محرم

 سلام


امسال هم محرم اومد،ماهی که یه سری تازه یادشون میفته که:

e e e

چقد ما بد بودیم...بریم روضه بریم هیئت،بریم هزار تا جای دیگه!!!فیس بوک هم حتی محرمی می شه،بعد روشنفکرها مثلاً میان می نویسین : حسین بیشتر از آب تشنه لبیک بود،افسوس.....

 یه سری هم که کلاً بد و بیراه می گن و ....


نمی دونم کجای داستان هستم؟ میشه گفت آدم معتقدی هستم، اما آدم یه مسائلی می بینه که واقعاً سرش رو می خواد بکوبه به دیوار....جدی بعضی آدما چی فکر می کنن؟امروز شبکه 3 یه برنامه داشت به اسم "نیمروز" بد نبود به نظرم،البته اگه از یه قسمت هایی که مجری  دچار خودشیفتگی بود فاکتور بگیریم، بحث جالبی می کردن، می گفت یه سری آدم ها کل سال رو توی یه منجلاب هستن بعد محرم که میشه گمون می کنن می شه با یه اسپری (منظورش عزاداری بود)  این بوی بد رو از خودشون دور کنن...اما اشتباه می کنن.....واقعاً اشتباه می کنن...


امروز تلویزیون یه آقاهه هست که یه مداحی می کنه که نصفش عربی صحبت می کنه رو نشون می داد!جداً به متنش توجه کردین؟آخه برادر من به نظرت فقط گریه مهمه؟باور کن پولی که از این راه در میاری درست نیست!خودت فکر کن داری چی نسبت می دی به امامت؟!!!


من ناراحتم از اینکه یه سری دارن از اعتقاداتمون سو استفاده می کنن، از اینکه می بینم و نمی تونم کاری انجام بدم متاسفم بسی............


اما  باور دارم میون این همه مسائل ، هستن آدمایی که تو این روزا متحول می شن...هستن آدمایی که درست درک می کنن ماجرا رو... سعی می کنن مثه امامشون باشن....استوار،محکم،با گذشت،پر از احساس خوب و خیلی خیلی صفات بهترتر.....


التماس دعا

نظرات 10 + ارسال نظر
مقداد یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ق.ظ

سلام
من شدیدا با حرفات موافقم. خیلی ها تو این ماه واقعا متحول میشن و بعضی ها هم هیچ تغییری نمیکنن.. ی سری مداحا هم هستن که تو اشعارشون اماما رو در حد خدا میدونن!! ازین مداحا من بدم میاد که هر چرت و پرتی که گیر میارن میخونن

سلام

بلی کاملا موافقم ...با این کارشون دارن بدترین ضربه رو به اعتقادات یه سری آدم می زنن.....


شاد باشید و پیروز

مقداد یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

اوهوم، اینا در برابر مردم باید جوابگو باشن. چون هستن کسایی که بخاطر کار اینا نظرشون نسبت به خیلی چیزا عوض میشه

سلام

کاملاً موافقم

چه فرقی میکنه دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:55 ب.ظ

سلام

اینکه تو محرم یه سری آدم متحول میشن درسته
اینکه میگید گریه کردن فقط مهم نیست .... گریه هم جای خودشو داره!
ما برای چیزای کوچیک گریمون میگیره
بابت فیلم ، بابت بچه ی فقیر ، بات یه نوشته ی سوزناک و...
چطور هست که نباید برای امامون گریه کنیم؟
این گریه با تمام گریه ها فرق داره
این دوست داشتن با تمام دوست داشتنا فرق داره
امامها و معصومین همونطور که گفتن مثل یه ریسمان هستن
که ما باید به اونا متمسک بشیم تا رسیدن به خدا
" به علی شناختم من به خدا قسم خدا را"

اینکه روشن فکرا(تاریک فکرای اصلی) چی میگن زیاد مهم نیست
مهم اینه که وقتی شما اسم حسین رو صدا میزنید
اشک تو چشماتون جم میشه
یاعلی

سلام

من نگفتم گریه جایی نداره...منظورم گریه به صورت یه عادت بود بدون هیچ شناختی....مطمئن باشید امام حسین هرگز واسه اینکه یه سری آدم به خاطر نحوه کشته شدنش از روی ترحم اشک بریزن شهید نشدن...اما متاسفانه مجالس ما شده.... چیزی نگم بهتره

حرفتون رو قبول دارم...اما به شرطی که هیچ وقت خدا رو فراموش نکنیم که مسبب تموم این حرفاست....ما به کمک اونا می تونیم شناختمون رو گسترش بدیم نه اینکه گاهی می بینید خدا فراموش شده و تنها....

باید سعی کنیم مردم همه روشن فکر باشن....تموم روشن فکرها اینجوری نیستن باور کنین...


ممنونم بسی

شاد و پیروز باشید

سالی جون سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام عزیز دلم چطوری بیییییییییییییتی؟
آره واقعا ولی چه میشه کرد باید تحمل کرد

سلام دوست گلم

ممنونم...خدا رو شکر...خوبی؟

خب گاهی خیلی سخت میشه...خیلی خیلی سخت

شاد و پیروز باشی

مسعود گل محمدی چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ب.ظ http://www.arshkebriya.blogfa.com

سلام
وقتی عادت به روح و جسم حاکم میشود همه چیز به ناخوداگاه یا ناگهانی ختم میشود یابعبارت عامیانه تر :دیگه دست خودم نبود .
سوز از شناخت متولد میشود و اگاهی ناگهانی ظاهر نمی شود عشق از درک عمیق سر چشمه می گیرد نه از سین سین گفتن .
اهالی عشق امام حسین هرچه بود بنده خدا بود اگر بپاخاست برای اب نبود برای زنده ماندن نبود مقام نمی خواست چون مرد ازاد مرد با دنیا بیگانه است .
اما م حسین ویژگی بارزش صداقت بوده و صراحت .
ایا شما صداقتی می بنید بگوید من انجا اشک خواهم ریخت .
ایا صراحتی می بنید همه صراحتها شده مصلحتی .اگربنا به مصلحت بود هیچگاه عاشورای حادث نمیشد ولی کار دین به مصلحت نیست اگر بنا چنین بود امامان ما بهترین مصلحت اندیشان زمان بودنند و باز اگر اینطور بود هیچکدام مظلومانه به شهادت نمی رسیدند .
امام حسین ده روزاست روزیازدهم حسین از یاد میرود و برای ریالی دروغ و فریب به صدر جدول زندگی میروند و اقا فراموش میشود تا محرم بعد و این چنین است که حسین همیشه تنهاست

سلام

موافقم کاملاً....در زمونه بدی زندگی می کنیم....پر از ریا و منیت و ....

امیدوارم بتونیم دلایل اصلی این حرکت امام رو درک کنیم و توی زندگیمون به کارش ببریم....ممنونم بابت نظرتون

شاد و پیروز باشید

ویکی... سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com/

سلام خانوم معلم...
خوبی؟!
امیدوارم تو این ماه همون اندازه که اعتقادت درسته و درگیر افراط و تفریط نیستی بهره برده باشبی...

من مرده اون کلاسی ام که همچون شومایی توش استادی میکنه...
خانوم معلم جون این من ناقابل آردس بده بیایم سر کلاستون فیض ببریم!

سلام بر آقای ویکی

ممنونم...شما خوبین ؟

امیدوارم همه مون یه بهره برده باشیم...هر چند ناچیز باشه اما خودش واسه خودش کلی ارزش داره

ای بابا....نگین اینجوری اونجوری که قبلاً گفتین اگه بیاین سرکلاس منفجر می کنید کلاس رو

شاد باشید و پیروز

نسا یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ب.ظ http://sokot9006.blogfa.com

درود بیتا جان.
من دوباره برگشتم...
بعد از 7 ماه! دلم وتست تنگ شده بود
اسم وبلاگ رو از فرصت دوباره به ( از خیلی خوب به خیلی بد ) تغییر بده...
ممنونم عزیزم

سلام دوست خوبم

خوشحالم دوباره برگشتی......

ممنونم خیلی زیاد....

چشم....

شاد و پیروز باشی همیشه

لیدوما دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:06 ب.ظ http://azda.mihanblog.com

انقدر توی این عزاداری ها آدم چیزای عجیب غریب می بینه که یه جفت شاخ ناقابل رو سرش سبز میشه!! هیچکی اصل ماجرا رو نمی بینه انگار!
سلام
کجایی خانمی؟

سلام دوست خوبم

آره والا...کاملاً قبول دارم منم

ممنونم...هستم اما یه کوچولو کمتر

شاد باشی و پیروز

نگین سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ

نظر همه ی دوستان رو قبول دارم
و همچنین پست شما رو بیتا جون

سلام نگین جان


ممنونم دوست گلم

شاد و پیروز باشی

مقداد سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام
نیستی چرا؟ ی آپ جدید بزار

سلام

چشم...همین کار رو انجام میدم الان


ممنونم بسی

شاد و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد