی سرد بود اما خب قشنگ و تمیز بود همه چی بعد مدتها تصمیم گرفتم پیاده برم مسیر رو (البته این پیاده روی باعث شد دیر برسم یکم و بسی شرمنده شدم در برابر استادم)


خب باید بگم که من آدم تنبلی هستم تقریباً!!!هوا سرد بود خیلی زیاد...نزدیک دانشگاه یه پارک هستش که منم تصمیم گرفتم از داخل همون پارک رد بشم فضا خیلی جالب بود...چندتا پیرمرد که همیشه میان داخل یه محوطه که میز شطرنج چیده شده بازی می کنن،تو این هوای سرد هم اومده بودن....یه دختر و پسر جوون که پینگ پنگ بازی می کردن! یه چندتا ورزشکار که دور پارک می دویدن و یه چندتا دانشجو که مثل من فکر کرده بودن...یکیشون داشت عکس می گرفت با گوشی بعد منم دلم خواست چندتا عکس بگیرم...اما اون گوشیش خیلی بهترتر بود و متاسفانه گوشی من بسی پیر تشریف داره....اما خب منم چندتا عکس گرفتم که تو ادامه میذارم.....


امروز فهمیدم پیاده روی چندان هم بد نیست و زین پس می شه گاهی اوقات زودتر بیدار شد و ...











اینم خودم بر سر دوراهی البته فقط یه قسمت از کفشم معلومه


نظرات 10 + ارسال نظر
مسعود یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ب.ظ http://iran-hamedan.blogsky.com/

سلام

حالتون خوبه؟!!!

ویکی... یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

سلام خوبی؟!
چه عجب ما دیدیم شما رو...؟!اینو میگم که یدست پیش و گرفته باشما...میدونم از منه ایراد...
خانوم معلم یه بیستی چیزی هم بما بده...!
محض اطلاع بگم که من خود خودم هر روز تا سرویس کار و بلعکس رو پیاده میرم میام.از یه کورس تاکسی بیشتره اما می ارزه...
هیچ چیزی اندازه این کار راضیم نمیکنه.عاضق 1یاده روی م.
مخصوصا وقتی هندزفری بذارم و همه چی رو تو خیابون شبیه یه موزیک ویدئو بیبینم.
میگی نه امتحان کن...!

سلام

ممنونمخوبین شما؟

ایراد از ما نیستش از این زمونه ست....کارها همه قاطی پاتی شده...تازه ایراد از ساعت هم هست که فقط 24 تا خونه داره خیلی کمه خداوکیلی

چه خوب...پیاده روی بسی خوبه...آدم هم آدما رو می بینه هم ورزش می کنه!!!

میگن زیاد از هندزفری استفاده نکنین...نمی دونم والا....باشه چشم...حتماً امتحان می کنم

شاد و پیروز باشید

سالی جون یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ

ای نامرد مشهدی و پیش ما نمیای!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱!

سلام دوست گلم

من که مرد نیستم که

باشه چشم حتماً میام....

شاد باشی و پیروز

ی ضعیفه دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ق.ظ

این پارکو می شناسم
ما با بچه ها بعد از گذشت ۱۸ شب حبس کار بودن شبه آخرو افطاری هامون رو که الویه بود گرفتیمو کلی هم خرتو پرت خریدیمو پیاده از دانشگاه تا این پارکه رفتیم ..
انقد انرژی داشتیمو خوشحال بودیم بابت بردمون که از پردیس دو تا خوده پارکه پیاده رفتیم ... ای روزگار چه زود می گذره
چه شبی بود اون شب .. چه شبی بود
برای خوردن غذا رفتیم تو سبزه ها نشستیم بعد این مامورا هی ما رو از تو دوربین می دیدن بعد میومدن ما رو به سوت می بستن
بعد که فهمیدن داریم افطاری می خوریم .. چیزی نگفت
یا امام رضا کجایی که یادت به خیر

حرفت رو تایید می کنم هوای باونیو .. نم نمش با یه پیاده روی عالیه واقعا عالیه .. من موقع برگشت از دانشگاه همیشه همین کارو می کنم
واسم تجدید خاطره شد سر صبحی
از یه سمت خوب و از یه سمت یه غمی بهم داد . بگذریم
خیلی دوست دارم ..
در پناه حق بیتای من ..

سلام بر ساره خانوم گل

خوبی؟

ای ول...ما هم یه بار با بچه ها رفتیم افطاری خوردیم اونجا....از پردیس 2 پیاده رفتین؟ آفرین البته داخل دانشگاه هم خودش مثل یه پارک می مونه.....

ممنونم دوست گلم....خاطرات همیشه قشنگن...ببخش واسه قسمتی که ناراحت شدی..شما که دیگه داری می ری طرف کربلا....واسمون حتماً دعا یادت نره دوست خوبم


همیشه شاد و پیروز باشی

مقداد دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:57 ب.ظ http://shaperak.blogsky.com

sسلام عرض شد
عجب جای باحالی، دلم خواست اون چرخ و فلکِ پارک ملت نیس آیا؟! فردوسی تدریس میکنی؟
پیاده روی خیلی خوبه، آدم اولش تنبلیش میگیره ولی وقتی رفت دیگه نمیخواد ولش کنه؛ خیلی حال میده منم پیاده روی رو دوس دارم؛ پایه ام حسابی وقت کنم میرم

سلام

ممنون...ای بابا...شما که توی شمال خیلی از این بهترتر رو دارید که

نه فرودوسی درس می خوندم

آره ورزش بسی خوبیه....کار خوبی می کنین...موفق باشید

شاد و پیروز باشید

نگین دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:56 ب.ظ

سلام استاد
آره گای زودتر بیدار شدن میتونه لحظه های خوبی رو توی پیاده روی رقم بزنه

عکسای قشنگی بود،مرسی

خوش به حالتون که هوای اونجا سرد شده.
اینجا فقط میشه گفت نسیم خنک میوزه و هنوز خبری از سرما نیست

موفق باشی بسی

سلام بر نگین خانوم گل

خواهش می شه...ممنونم

سرما زیادش هم خوب نیست.... شما باز توی زمستون که ما منجمد میششم هوای خیلی خوبی دارید

ممنونم دوست خوبم

شاد و پیروز باشی

نگین دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ

* گاهی

بلی بلی

لیدوما جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ب.ظ http://azda.mihanblog.com

هیچی مثل پیاده روی آرومم نم یکنه من جای تو باشم هر روز از همین پارکه رد میشم...چه عکسای خوشگلی هم گرفتی!
اسم گوشی رو نیار که همون پیرتر ها بهتره آخه گوشی من از همین جدیدترها بود از این لمسی ها ولی خراب شده کلا هنگ کرده چند ماه هم بیشتر نیست که خریدمش و الانم پشیمونم!

سلام دوست خوبم

ممنون....قشنگ که نیستش

آره والا...همه چی قدیمش بهتر بود...

شاد باشی و پیروز

نگین یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ق.ظ


سلام استاد
آنتراک بده یکم بیا اینجا

سلام بر نگین خانوم گل

چشم...من که میام همیشه اینجا...ممنونم

شاد و پیروز باشی

ستوده چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

سلام بیتا جان .
خوبی عزیز
خوش به حالت که پیاده روی میریما که گرفتاریم.
خوش بگذره عزیزم

سلام خانوم معلم گل

ممنونم شما خوبید؟

ممنونم...همینطور به شما


همیشه شاد و بیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد